Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LED's op front wagen.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Audi A4 B7

Waar kan je dagverlichting kopen voor de onderstaande Audi A4 (B7) ?

En waar kunnen deze geplaatst worden ?

Gr

Ronny

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ronny-vdv Bekijk Berichten
      Waar kan je dagverlichting kopen voor de onderstaande Audi A4 (B7) ?

En waar kunnen deze geplaatst worden ?

Gr

Ronny
      voor de B7 ben ik dit nog niet tegen gekomen...

voor de B8 begint 't nu ook al.. via ebay.. de orignele:

en

Comment

• en heeft zo'n ding dan de noodzakelijke niveauregeling of gaan die mensen dan lekker alle tegenliggers verblinden met slecht afgstelde Xenon lampen?
        BMW 420dA : >>>

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk Berichten
          en heeft zo'n ding dan de noodzakelijke niveauregeling of gaan die mensen dan lekker alle tegenliggers verblinden met slecht afgstelde Xenon lampen?
          Ik ben ook tegen Xenons.

Maar dagverlichting vind ik toch belangrijk wegens de grotere herkenbaarheid overdag.

Toch raar dat het voor Audi A4 B5 beschikbaar is en niet voor B7.

Had ook al gedacht aan de leds van Audi S6, maar deze kunnen niet geplaatst wegens de mistlichten.

Ronny

Comment

• Ze beginnen rond te rijden.
            zonet een A4 E8 avant gezien met die blokken. viel me direct op want de ledjes waren geel ipv wit.

Comment

• enige auto waar het op staat zijn audi's
              en dan nog de OEM lichten FATSOENLIJK ingewerkt
              EN de laatste generaties
              Is hetzelfde als die lelijke bumpers me audi grillen voor golf enzo
              da past toch nie

Op een B7 kan je ze wel mooi inwerken als je ne s-line bumper hebt

Comment

• Kunnen er soms geen leds of een lamp in de verstralers gemonteerd worden ? Hieronder vindt u een identieke kopie van mijn A4-tje.

Bij de Audi A6 branden ze toch ook op de plaats van de verstralers.

Bestaan er nog andere mogelijkheden ? Zonder dat de bumper moet vervangen worden, natuurlijk.
                Last edited by ; 18/07/2008, 18:35.

Comment

• ondertussen bestaan er van die heel platte led strips
                  heb ze 2 dagen geleden op ene golf V gezien.
                  waren tussen de spatie van bumper en koplamp geplakt
                  zeer knap gedaan en niet duur.

Comment

• ja verry TJOENER is da
                    op ne a4 is da totale afbreuk
                    ne wagen van zoveel geld effe gaan afbreken me led strips op te gaan ''plekken''
                    als je t wil doen op een fatsoenlijke manier=originele van een audi S6 kopen,dus ook de stuurdozen aangezien deze leds s avonds niet zo fel mogen branden als overdag
                    dus heb je t regelapparaat nodig==$$$$$$$$$$ muchos dinaros aankoop en plaatsing is ook niet van de poes
                    dan nog een s-line bumper want in de gewone bumper op bovenstaande foto krijg je ze er NIET in=te small

dus
                    lampjes=ongeveer een 250€
                    stuurdoos=geen id wa ze kost
                    s-line bumper=niet gespoten en zonder grille=340€
                    grilles voor in de bumper en lampjes=nog eens een slorige 250

tel eens op

Een goeie vriend heeft het fatsoenlijk gedaan
                    heeft de s6 leds gekocht,de stuurdoos en een s6 bumper
                    heeft de stukken uit de s6 laten halen en laten inwerken in zijn s-line bumper van zijn A4

grapje heeft 2000€ gekost
                    ma tis wel fatsoenlijk gedaan

hoe ging t spreekwoord?
                    ''wie mooi wil zijn moet lijden''?

Comment

• en tis dan nog lelijk ook

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door A4B7 Bekijk Berichten
                        ja verry TJOENER is da
                        op ne a4 is da totale afbreuk
                        ne wagen van zoveel geld effe gaan afbreken me led strips op te gaan ''plekken''
                        als je t wil doen op een fatsoenlijke manier=originele van een audi S6 kopen,dus ook de stuurdozen aangezien deze leds s avonds niet zo fel mogen branden als overdag
                        dus heb je t regelapparaat nodig==$$$$$$$$$$ muchos dinaros aankoop en plaatsing is ook niet van de poes
                        dan nog een s-line bumper want in de gewone bumper op bovenstaande foto krijg je ze er NIET in=te small

dus
                        lampjes=ongeveer een 250€
                        stuurdoos=geen id wa ze kost
                        s-line bumper=niet gespoten en zonder grille=340€
                        grilles voor in de bumper en lampjes=nog eens een slorige 250

tel eens op

Een goeie vriend heeft het fatsoenlijk gedaan
                        heeft de s6 leds gekocht,de stuurdoos en een s6 bumper
                        heeft de stukken uit de s6 laten halen en laten inwerken in zijn s-line bumper van zijn A4

grapje heeft 2000€ gekost
                        ma tis wel fatsoenlijk gedaan

hoe ging t spreekwoord?
                        ''wie mooi wil zijn moet lijden''?

365 € OEM S6 leds + 2 x grill inclusief plaatsing.

269 € voor de leds + bijpassend grill voor A6 setprijs : 45 €

Comment

• Er is zelfs op ebay.de een bedrijf dat voor iets meer dan 1000 € je wagen een volledige OEM S6 voorkant geeft inclusief leds montage inbegrepen.

Comment

• Kijk hoe mooi verwerkt in de Q7.

Als 'm terug is, ga ik het overwegen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
                              Kijk hoe mooi verwerkt in de Q7.

Kerel in Rotterdam kan dat ook bij een Q7.
                              Als je z'n emailadres wilt kan ik dat wel effe pm'en en dan kan je informeren wat het kost voor een Q7.

Comment

• Zijn er nu ook al vrachtwagens met standaard LED's in de koplampen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door a123456789b Bekijk Berichten
                                  Zijn er nu ook al vrachtwagens met standaard LED's in de koplampen?
                                  Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
                                  Kijk hoe mooi verwerkt in de Q7.

Niet in de koplampen.
                                  Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                                  Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
                                    voor de A4'ke
                                    Van welk merk zijn deze koplampen,of waar te verkrijgen?linkje?voor een A4 B6

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fast_Audi Bekijk Berichten
                                      Alsjeblieft niet, uw B6 is nu prachtig...

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                                        Alsjeblieft niet, uw B6 is nu prachtig...
                                        heb je deze alt int echt gezien dan?Wil ze is zien en hoe de led's branden,en of ze er een beetje origineel uitlijken,want vaak zie je aan zo'n koplampen of achterlichten echt da het aftermarket is en dat de spiegels er heel cheep uitzien.Zoiets wil ook niet natuurlijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fast_Audi Bekijk Berichten
                                          ze zijn verkrijgbaar in de meeste zaken, denk ik.

hier in de buurt verkoopt er: www.onlinestylingparts.com

merk: SONAR. Had een mail gestuurd en ze zeiden dat ze dit merk al jarenlang verkopen

Comment

Working...
                                          X