Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Conversie carrosserie met folie
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenEnkele voorbeelden:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenIk ga komen tekleinenummerplaatzeiken in jouw topic.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtenhuh? tekleinenummerplaatzeiken? geennummerplaatvooraanzeiken zal je bedoelen. om te beginnen.
= vette percent
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenVraag naamkaartjes van Tusc. En als Zijne_Klootvis komt zeiken dat je geen nummerplaat hebt vooraan -> "gij zie nie goe, mijnen beste" + naamkaartje Tusc.
= vette percent
Comment
-
Dit moet ook zoiets zijn veronderstel ik.
Bron: http://www.autoblog.nl/archive/2008/...-nieuwe-chroom
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenIk denk dat het vooral goed is voor promotie'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Jammer dat het zo duur is, 1200€
Zou mijn 9000 meteen mat zwart laten maken als het goedkoper was2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Comment
-
die prints op zo'n wrappings zijn toch meer iets voor bestelwagens enz
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenDeze folie zou 4 jaar kunnen houden op de carrosserie en kan dan gemakkelijk verwijderd worden. Er zouden geen lijmresten op de carrosserie achterblijven.A Twist of the Wrist
Comment
-
Geloof me, na het verwijderen van die folie zal je héél wat werk hebben om de lak terug in goeie staat te krijgen.
Het proces van aanbrengen en verwijderen zal heel wat "schade" met zich meebrengen, en dan hebben we het nog niet over de lakbeschadiging over de periode dat de folie aanwezig is zoals hierboven vermeldt.
Als je zoiets doet moet je er rekening mee houden dat je achteraf je wagen zal moeten laten detailen. En dat zal geen lichte detail zijn als je de lak weer in de perfecte staat wil krijgen !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenAls je zoiets doet moet je er rekening mee houden dat je achteraf je wagen zal moeten laten detailen. En dat zal geen lichte detail zijn als je de lak weer in de perfecte staat wil krijgen !
En gij vindt da erg?
Comment
-
Comment
Comment