Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Voor de led trend die er heerst, heeft MTM Berlin in de voorbumper van de Audi Q7 een led verlichting ontwikkeld. Deze vervangt de standaard knipperlichtbalk met stadslicht. Deze led verlichting past ook netjes in de S line exterieur voorbumper. Dus dat betekent, overdag gaat de led verlichting branden en als het donkerder wordt gaan de Xenon…
Voor de led trend die er heerst, heeft MTM Berlin in de voorbumper van de Audi Q7 een led verlichting ontwikkeld. Deze vervangt de standaard knipperlichtbalk met stadslicht. Deze led verlichting past ook netjes in de S line exterieur voorbumper. Dus dat betekent, overdag gaat de led verlichting branden en als het donkerder wordt gaan de Xenon…
Zo duur om leds te steken in een Audi Q7
Joe Wang kan dat voor de helft van de prijs fixen.
Op een Q7 is dat redelijk easy.
Indien niet, dan zijn deze niet legaal en zal je er niet mee door de keuring geraken.
In het straatbeeld zie je echt een boom van die led-strips in de bumpers
In het straatbeeld zie je echt een boom van die led-strips in de bumpers
Echt?? Ik ben er toch nog niet zoveel tegen gekomen!
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Yeps,zijn C/E gekeurd,anders had ik ze zeker niet gekocht,ben niet van plan om nog elk jaar voor keuring alles te gaan ombouwen,of door de wet der arm langs de kant gezet te worden en een dik gevulde PV te krijgen voor niet wettelijke aanpassingen.
Yeps,zijn C/E gekeurd,anders had ik ze zeker niet gekocht,ben niet van plan om nog elk jaar voor keuring alles te gaan ombouwen,of door de wet der arm langs de kant gezet te worden en een dik gevulde PV te krijgen voor niet wettelijke aanpassingen.
GOed te weten dat er van die goedgekeurde aftermarket LEDs zijn
awel, het is die brol die je op straat ziet rijden
Kweet wa je bedoeld,net kerstverlichting hé.Hier rijdt ook zo nen sjonnie rond in een oud Mitsubishiké,ferm echte plastiek wieldeksel,Remco boenkinstallatie,voorste zijruiten die nimeer dichtgaan,vol Tribal stickers.....Kwam hem vant weekend nog tegen,kruislichten aan,mistlichten aan,en dan die kerstverlichting nog,en blijkbaar kent hij de bedoeling van volle/onderbroken witte lijn ook niet echt.Spijtig da het meestal net die gastjes zijn die de echte Tuners die hun wagen met hart en ziel koesteren in het slechte daglicht brengen,want dat heeft iedereen gezien zo'n chauffeurs,die doen het net om op te vallen.
met deze ene foto is dat moeilijk te zeggen inderdaad, maar ja... als je quasi elk exterieur-onderdeel (bumper, grill, koplampel, led's galore, etc...) niet origineel laat dan zijn er nauwelijks nog aanknopingspunten.
Mijn idee: 't is een gedrocht en 't is er zwaar over.
Omdat het allemaal audi onderdelen op een audi zijn is het een gedrocht ???
Vind Led reeksen enkel op de audi's knap staan. Vooral op de Q7 en de S reeksen. Op de kleinere modellen is het niet mooi. Koplampen lijken totaal misplaatst hierop. Komt " Ik wil m'n grote broer nadoen maar kben maar een kalimero" over.
Omdat het allemaal audi onderdelen op een audi zijn is het een gedrocht ???
Vind Led reeksen enkel op de audi's knap staan. Vooral op de Q7 en de S reeksen. Op de kleinere modellen is het niet mooi. Koplampen lijken totaal misplaatst hierop. Komt " Ik wil m'n grote broer nadoen maar kben maar een kalimero" over.
Ben het met je eens dat het alleen op een Audi staat.
Maar vindt het ook best geslaagd op een A3. origineel !!!
Eigenlijk is elk model van Audi geslaagd op dit moment behalve de Q7
Comment