Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LED's op front wagen.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
    Waarom? omdat jij het gaat toepassen ?
    ik snap gwn niet wrm je het niet kunt mooi vinden als het niet standaard is... en ik ben nog niet zeker van men case, al weet ik wel dat het de signum niet zo misstaan ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
      ik snap gwn niet wrm je het niet kunt mooi vinden als het niet standaard is... en ik ben nog niet zeker van men case, al weet ik wel dat het de signum niet zo misstaan ...
      Omdat ik dat als tjoening aanschouw en ik niet voor tjoening ben. Duidelijk?

Comment

- Omdat het de letters AUTO-5-Johnny in het groot op u voorhoofd zet
        - Omdat het overkomt van Ik wil wel, maar ik kan ni
        - En omdat het origineel voor mij ook al geen winner is, en ook al bijzonder "tjoening' overkomt...

Maar ge moet vooral doen wat ge zelf wilt, tis en blijft u wagen

Maar zet er ineens nog schreeuwlelijke velgen op, lat em uitkassen, en vlam er in passant nog een taartschep op.. en wacht tot u foto's in overdreven tjoeing komen...
        AUDI SIGNUM RS6

Ha ja en voor u, de airride ni vergeten he

Comment

Andy, waarom verbaast mij dat niet?

Nee, als jij het mooi vindt doe maar het is tenslotte jouw wagen.

Die LED-rage die Audi gestart heeft vond ik al van day 1 overkomen als cheap-ass AUTO5 tuning. Het ziet er te aftermarket uit.

Comment

Ik deel de mening van Driver-W: het ziet er verschrikkelijk belachelijk uit omdat iedereen weet dat het volledig overbodig is en het er niet standaard op zat. En mooi is het zeker niet.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Odan.be Bekijk Berichten
              - Omdat het de letters AUTO-5-Johnny in het groot op u voorhoofd zet
              - Omdat het overkomt van Ik wil wel, maar ik kan ni
              - En omdat het origineel voor mij ook al geen winner is, en ook al bijzonder "tjoening' overkomt...

Maar ge moet vooral doen wat ge zelf wilt, tis en blijft u wagen

Maar zet er ineens nog schreeuwlelijke velgen op, lat em uitkassen, en vlam er in passant nog een taartschep op.. en wacht tot u foto's in overdreven tjoeing komen...
              AUDI SIGNUM RS6

Ha ja en voor u, de airride ni vergeten he

mods die al zeker zijn:
              • proper 19 inch velgen eronder
              • verlaging
              • irmscher dakspoiler
              • ramen bijtinten

mods die ik graag zou willen maar er mss niet gaan komen:
              • opc grille
              • opc voorbumper
              • opc zijskirts
              • irmscher achterbumper
              • insignia concept styled uitlaten
              • heinz chip (160pk 330nm)
              • airride
              • chrome klinken en sierlijntje vervangen, door zwarte exemplaren

Comment

Dan zou ik de Irmscher dakspoiler zo laten, en een Heinz chip zetten
                2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

Een echte johnnybak wordt het dus

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vliegher Bekijk Berichten
                    Een echte johnnybak wordt het dus
                    het is maar hoe ge het beziet ik vind het stylish en een johnnybak is voor mij auto5 tuning en stickers en wat weet ik nog allemaal... ik tune enkel en alleen met merkgerief en als je er eens foto's bij neemt zul je zien dat het helemaal nog niet zo lelijk en "johnny" is

Comment

Hey Temmerman,
                      mss hebben ze de lichten ook voor de facelift Vectra Signum.

1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                      2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
                        Hey Temmerman,

is ff achter zoeken dan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
                          Hey Temmerman,

Sorry maar dat straalt gewoon 'willen maar niet kunnen' uit.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten

Sorry maar dat straalt gewoon 'willen maar niet kunnen' uit.
                            Vanaf de Insignia is het willen en kunnen.
                            1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                            2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

't blijft maar een opel hoor.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichten
                                frankie...

Comment

frankie...
                                  ja vriend? een opel heeft een doorstreepte nul. een audi heeft 4 nullen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichten
                                    idd. Ook al geef je een aap een gouden ring...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
                                      dan weet je zeker dat het weggegooid geld is?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
                                        dan weet je zeker dat het weggegooid geld is?
                                        Zo is dat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
                                          ... Dégio is en blijft een lelijk ding.

Comment

Working...
                                          X