Zo duur om leds te steken in een Audi Q7
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LED's op front wagen.
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenMaar eigenlijk heeft de Q7 wel het front om er zo'n LED's in te steken.
Imo, maar 'k vind het verdomd vet!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
Op een Q7 is dat redelijk easy.
Comment
-
Effe dit topic weer ophalen.
Die LED's die ze hier verkopen ( vb http://www.passatplus.de/umbauteile/...-tfl/index.htm ), hebben deze een CE-merk?
Indien niet, dan zijn deze niet legaal en zal je er niet mee door de keuring geraken.
In het straatbeeld zie je echt een boom van die led-strips in de bumpers
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Joris Bekijk BerichtenIn het straatbeeld zie je echt een boom van die led-strips in de bumpersOpel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenEcht?? Ik ben er toch nog niet zoveel tegen gekomen!
Echte tjoeners en ook gewone mensen waar die LED's de enige veranderingen aan het voertuig zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fast_Audi Bekijk BerichtenKheb men setje ook klaarliggen,vind de LED's echt knap
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Joris Bekijk BerichtenEn heeft die set een C/E-keurmerk?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fast_Audi Bekijk BerichtenYeps,zijn C/E gekeurd,anders had ik ze zeker niet gekocht,ben niet van plan om nog elk jaar voor keuring alles te gaan ombouwen,of door de wet der arm langs de kant gezet te worden en een dik gevulde PV te krijgen voor niet wettelijke aanpassingen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Joris Bekijk BerichtenGOed te weten dat er van die goedgekeurde aftermarket LEDs zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fast_Audi Bekijk Berichteninderdaad,en die zelfklevende ledstrips die dan ook nog veel te blauw zijn,en die maar kleven ergens waar het goed uitkomt vind ik ook maar niks.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Joris Bekijk Berichtenawel, het is die brol die je op straat ziet rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenOp wat voor auto komt dat, Fast Audi?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichtenmet deze ene foto is dat moeilijk te zeggen inderdaad, maar ja... als je quasi elk exterieur-onderdeel (bumper, grill, koplampel, led's galore, etc...) niet origineel laat dan zijn er nauwelijks nog aanknopingspunten.
Mijn idee: 't is een gedrocht en 't is er zwaar over.
Omdat het allemaal audi onderdelen op een audi zijn is het een gedrocht ???
Vind Led reeksen enkel op de audi's knap staan. Vooral op de Q7 en de S reeksen. Op de kleinere modellen is het niet mooi. Koplampen lijken totaal misplaatst hierop. Komt " Ik wil m'n grote broer nadoen maar kben maar een kalimero" over.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomson Bekijk BerichtenOmdat het allemaal audi onderdelen op een audi zijn is het een gedrocht ???
Vind Led reeksen enkel op de audi's knap staan. Vooral op de Q7 en de S reeksen. Op de kleinere modellen is het niet mooi. Koplampen lijken totaal misplaatst hierop. Komt " Ik wil m'n grote broer nadoen maar kben maar een kalimero" over.
Maar vindt het ook best geslaagd op een A3. origineel !!!
Eigenlijk is elk model van Audi geslaagd op dit moment behalve de Q7
Dus het blijft persoonlijk
Comment
Comment