Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LED's op front wagen.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik vind het lelijk, en overweeg er zo een setje te zetten... Ik rij nl. graag met licht aan, maar ik ga de laatste jaren naar mijn gevoel ietske te vlot doorheen m'n accu's. Door altijd met dimlicht op te rijden denk ik niet dat ik mijn accu veel help tijdens het rijden, dus zijn zo'n spaarzame LED DRL's een alternatief...

Overigens is het de vraag hoe de keuring en politiediensten hierop gaan reageren... Ten eerste hebben de meeste auto's al standlichten in de originele lichbehuizing die minder fel is dan deze lampjes, en worden deze dingen nogal laag gemonteerd zodat een agent zou denken dat het mistlichten zijn.
    Last edited by ; 21/04/2008, 08:15.

Comment

• Deze middag een zilvergrijze Passat gespot met fijne ledjes (dus niet zo'n 'dikke' zoals bij een S6/ A5). Zooo fout...

Comment

• Als het echt moet...

Comment

• Zitten ze er nu al in izzy?
          sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• fucking ugly

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk Berichten
              Zitten ze er nu al in izzy?
              Nee nee nog niet hoor!

Maar zo moet het dan weer ook niet zijn.

Comment

• Ik ben er op het eerste zicht niet zo dol van....
                sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Wat ik me afvraag is of je de standaard RDL op de nieuwe A4 kan vervangen voor een fellere LED en die dient wit te zijn.
                  En of dit door jezelf of de garage moet geschieden?
                  Ik heb de RDL welke erop zit zonder Xenon dus onderin de unit.

En stel dat er 1 led defect raakt?.
                  Er staat niets over in de handleiding.

Hoop dat er een kenner tussen zit welke verstand van zaken heeft.

Ben.

Comment

• Aan TCT en andere liefhebbers.

1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                    2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Moest ik nu plaats hebben direct.
                      Het heeft wel iets. Maar de mondeo heeft geen plaats.

tenzij

ik die mistlampbehuizing eens goed bekijk.
                      idee

Comment

• Als TCT het maar eerst eens aanbrengt. Dan kan ik mijn oordeel vellen of het staat op de Vectra/Signum.
                        1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                        2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• fak da past anders wel goe van kleur bij de bixenon zou ik... tempting.... laat me nog eerst 2 keer nadenken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
                            kheb hier nog zo'n setje liggen,was die gaan halen bij die gast die die verkoopt via Kapaza,ma vond ze iets te flauw en blauw schijnen,heb nu andere ledstrips gemaakt die vele feller en witter schijnen.Foto's van die led's hierboven bedriegen echt hoor,zijn blauwer als je ze int echt ziet.Indien er toch iemand interesse in heeft,ze mogen weg voor prijske.

Comment

• hiuer enkele voorbeeldjes van degene die ik nu gemonteerd heb,en ja,kweet da er hier veel tegenstanders zijn van de Led's.

Comment

• spijtig dat ze precies naar onder schijnen ipv naar voren. Nu is dat hele gat verlicht

Antwerpen is't Stad
                                en al de rest is parking!!

Comment

• ze schijnen echt wel naar vore zenne,maar geven ook wel wat licht af in andere richtingen omdat de led's in een silicagelstrip zitten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                                    laat me nog eerst 2 keer nadenken
                                    Zal ik mijn nummer nalaten? Ik weet nog niet of ik achter 3 weken het forum kan bereiken

Comment

• Fast audi heb je prijzen van degene die jij zitten hebt. en vanwaar komen ze en dergelijke.

mercikes

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                                        Fast audi heb je prijzen van degene die jij zitten hebt. en vanwaar komen ze en dergelijke.

mercikes
                                        kheb die zelf eigenlijk emaakt,is een ledstrip die ik in elektronicazaak gaan halen ben en die je dan per 3Led's kan knippen en dan terug draadjes aan solderen,beetje prutswerk,ma valt best mee

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fast_Audi Bekijk Berichten
                                          kheb die zelf eigenlijk emaakt,is een ledstrip die ik in elektronicazaak gaan halen ben en die je dan per 3Led's kan knippen en dan terug draadjes aan solderen,beetje prutswerk,ma valt best mee
                                          Knap gedaan. Ziet er prachtig uit.

Comment

Working...
                                          X