Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LED's op front wagen.
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichtenik snap gwn niet wrm je het niet kunt mooi vinden als het niet standaard is... en ik ben nog niet zeker van men case, al weet ik wel dat het de signum niet zo misstaan ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichtenik snap gwn niet wrm je het niet kunt mooi vinden als het niet standaard is... en ik ben nog niet zeker van men case, al weet ik wel dat het de signum niet zo misstaan ...
- Omdat het overkomt van Ik wil wel, maar ik kan ni
- En omdat het origineel voor mij ook al geen winner is, en ook al bijzonder "tjoening' overkomt...
Maar ge moet vooral doen wat ge zelf wilt, tis en blijft u wagen
Maar zet er ineens nog schreeuwlelijke velgen op, lat em uitkassen, en vlam er in passant nog een taartschep op.. en wacht tot u foto's in overdreven tjoeing komen...
AUDI SIGNUM RS6
Ha ja en voor u, de airride ni vergeten he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Odan.be Bekijk Berichten- Omdat het de letters AUTO-5-Johnny in het groot op u voorhoofd zet
- Omdat het overkomt van Ik wil wel, maar ik kan ni
- En omdat het origineel voor mij ook al geen winner is, en ook al bijzonder "tjoening' overkomt...
Maar ge moet vooral doen wat ge zelf wilt, tis en blijft u wagen
Maar zet er ineens nog schreeuwlelijke velgen op, lat em uitkassen, en vlam er in passant nog een taartschep op.. en wacht tot u foto's in overdreven tjoeing komen...
AUDI SIGNUM RS6
Ha ja en voor u, de airride ni vergeten he
mods die al zeker zijn:
- proper 19 inch velgen eronder
- verlaging
- irmscher dakspoiler
- ramen bijtinten
mods die ik graag zou willen maar er mss niet gaan komen:
- opc grille
- opc voorbumper
- opc zijskirts
- irmscher achterbumper
- insignia concept styled uitlaten
- heinz chip (160pk 330nm)
- airride
- chrome klinken en sierlijntje vervangen, door zwarte exemplaren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vliegher Bekijk BerichtenEen echte johnnybak wordt het dus
Comment
-
Hey Temmerman,
mss hebben ze de lichten ook voor de facelift Vectra Signum.
1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk BerichtenHey Temmerman,
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk BerichtenHey Temmerman,
Sorry maar dat straalt gewoon 'willen maar niet kunnen' uit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
Sorry maar dat straalt gewoon 'willen maar niet kunnen' uit.1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichten't blijft maar een opel hoor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichtenfrankie...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichten't blijft maar een opel hoor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichtenidd. Ook al geef je een aap een gouden ring...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichtendan weet je zeker dat het weggegooid geld is?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichtenidd. Ook al geef je een aap een gouden ring...1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
Comment
Comment