Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Conversie carrosserie met folie

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichten
    pas maar op. 'k ga terug beginnen.
    Ik ga komen tekleinenummerplaatzeiken in jouw topic.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
      Enkele voorbeelden:

Carbonfolie oogt zo verschrikkelijk fake.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
        Ik ga komen tekleinenummerplaatzeiken in jouw topic.
        huh? tekleinenummerplaatzeiken? geennummerplaatvooraanzeiken zal je bedoelen. om te beginnen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichten
          huh? tekleinenummerplaatzeiken? geennummerplaatvooraanzeiken zal je bedoelen. om te beginnen.
          Vraag naamkaartjes van Tusc. En als Zijne_Klootvis komt zeiken dat je geen nummerplaat hebt vooraan -> "gij zie nie goe, mijnen beste" + naamkaartje Tusc.

= vette percent

Comment

Vraag naamkaartjes van Tusc. En als Zijne_Klootvis komt zeiken dat je geen nummerplaat hebt vooraan -> "gij zie nie goe, mijnen beste" + naamkaartje Tusc.

= vette percent
            't ontbreken van een nummerplaat merken ze meestal pas als laatste op.

Comment

Dit moet ook zoiets zijn veronderstel ik.

Bron: http://www.autoblog.nl/archive/2008/...-nieuwe-chroom

Comment

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                  Ik denk dat het vooral goed is voor promotie
                  De Touran van Yoda krijgt zo een Hebbes jasje geloof ik. Het is economisch meer verantwoord dan een wagen kopen in een speciale kleur.
                  '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                  '15 Volvo XC60 D3

Comment

Jammer dat het zo duur is, 1200€

Zou mijn 9000 meteen mat zwart laten maken als het goedkoper was
                    2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Gezien het werk dat er in kruipt denk ik dat die prijs behoorlijk in orde is, als de kwaliteit en duurzaamheid dat ook is tenminste

Comment

ik ben momenteel langs een aantal bedrijven aan het gaan om mijn dak in het zwart te laten zetten. Dan loopt dat mooier door met het glazen dak

enkel de spoiler blijft wit om toch een beetje contrast te hebben

Antwerpen is't Stad
                        en al de rest is parking!!

Comment

Toch iets appart en dat er zeker goed uitziet!

Comment

die prints op zo'n wrappings zijn toch meer iets voor bestelwagens enz

Comment

voor als je undercover wil in de Beekse Bergen :

Art Vision in Antwerpen en omstreken zorgt voor wervende gevelreclame, indoor- & outdoorprints en carwrapping. Snel, vakkundig en met duidelijk advies.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                Deze folie zou 4 jaar kunnen houden op de carrosserie en kan dan gemakkelijk verwijderd worden. Er zouden geen lijmresten op de carrosserie achterblijven.
                                Ik weet niet of elke wagen zijn lak daar 4 jaar tegen kan hoor, die witte beschermingsfolie die op een nieuwe wagen zit bij levering moet ook binnen een bepaalde periode verwijderd worden anders riskeer je lakbeschadiging.
                                A Twist of the Wrist

Comment

Geloof me, na het verwijderen van die folie zal je héél wat werk hebben om de lak terug in goeie staat te krijgen.

Het proces van aanbrengen en verwijderen zal heel wat "schade" met zich meebrengen, en dan hebben we het nog niet over de lakbeschadiging over de periode dat de folie aanwezig is zoals hierboven vermeldt.

Als je zoiets doet moet je er rekening mee houden dat je achteraf je wagen zal moeten laten detailen. En dat zal geen lichte detail zijn als je de lak weer in de perfecte staat wil krijgen !

Comment

Inderdaad, er zal wel een heel pak lijm van die folie op de wagen blijven plakken als je dat er af haalt.
                                    A Twist of the Wrist

Comment

kan wel handig zijn voor iemand die bijvoorbeeld een zwarte kap wilt!

zwarte kap is mooi bij een rode, witte en nog enkele andere kleuren op een wagen!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                                        Als je zoiets doet moet je er rekening mee houden dat je achteraf je wagen zal moeten laten detailen. En dat zal geen lichte detail zijn als je de lak weer in de perfecte staat wil krijgen !

En gij vindt da erg?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                          En gij vindt da erg?
                                          Heb ik da gezegd ?

Comment

Working...
                                          X