Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LED's op front wagen.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
    Op dikke audi's kan het. en op Porsche ook.
    Maar van die lelijke camionettekes, en kia's.. Please
    Wat voor een stomme zever eigenlijk.

Ik vind het belachelijk op eender welke auto. De R8, oke, misschien als show attribuut. Al de rest vind ik dikke zever. Of het nu een Audi, of Porsche is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
      Wat voor een stomme zever eigenlijk.

Ik vind het belachelijk op eender welke auto. De R8, oke, misschien als show attribuut. Al de rest vind ik dikke zever. Of het nu een Audi, of Porsche is
      Persoonlijke mening hé
      Op een P of Audi staat het dik. al vind ik het op een A3 en A4 ook al overdreven hoor
      Maar bij de 997 facelift vind ik het wel knap , dat is zo 1 lijn in LED, en niet ledje per ledje apart,zoals op de audi's
      2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• zo dus:

Comment

• Moesten die leds nu iets minder hard schijnen.. Nu valt het wat te hard op voor mij...

Comment

• Vandaag een oude A3 gezien met Leds rondom de mistlampen,fak echt kapot lachen .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
              Vandaag een oude A3 gezien met Leds rondom de mistlampen,fak echt kapot lachen .
              haha kheb hem ook al gezien
              Dikke Loser! niet moeilijk dat sommige LEDS beu worden

Comment

haha kheb hem ook al gezien
                Dikke Loser! niet moeilijk dat sommige LEDS beu worden
                Heb 'm in Ekeren Donk gezien iets voorbij Van Gastel,dus zou wel dezelfde kunnen zijn .

Fakkk dat was lelijk.

Comment

• De Led's zoals in de nieuwe Insignia zijn echt wel knap!
                  Vele malen mooier dan die van Audi.
                  Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                  Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                  Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                  Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Persoonlijke mening hé
                    Op een P of Audi staat het dik. al vind ik het op een A3 en A4 ook al overdreven hoor
                    Maar bij de 997 facelift vind ik het wel knap , dat is zo 1 lijn in LED, en niet ledje per ledje apart,zoals op de audi's
                    Ik vind het op mijn A3 niet overdreven. Nem !

Comment

• Valt toch best mee zeker

Comment

• ok. Swel mooi

Comment

• Echt rare leds op een A3
                          Ik zou 'm zelfs zonder xenon durven te bestellen om maar die leds niet te hebben .

Comment

Echt rare leds op een A3
                            Ik zou 'm zelfs zonder xenon durven te bestellen om maar die leds niet te hebben .
                            Ik zou hem nooit zonder xenon bestellen Zonder is het echt niet beter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                              Ik zou hem nooit zonder xenon bestellen Zonder is het echt niet beter
                              Het is gewoon spijtig dat die leds niet doorlopen,echt raar dat ze zo ineens in het midden stoppen.

Comment

Het is gewoon spijtig dat die leds niet doorlopen,echt raar dat ze zo ineens in het midden stoppen.
                                Dat stoort mij ook. De leds hadden best nog eentje verder kunnen doorlopen.
                                Maar het zal wel ergens zijn nut hebben, zeker.

Comment

Echt rare leds op een A3
                                  Ik ben dezelfde mening toegedaan in verband met de leds van de Q5... Vooral de achterlichten zijn veel knapper zonder leds,vind ik... Front is ook maar zo zo.

Comment

Ik ben eigenlijk niet van die mening. Ik denk dat het minder mooi (niet dat het daarom nu mooi is) zal zijn. Anders iemand een fotoshopke laten doen hé

Comment

• Led dag verlichting

Ik heb nieuwe opel insigna gekocht maar zonder xenon verlichting,waardoor ook de dag-led verlichting ontbreekt.Naar het schijnt is de ledverlichting(zie je bij de audi wagens veel)achterna in te bouwen.Is er iemand die dit ook reeds heeft laten doen?Zoja,waar kan je daar voor terecht?

Comment

• Kerstverlicht is enkel toegelaten van december tot januari...

Comment

Working...
                                        X