Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bij wie gaan jullie om banden/velgen ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Goedi in Melle. Kan niet goedkoper.

Sent from here
    den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Ik speur internet af naar de goedkoopste banden. Ook jong gebruikte exemplaren durf ik wel eens op www.tweedehands.be kopen.

Comment

• en als jij die goedkoopste banden gevonde hebt, waar laat je die monteren ?

Comment

• Een kennis die bij een autobedrijf werkt monteert ze na zijn uren voor mij. In ruil voor een goeie Duvel.

Comment

• Banden koop ik online

Laten opleggen: Bij mijn Syrische garagist of bij de Skoda dealer in Dendermonde, het geheel is altijd goedkoper dan bij een bandencentrale.

Comment

• Banden koop ik ook online en opleggen doe ik zelf.
              2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten
                Banden koop ik ook online en opleggen doe ik zelf.
                Gehebt een machien ofwa?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                  Gehebt een machien ofwa?
                  Bij de schoonpa :p
                  2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

• Ik ga altijd bij Crauwels. Is wel dik half uur rijden maar altijd goed geholpen geweest daar

Comment

• PSG Geel,telkenmale is hij nog iets goedkoper dan de online shops ,en waar de reguliere bandencentrale moet afhaken omwille van het feit dat ze aan een bepaald type band (bij mij Kumho KU36) niet aangeraken,is het bij PSG geen enkel probleem..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten
                        Bij de schoonpa :p

Ook toegankelijk voor vrienden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                          Ik ga altijd bij Crauwels. Is wel dik half uur rijden maar altijd goed geholpen geweest daar
                          500 meter verder rijden en bij Toby stoppen. scheelt wel redelijk veel in prijs. En is net iets vriendelijker dan pa en zoon Crauwels

Comment

• Ik ga ook altijd bij Crauwels, altijd al tevreden van geweest.

Comment

• In katelijne in het centrum aan het gemeentehuis. Beste prijzen. En dwn baas kent alle wagens hub bandenmaten uit zijne kop.

Comment

• Ik enkel en alleen bij banden Crauwels , voor mij perfekte service en goede prijzen....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk Berichten
                                  In ruil voor een goeie Duvel.
                                  Geef je hem die Duvel voor of na het monteren ? ...

Comment

• bij Forrez in Destelbergen, altijd goed bediend
                                    MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                      Ikke nu ook, en ik woon zelfs ni in Vlaanderen

Goeie service (ze zetten tenminste uw velgen vast met de momentsleutel) en zeer scherpe prijzen !
                                      Dank u wel, forumleden en Thor en ir_fuel, op basis van dit forum meteen prijs gevraagd en leveringstermijn nadat Trafic van 2012 afgekeurd was voor mijn banden (152.000 km!!!) en Deboosere was de enige die mij de originele banden terug kon leveren (Goodyear 205/65 R16 105/107T Marathon). En nog straffer, belde gistermorgen, mocht meteen om 14h afkomen, was daar om 14h10 en zij hadden er rapper banden op gelegd en uitgelijnd dan ik in de warme wachtzaal op mijn portable een boekhouddossiertje kon ingeven qua aankoopfacturen want om 14h35 legden ze alweer de sleutels voor mijn neus.

Blij dat ik dezelfde banden terug heb, en elke trilling op mijn stuur vooraan is meteen ook volledig verdwenen. Ik was vroeger een erg vlotte chauffeur, maar met de zuinigheidsrecordjes vanuit wat uitdagingen van forumleden overal (zie http://www.renaultforum.nl/forum/183...we-t18846.html over 1832 km met één overvolle tank), rij ik al een heel eind economisch en blijkt dat ook heel veel remblokjes uit te sparen (eerste vervanging van alle vier > 100.000 km!) en ditmaal ook veel uit te sparen op banden.

Super dikke proficiat voor Deboosere en dank aan de members hier voor de link op dit forumtopic "over nieuwe schoentjes voor onze vrouwtjes (la voiture est du feminin)". Een andere bandencentrale (Debrabandere, waar ik normaal ga), was een paar EUR goedkoper, maar de snelheid waarmee ze hier werkten EN het feit van de originele banden, vind ik meer dan een pluspunt hier. Dus zo'n service, amai! Misschien moeten ze reclame maken met "klaar voor je start met wachten"?
                                      Last edited by ; 06/02/2015, 14:46. Reden: taalfoutje

Comment

• Ik koop tegenwoordig banden bij http://be.toopneus.com/

Goedkoopste op het net (op dit moment) voor de meeste maten en merken.

Comment

• Banden de Condé in Lommel.

Comment

Working...
                                          X