Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LED's op front wagen.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• iemand enig idee of het mogelijk zou zijn om op de nieuwe A4 zonder LEDs de halogeenlampjes van de DRL te vervangen door LEDs (individuele of een volledige strip erin plakken/monteren)?

Of ben ik nu echt aan 't zwansen?
    Het zou weliswaar niet 't zelfde effect hebben zoals 't origineel op de A4 met xenon/LEDs maar eerder de looks hebben van de LEDs op de A5 ... en net op de A5 vind ik 't mooier/stoerder dan op de A4. Op deze manier zou je ook van de 'geel-achtige' kleur van de halogeenlampjes af zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten
      iemand enig idee of het mogelijk zou zijn om op de nieuwe A4 zonder LEDs de halogeenlampjes van de DRL te vervangen door LEDs (individuele of een volledige strip erin plakken/monteren)?

Het zou weliswaar niet 't zelfde effect hebben zoals 't origineel op de A4 met xenon/LEDs maar eerder de looks hebben van de LEDs op de A5 ... en net op de A5 vind ik 't mooier/stoerder dan op de A4. Op deze manier zou je ook van de 'geel-achtige' kleur van de halogeenlampjes af zijn.
      net dit gevonden 'LEDs ingebouwd in A3 koplamp': http://www.audizine.com/forum/showthread.php?t=205172

Dat is ongeveer (qua looks zou ik eerder een kromming in de LED strip mooier vinden, zoals bij de A5 waar op de uiteindes er een boogje in zit) waar ik op zoek naar ben voor de A4 B8 ... maar ik zou vermoeden dat je bij de A4 B8 (de uitvoering zonder xenon en LEDs) de halogeen dagrijlampjes misschien kan vervangen door LED lampjes of een strip... dus als iemand daar iets over kan vertellen...?

edit:
      nog iets gevonden... LEDs ingebouw in A4 B7 koplamp en de achterlichten in A6-LED-stylééé': http://forums.fourtitude.com/zerothread?id=3698286
      vooral de achterlichten zijn leuk gedaan... wat betreft die LEDs in die koplamp.. niet slecht maar net iets te veel LEDs dicht bij elkaar.
      Last edited by ; 11/06/2008, 09:27.

Comment

iemand enig idee of het mogelijk zou zijn om op de nieuwe A4 zonder LEDs de halogeenlampjes van de DRL te vervangen door LEDs (individuele of een volledige strip erin plakken/monteren)?

Dezelfde vraag enige tijd geleden hier ook gesteld. http://www.autoforum.be/showpost.php...&postcount=168

Helaas geen enkele reactie op gekregen.
        Ik wil precies hetzelfde als jij dus de RDL aan de onderkant feller en de buitenste zijkanten ook laten branden zoals op de A5.
        Op dit moment worden de mogelijkheden voor mij onderzocht door de garage.

Enkele mogelijkheden zijn de halogeenlampjes te vervangen door een helderder lampje, of de lampjes anders aan te sturen door de software. Of er aan de zijkanten ruimte is om een lampje in te plaatsen wordt ook onderzocht.

Of de mogelijkheid er is om een ledstrip erin te plakken ben ik ook benieuwd naar maar niet op de manier zoals in je linkjes. Volgens mij krijg je zo alleen maar last van vocht in de units. Hadden alle Audi's nog maar voorzet glazen zoals vroeger. dan was het zo aangepast!!!.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ben B Bekijk Berichten
          Dezelfde vraag enige tijd geleden hier ook gesteld. http://www.autoforum.be/showpost.php...&postcount=168

Helaas geen enkele reactie op gekregen.
          Ik wil precies hetzelfde als jij dus de RDL aan de onderkant feller en de buitenste zijkanten ook laten branden zoals op de A5.
          Op dit moment worden de mogelijkheden voor mij onderzocht door de garage.

Enkele mogelijkheden zijn de halogeenlampjes te vervangen door een helderder lampje, of de lampjes anders aan te sturen door de software. Of er aan de zijkanten ruimte is om een lampje in te plaatsen wordt ook onderzocht.

Of de mogelijkheid er is om een ledstrip erin te plakken ben ik ook benieuwd naar maar niet op de manier zoals in je linkjes. Volgens mij krijg je zo alleen maar last van vocht in de units. Hadden alle Audi's nog maar voorzet glazen zoals vroeger. dan was het zo aangepast!!!.
          Aha! Oef.. begon al te denken dat mijn idee te dwaas voor woorden was maar gelukkig ben ik niet alleen.

In hoeverre is die eerste optie, het vervangen van de halogeenlampjes door helderdere wittere, echt mogelijk? Als dat al mogelijk zou zijn, zou super zijn! Nog extra lampjes/ledjes naar de zijkanten toe zou ook niet mis zijn om idd wat meer 't A5 LED effect te verkrijgen.
          Het plakken van ledstrips in de koplamp lijkt me achteraf ook wel wat te tricky en moeilijk.
          Houd je mij/ons aub via hier of via pm op de hoogte? Ik kan 't nu nog niet vragen bij de garage... A4 moet nog geleverd worden (sept....) maar beter voorbereid zijn eh

edit: denk je niet dat in geval van van optie 1 je ook de behuizing moet open halen (om die lampjes te vervangen)?

Comment

Aha! Oef.. begon al te denken dat mijn idee te dwaas voor woorden was maar gelukkig ben ik niet alleen.

In hoeverre is die eerste optie, het vervangen van de halogeenlampjes door helderdere wittere, echt mogelijk? Als dat al mogelijk zou zijn, zou super zijn! Nog extra lampjes/ledjes naar de zijkanten toe zou ook niet mis zijn om idd wat meer 't A5 LED effect te verkrijgen.
            Het plakken van ledstrips in de koplamp lijkt me achteraf ook wel wat te tricky en moeilijk.
            Houd je mij/ons aub via hier of via pm op de hoogte? Ik kan 't nu nog niet vragen bij de garage... A4 moet nog geleverd worden (sept....) maar beter voorbereid zijn eh

edit: denk je niet dat in geval van van optie 1 je ook de behuizing moet open halen (om die lampjes te vervangen)?
            Ben gisteren gebeld door de dealer maar het onderdelenprogramma gaf niet de juiste info.
            Vandaag is de demo terug en gaat hij kijken hoe het precies zit.

Het vervangen van de halogeenlampjes van de RDL moet je dan zien alsof je de originele H7 vervangt door bv een Cristal brite die een veel helderder licht geeft en dus ook feller schijnt. Of die er zijn weet ik nog niet.

Maar misschien is het veel simpeler door de aansturing van de lampjes te veranderen.

Ikzelf denk dat er onderin de unit 1 of meer uitsparingen zitten waarin de lampje(s) zitten.
            Je kan het alleen niet zien omdat alles is dichtgebouwd.

Ik hou je op de hoogte als ik iets hoor.

Comment

Ben gisteren gebeld door de dealer maar het onderdelenprogramma gaf niet de juiste info.

Het vervangen van de halogeenlampjes van de RDL moet je dan zien alsof je de originele H7 vervangt door bv een Cristal brite die een veel helderder licht geeft en dus ook feller schijnt. Of die er zijn weet ik nog niet.

Maar misschien is het veel simpeler door de aansturing van de lampjes te veranderen.

Ikzelf denk dat er onderin de unit 1 of meer uitsparingen zitten waarin de lampje(s) zitten.

merci!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                Ik krijg het ervan dat Audi gewoon een nieuw design geeft aan hun modellen en dat er dan weer van die halve garen dit moeten nadoen...

Zo verliest het veel van zijn schoonheid en uniciteit IMO.
                Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                Het is nooit schoon geweest én het was gewoon voorbestemd om in Tjoenerhanden te vallen.

De enige keer dat ik dat spijtig vond dat Tjoeners het overnamen was met de Lexus-lichten
                Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk Berichten
                Ieder zijn ding natuurlijk, maar ik vind het afschuwelijk(indien het niet standaard is). De led's in de koplampen zelf vind ik dan wel weer mooi, maar ook weer niet meer als het niet standaard op je auto zit.
                Oorspronkelijk geplaatst door Gwaaido Bekijk Berichten
                Ronduit belachelijk die led's vooraan! Het staat enkel bij het origineel... Enne dat van opzij gaan voor die onnozele lampkes... ikke niet hoor, alleen voor een flitsende blauwe lamp doe ik een inspanning als ze rap genoeg zijn!
                End stook-mode...
                Ik vind het ook zowiezo ronduit lelijk, aftermarket of niet.
                Heb mijn A4 Avant B8 besteld zonder.

Binnenkort op alle Johnny-bakken.. ik zie het zo al voor mij.
                De nachtmerrie zal daarna compleet worden als men er ook nog beeeewegingseffecten aan gaat beginnen toevoegen
                BMW 420dA : >>>

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk Berichten
                  Ik vind het ook zowiezo ronduit lelijk, aftermarket of niet.
                  Heb mijn A4 Avant B8 besteld zonder.

Binnenkort op alle Johnny-bakken.. ik zie het zo al voor mij.
                  De nachtmerrie zal daarna compleet worden als men er ook nog beeeewegingseffecten aan gaat beginnen toevoegen
                  OW YEAH!

geilheid ! waahahahhahahaa *memories ... memories*

Comment

OW YEAH!

net waar ik op doel
                    BMW 420dA : >>>

Comment

• knight rider
                      zo jaren 80 hé iedereen moest lichtjes achter zin grille , en een 3de stoplicht. ohja niet te vergeten 2 dikke fars op den bumper

Comment

OW YEAH!

Dat zie ik mij nog ooit eens doen op een auto!
                        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Helaas,
                          Net bericht gehad van de dealer dat dit niet mogelijk is.
                          Tenminste niet door het aanpassen van lampjes en of anders aansturen.

Wel is er de mogelijkheid om 2 nieuwe koplampen te bestellen a 300 euro ex btw en wat schakelunits. Dit wordt dus een dure aanpassing.

Jammer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
                            In Antwerpen rijdt er een taxi VW Phaeton met leds echt knap.
                            Ik ga volgende keer hem is tegenhouden en vragen waar hij dat heeft laten steken .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                              In Antwerpen rijdt er een taxi VW Phaeton met leds echt knap.
                              Ik ga volgende keer hem is tegenhouden en vragen waar hij dat heeft laten steken .
                              In Gent rijdt er ook een Phaeton met LEDs rond ... in de koplampen. 'k Had al 't idee dat 't misschien af-fabriek zo is tegenwoordig op de Pheaton. Echt knap inderdaad.

Comment

In Gent rijdt er ook een Phaeton met LEDs rond ... in de koplampen. 'k Had al 't idee dat 't misschien af-fabriek zo is tegenwoordig op de Pheaton. Echt knap inderdaad.
                                Paar maanden geleden had hij geen leds en nu ineens wel .

Comment

• Übergeil

Comment

• voor de A4'ke
                                    Last edited by ; 27/06/2008, 17:10.

Comment

• Sorry maar
                                      1991 Mazda MX-5 NA
                                      Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                                      www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                                        Sorry maar
                                        ja ik wil het eerst irl zien

Comment

Working...
                                        X