Voor gebruik op de gewone lichten: http://www.designlights.com/
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Strobo's
Collapse
X
-
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenEn dat werkt zo dat de lampen hun gewone functie ook nog kunnen behouden?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenEn dat werkt zo dat de lampen hun gewone functie ook nog kunnen behouden?
Want ik zou op zich wel graag zoiets in de 4 lampen op mijn mini hebben (Lampbar voor de grille)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk BerichtenMeestal boor je gewoon een gat in de bestaande behuizing en je monteerd ze naast de gewone lampen met een aparte trigger.
Die lampjes zitten langs de buitenkant. 1 draadje is al meer dan genoeg dat eruit komt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenYup. De originele bedrading zulde wel moeten knippen, maar bij activatie maakt een relay de nodige schakeling zodat de lampen flitsen, en als de knippermodule "uit" staat behouden de lichten hun gewone functie.
Ga ik eens achter horen dan tegen dat ik aan de elektriciteit van mijn mini begin
Comment
-
Voor die headlight flasher is geen boren nodig, da's enkel een kaske met kabels dat ervoor zorgt dat uw originele halogeenlampen gaan knipperen.
Als ge het effect wilt van die takelwagen, dan spreken we over zo'n combinatie van strobe lampen die idd geplaatst moeten worden in een geboord gat in de originele lichtbehuizing, en een aparte strobevoeding.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenZiet er me goe gerief uit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenMjah... Als't voor te spelen is, zal dat wel eens goed zijn voor een keerke
beste vriende .
ik was dit topic eve aan het leze .
eerst en vooral voor die gene die dat wille steke
als de politie u er mee pakt -ist ofwel wage in, beslag - ofwel strobo's in beslag +pv
dan later voorkome
en meschien wel een boete van 50.000euro !!!!
voor die gene die strobos wille hebbe die in het dag licht zeer zichtbaar zijn raad ik aan om type R te neme deze heb ik in den tijd gekocht voor 50 euro .
word ook gebruikt op de pace cars .
je hebt 2verschillende types .
ofwel kan je er neme voor de voorkant alleen 2strobo's die van ver zichtbaar zijn met zeer felle flitsen.
of wel kan je kieze voor 4 storbo's voor en achter .
ik had dit 3 jaar gelede steke in mijn 5 reeks voor en achter kant en moet zegge in de dag is dit heel goed zichtbaar en savonds nog veel beter .
voor de de set van 4 stuks betaal je meer .
voor die gene dat het proffesioneel wille aanpakken ik heb reeds een set beschikbaar voor de prijs van 400euro 4 strobos' met bedrading en bedienins paneel ------deze word gebruikt in de wagens van de politie in NY
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichtenwat zijn peac cars?
Hij zal wel pacecars bedoelen, volgwagens dus.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door \/\/outer Bekijk BerichtenHij zal wel pacecars bedoelen, volgwagens dus.
Comment
-
Vipdriver is altijd grappig
Met strobo's valt te zien wat je monteert en wat je ermee uitspookt... Monteer je er witte en is het enkel voor de show op de parking, zal je een OI van 50 euro riskeren. Ga je er de polies mee uithangen en mensen achtervolgen en klemrijden doe je aan aanmatiging van ambt en riskeer je een gevangenisstraf.
Type R is bucht, en strobo's zijn passé. Tegenwoordig monteren we LEDs in de koplampen en knipperlichten .
+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenVipdriver is altijd grappig
Met strobo's valt te zien wat je monteert en wat je ermee uitspookt... Monteer je er witte en is het enkel voor de show op de parking, zal je een OI van 50 euro riskeren. Ga je er de polies mee uithangen en mensen achtervolgen en klemrijden doe je aan aanmatiging van ambt en riskeer je een gevangenisstraf.
Type R is bucht, en strobo's zijn passé. Tegenwoordig monteren we LEDs in de koplampen en knipperlichten .
+ YouTube Video
deze heb ik reeds voor 250euro 6 stuks voor en achter +zij rame
Comment
Comment