Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LED's op front wagen.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door drizzt Bekijk Berichten
    Knap gedaan. Ziet er prachtig uit.
    dank je

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fast_Audi Bekijk Berichten
      Ik vind deze wel geslaagd maar zoals eerder geschreven wil ik eerst wel eens het resultaat op een Vectra-Signum bumper zien.
      Eerlijk gezegd zie ik niet direct een plaats waar de strip te kleven valt(lees een mooi uitzicht geeft).
      1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
      2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
        Ik vind deze wel geslaagd maar zoals eerder geschreven wil ik eerst wel eens het resultaat op een Vectra-Signum bumper zien.
        Eerlijk gezegd zie ik niet direct een plaats waar de strip te kleven valt(lees een mooi uitzicht geeft).
        Volgens mij smeken die roosters rond je mistlichten er toch om zenne,,ik zou ze net zoals ik gedaan heb in die roosters inwerken net boven je mistlichten,eronder gaat ook natuurlijk,maar dan zie je de lid's te goed zitten zeker wanneer ze niet branden bv.

Comment

Zijn die dingen eigenlijk wettelijk toegestaan?

En zo ja, wat is dan het verschil met gewone mistlichten?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
            Zijn die dingen eigenlijk wettelijk toegestaan?

En zo ja, wat is dan het verschil met gewone mistlichten?
            Aangaande de nieuwe Audi-look en volgende merken is er een PVG (Proces-verbaal van goedkeuring)voor desbetreffende voertuigen afgeleverd. De Volvo S40 - V40 heeft dat immers ook aangaande die omloopverlichting. Ik weet niet wat men hieraan gaat doen met het achteraf bijplaatsen van LED verlichting op andere wagens.
            En inderdaad rijden met mistlampen aan of rijden met deze dagverlichting is weinig verschil. Die LED op de A4 zijn veel straffer qua lichtsterkte dan een paar mistlampjes.
            Koninklijk besluit van 15 maart 1968 houdende algemeen reglement op de technische eisen waaraan de auto's, hun aanhangwagens en hun veiligheidstoebehoren moeten voldoen.
            ( B.S. 28.03.1968 )
            §2. Algemene bepalingen.
            Voorschriften betreffende montage en kleur.
            a) Lichten en reflectoren andere dan richtingaanwijzers.
            1. De voertuigen moeten altijd de in bijlage 6 bij dit besluit vermelde lichten en reflectoren voeren en voldoen aan de voorschriften die erin zijn gesteld evenals aan die welke gesteld zijn in § 3 van dit artikel.
            Bovendien mogen de in bijlage 7 vermelde lichten en reflectoren op de voertuigen gemonteerd worden indien ze voldoen aan de voorschriften die in die bijlage zijn gesteld, evenals aan de voorschriften van § 3 van dit artikel.
            Lichten en reflecloren welke niet zijn genoemd in de bijlagen 6 en 7 mogen niet op de voertuigen worden aangebracht.
            Een uitzondering kan worden gemaakt voor lichten en reflectoren bestemd voor bijzonder gebruik, zoals bepaald in § 2, 1°, c) van dit artikel.
            1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
            2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• tsja,wat gaat men ermee doen,kben al enkele malen de manne met blauwe streep gepasseerd,en ze keken wel,ma tot nu toe nog ni tegengehouden,zal ook beetje afhangen van wie je tegenkomt hé.Of het nu mag of niet,dat weet ik eigenlijk ook ni echt.

Comment

• Echt proper gedaan op uw A4, nice

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
                  Echt proper gedaan op uw A4, nice
                  merciekes Gioke

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fast_Audi Bekijk Berichten
                    kheb die zelf eigenlijk emaakt,is een ledstrip die ik in elektronicazaak gaan halen ben en die je dan per 3Led's kan knippen en dan terug draadjes aan solderen,beetje prutswerk,ma valt best mee
                    en hoe zijn die gemonteerd op je bumper. en qua vocht?

Comment

nozem meen je dat nu?
                      Je hebt potver plaats over om die dingen te kleven. ze moesten er al op zitten.
                      Bij de mondeo is gewoon geen plaats, wegens geen gaten.

want in het middenrooster steken ze nogal dicht bij elkaar.

Comment

• in de koplampen verwerken hé... zou zou ik het wel willen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                          in de koplampen verwerken hé... zou zou ik het wel willen
                          moet trouwens perfect lukken...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                            en hoe zijn die gemonteerd op je bumper. en qua vocht?
                            Ik heb ze met een degelijke 2componenten lijm gekleefd,en ze zijn zeker waterdicht,ledjes en stroombaantjes zitten mooi ingewerkt in een soort silicagel strip,vandaar dat je een goede componentenlijm nodig hebt om ze te kunnen aanbrengen.

Comment

• Ik ben ook zo iemand die zo goed als altijd met de lichten aan rij. Vind dat gewoon veiliger.

Comment

• Heb deze led-balken vandaag in een automagazine zien staan onder een E90 en moet zegge, tis nie lelijk. Tis zelfs mooi!
                                Zou het zelf overwegen om op de wagen te zetten. En tis van Hella, kwaliteit dus
                                Wat is de prijs van dat ding?

Comment

• In Gent zie ik regelmatig een knappe (mauritiusblauwe) A6 Avant rondrijden. Vorige week vastgesteld dat er nu leds op gemonteerd zijn. Branden samen met de dagrijlichten. Jammer, vond hem knapper zonder...

Comment

• LED standlicht

veel mooier dan dat gele lichtje

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 SMGII Bekijk Berichten
                                      Heb deze led-balken vandaag in een automagazine zien staan onder een E90 en moet zegge, tis nie lelijk. Tis zelfs mooi!
                                      Zou het zelf overwegen om op de wagen te zetten. En tis van Hella, kwaliteit dus
                                      Wat is de prijs van dat ding?
                                      @ M3 SMGII

.. interessant ... in welk automagazine zag je het ??

M.J.J.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M.J.J. Bekijk Berichten
                                        @ M3 SMGII

.. interessant ... in welk automagazine zag je het ??

M.J.J.
                                        in Auto&Motor techniek

Comment

• én volledig OEM!

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

Working...
                                          X