Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LED's op front wagen.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ben ik dan den enige die die LED'sknap vind ? Ze moeten alleen op de juiste plaats gemonteerd zijn anders kan het dik tegensteken.

Ik vind aftermarket xenon's veel irritanter / lelijker dan LED's hoor, maar daar hoort ge niemand over klagen :s

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
      ... Dégio is en blijft een lelijk ding.
      Sebiet uwe matrak steke.....

Enfin, hier lezen kindjes mee, ik maak m'n zin niet af

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door De Fille Bekijk Berichten
        Ben ik dan den enige die die LED'sknap vind ? Ze moeten alleen op de juiste plaats gemonteerd zijn anders kan het dik tegensteken.

Ik vind aftermarket xenon's veel irritanter / lelijker dan LED's hoor, maar daar hoort ge niemand over klagen :s
        Niet? Tegen mij klagen ze wel hoor!!
        Maar wel komen vragen dan dat ik ze komen steken

Comment

... Dégio is en blijft een lelijk ding.
          flik, heb jij hier wat zitten wissen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichten
            't blijft maar een opel hoor.
            inderdaad
            het is maar één van de meest verkochte merken in Belgie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichten
              inderdaad
              het is maar één van de meest verkochte merken in Belgie
              voila, groot aanbod, lage kwaliteit.

Comment

voila, groot aanbod, lage kwaliteit.
                kan je nog is echt mee beulen met die dingen, niemand ligt ervan wakker als het kapot gaat
                Beetje zoals ford.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
                  kan je nog is echt mee beulen met die dingen, niemand ligt ervan wakker als het kapot gaat
                  Beetje zoals ford.
                  allemaal dezelfde bagger.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door De Fille Bekijk Berichten
                    Ben ik dan den enige die die LED'sknap vind ? Ze moeten alleen op de juiste plaats gemonteerd zijn anders kan het dik tegensteken.

Er is niks mis met die LED's, het is perfect om gezien te worden. Op de laatste BMW's schijnen de angel-eyes ook vrij fel vind ik (niet dat het mij stoort), maar dat is blijkbaar niet erg.

Comment

• Als het ooit verplicht wordt om de veiligheid te vergroten gaan hier ofwel een paar grote monden gesnoerd worden, ofwel gaan ze vaker fietsen.

Sommige reacties hier

Comment

• Ik zie ni in, hoe leds, laag vanvoor op de grille, of in het koplamphuis, kunnen bijdrage aan veiligheid ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Odan.be Bekijk Berichten
                          Ik zie ni in, hoe leds, laag vanvoor op de grille, of in het koplamphuis, kunnen bijdrage aan veiligheid ?
                          Juist hetzelfde als normale lanmpen zeker?

Tis een 'nieuwe' techniek maar 't blijven lampen he.

Comment

Ik zie ni in, hoe leds, laag vanvoor op de grille, of in het koplamphuis, kunnen bijdrage aan veiligheid ?
                            Ik las in het topic van de Insignia (bij scoops/prototypes) dat dat wel zou kunnen gebeuren bij de nieuwe wagens. Niks officieels denk ik.

Gewoon een kwestie van gezien worden, zoals ze in Zweden met de lichten aan moeten rijden.

Comment

flik, heb jij hier wat zitten wissen?
                              Misschien
                              1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                              2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

Al eens een R8 in je achteruitkijkspiegel zien afkomen? Je kan de ledjes van ver zien ze...

Comment

• Ronduit belachelijk die led's vooraan! Het staat enkel bij het origineel... Enne dat van opzij gaan voor die onnozele lampkes... ikke niet hoor, alleen voor een flitsende blauwe lamp doe ik een inspanning als ze rap genoeg zijn!
                                  End stook-mode...
                                  Last edited by ; 28/03/2008, 12:42.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gwaaido Bekijk Berichten
                                    Ronduit belachelijk die led's vooraan! Het staat enkel bij het origineel... Enne dat van opzij gaan voor die onnozele lampkes... ikke niet hoor, alleen voor een flitsende blauwe lamp doe ik een inspanning als ze rap genoeg zijn!
                                    End stook-mode...
                                    Als je eens googled, zal je wel het een en het ander vinden denk ik... Interesse?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
                                      Als je eens googled, zal je wel het een en het ander vinden denk ik... Interesse?
                                      Echt niet

Comment

Misschien
                                        selectief geheugenverlies?

Comment

• Oh ja, was ik vergeten... ik heb led's op de Outlander... achteraan

Comment

Working...
                                          X