Oorspronkelijk geplaatst door drizzt
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LED's op front wagen.
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fast_Audi Bekijk Berichten
Eerlijk gezegd zie ik niet direct een plaats waar de strip te kleven valt(lees een mooi uitzicht geeft).
1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk BerichtenIk vind deze wel geslaagd maar zoals eerder geschreven wil ik eerst wel eens het resultaat op een Vectra-Signum bumper zien.
Eerlijk gezegd zie ik niet direct een plaats waar de strip te kleven valt(lees een mooi uitzicht geeft).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk BerichtenIk vind deze wel geslaagd maar zoals eerder geschreven wil ik eerst wel eens het resultaat op een Vectra-Signum bumper zien.
En zo ja, wat is dan het verschil met gewone mistlichten?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenZijn die dingen eigenlijk wettelijk toegestaan?
En zo ja, wat is dan het verschil met gewone mistlichten?
En inderdaad rijden met mistlampen aan of rijden met deze dagverlichting is weinig verschil. Die LED op de A4 zijn veel straffer qua lichtsterkte dan een paar mistlampjes.
Koninklijk besluit van 15 maart 1968 houdende algemeen reglement op de technische eisen waaraan de auto's, hun aanhangwagens en hun veiligheidstoebehoren moeten voldoen.§2. Algemene bepalingen.
( B.S. 28.03.1968 )
1° Voorschriften betreffende montage en kleur.
a) Lichten en reflectoren andere dan richtingaanwijzers.
1. De voertuigen moeten altijd de in bijlage 6 bij dit besluit vermelde lichten en reflectoren voeren en voldoen aan de voorschriften die erin zijn gesteld evenals aan die welke gesteld zijn in § 3 van dit artikel.
Bovendien mogen de in bijlage 7 vermelde lichten en reflectoren op de voertuigen gemonteerd worden indien ze voldoen aan de voorschriften die in die bijlage zijn gesteld, evenals aan de voorschriften van § 3 van dit artikel.
Lichten en reflecloren welke niet zijn genoemd in de bijlagen 6 en 7 mogen niet op de voertuigen worden aangebracht.
Een uitzondering kan worden gemaakt voor lichten en reflectoren bestemd voor bijzonder gebruik, zoals bepaald in § 2, 1°, c) van dit artikel.1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenEcht proper gedaan op uw A4, nice
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fast_Audi Bekijk Berichtenkheb die zelf eigenlijk emaakt,is een ledstrip die ik in elektronicazaak gaan halen ben en die je dan per 3Led's kan knippen en dan terug draadjes aan solderen,beetje prutswerk,ma valt best mee
Comment
-
Je hebt potver plaats over om die dingen te kleven. ze moesten er al op zitten.
Bij de mondeo is gewoon geen plaats, wegens geen gaten.
want in het middenrooster steken ze nogal dicht bij elkaar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichtenin de koplampen verwerken hé... zou zou ik het wel willen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichtenen hoe zijn die gemonteerd op je bumper. en qua vocht?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3 SMGII Bekijk BerichtenHeb deze led-balken vandaag in een automagazine zien staan onder een E90 en moet zegge, tis nie lelijk. Tis zelfs mooi!
Zou het zelf overwegen om op de wagen te zetten. En tis van Hella, kwaliteit dus
Wat is de prijs van dat ding?
.. interessant ... in welk automagazine zag je het ??
M.J.J.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M.J.J. Bekijk Berichten@ M3 SMGII
.. interessant ... in welk automagazine zag je het ??
M.J.J.
Comment
Comment