Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LED's op front wagen.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Odan.be Bekijk Berichten
    - Omdat het de letters AUTO-5-Johnny in het groot op u voorhoofd zet
    - Omdat het overkomt van Ik wil wel, maar ik kan ni
    - En omdat het origineel voor mij ook al geen winner is, en ook al bijzonder "tjoening' overkomt...

Maar ge moet vooral doen wat ge zelf wilt, tis en blijft u wagen

Maar zet er ineens nog schreeuwlelijke velgen op, lat em uitkassen, en vlam er in passant nog een taartschep op.. en wacht tot u foto's in overdreven tjoeing komen...
    AUDI SIGNUM RS6

Ha ja en voor u, de airride ni vergeten he
    Touché...
    Heb onlangs een nieuwe MB C220 (stond erop) gezien met daarnaast AMG opgezet
    Van belachelijk gesproken (zoals die A-klasse met 1 uitlaat aan beide kanten)

Comment

• die ledjes passen op: R8, S6, A5
      al de rest trekt op nixke!! zelfs die originele op a4 en A3 makes me puke

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door volonte Bekijk Berichten
        die ledjes passen op: R8, S6, A5
        Wel opkuisen hé, ik wil mijn kar niet opnieuw wassen omdat gij er eens op kotst ze

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door volonte Bekijk Berichten
          die ledjes passen op: R8, S6, A5
          Insignia leds zijn ook knap

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
            Wel opkuisen hé, ik wil mijn kar niet opnieuw wassen omdat gij er eens op kotst ze
            alle ja, das mijn mening e kan er wel inkomen da anderen da wel schoon vinden...
            maar als het oem is, kan ik er nog ietwa mee leven
            moest iedereen dezelfde smaak hebben reden we mss allemaal met een lada niva ofzo
            (imagine )
            die op insignia zijn idd wel vet! maar das ook lik heel wa anders he, tis nie echt een lijn ofzo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vinny1970 Bekijk Berichten
              Ik heb nieuwe opel insigna gekocht maar zonder xenon verlichting,waardoor ook de dag-led verlichting ontbreekt.Naar het schijnt is de ledverlichting(zie je bij de audi wagens veel)achterna in te bouwen.Is er iemand die dit ook reeds heeft laten doen?Zoja,waar kan je daar voor terecht?
              ik vrees ervoor, daar dat meestal volledig andere lichtblokken (interne lay-out)zijn. degene die die achteraf monteren werken meestal met LED-strips die ze er zelf inkleven en aansluiten. bij audi gaat dat gemakkelijker omdat die veel plaats hebben in de koplampen zelf. ofwel monteren ze die LED's onderaan zoals bij de S-line.
              Dat maakt he tgemakkelijker omdat je enkel die units moet kopen en dan een sleuf in je bumper maakt. in de koplampen is het dus veel moeilijker wegens minder plaats.

heb je een foto van een insigna met de LED's?
              wimoptiek.be op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten

heb je een foto van een insigna met de LED's?

Last edited by ; 16/05/2009, 18:27.

Comment

• Al draagt een Opel een LED'en ring het is en blijft een lelijk ding!
                  Last edited by Spillies; 16/05/2009, 22:15.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten

1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                    2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• zoals ik al dacht. een volledig andere lichtconfiguratie.
                      wimoptiek.be op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                        Al draagt een Opel een LED'en ring het is en blijft een lelijk ding!
                        was da nu weer voor een reactie?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk Berichten
                          Dat stoort mij ook. De leds hadden best nog eentje verder kunnen doorlopen.
                          geëpileerde wenkbrauwen
                          Captain Turbo
                          General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                          Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichten
                            was da nu weer voor een reactie?
                            Das Spillies die probeert om Opel te bashen...

Gwn laten doen, komt nog wel goe met die jongen

Comment

• eens kijken op deze site;[FONT='Verdana','sans-serif']http://gm-tuningparts.nl[/FONT]

Comment

• [QUOTE=RRD;2541500][quote=Spillies;2541494]

Op de autostrade, als je wil doorrijden, gaat iedereen onmiddelijk uit de weg

Enige reden waarom ik het wil...
                                Hallo Drivers.

Ik zou graag Led verlichting plaatsen op mijn VOYAGER maar nu is de vraag hoe moet ik die juist aansluiten en bovendien is het wel toegestaan op een U.S Car ?

Grtz Marcky

Comment

Working...
                                X