Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
PSG Geel,telkenmale is hij nog iets goedkoper dan de online shops ,en waar de reguliere bandencentrale moet afhaken omwille van het feit dat ze aan een bepaald type band (bij mij Kumho KU36) niet aangeraken,is het bij PSG geen enkel probleem..
Goeie service (ze zetten tenminste uw velgen vast met de momentsleutel) en zeer scherpe prijzen !
Dank u wel, forumleden en Thor en ir_fuel, op basis van dit forum meteen prijs gevraagd en leveringstermijn nadat Trafic van 2012 afgekeurd was voor mijn banden (152.000 km!!!) en Deboosere was de enige die mij de originele banden terug kon leveren (Goodyear 205/65 R16 105/107T Marathon). En nog straffer, belde gistermorgen, mocht meteen om 14h afkomen, was daar om 14h10 en zij hadden er rapper banden op gelegd en uitgelijnd dan ik in de warme wachtzaal op mijn portable een boekhouddossiertje kon ingeven qua aankoopfacturen want om 14h35 legden ze alweer de sleutels voor mijn neus.
Blij dat ik dezelfde banden terug heb, en elke trilling op mijn stuur vooraan is meteen ook volledig verdwenen. Ik was vroeger een erg vlotte chauffeur, maar met de zuinigheidsrecordjes vanuit wat uitdagingen van forumleden overal (zie http://www.renaultforum.nl/forum/183...we-t18846.html over 1832 km met één overvolle tank), rij ik al een heel eind economisch en blijkt dat ook heel veel remblokjes uit te sparen (eerste vervanging van alle vier > 100.000 km!) en ditmaal ook veel uit te sparen op banden.
Super dikke proficiat voor Deboosere en dank aan de members hier voor de link op dit forumtopic "over nieuwe schoentjes voor onze vrouwtjes (la voiture est du feminin)". Een andere bandencentrale (Debrabandere, waar ik normaal ga), was een paar EUR goedkoper, maar de snelheid waarmee ze hier werkten EN het feit van de originele banden, vind ik meer dan een pluspunt hier. Dus zo'n service, amai! Misschien moeten ze reclame maken met "klaar voor je start met wachten"?
Last edited by ; 06/02/2015, 14:46.
Reden: taalfoutje
Comment