Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Heb zo al eens ambras gehad in de garage.
Ik let daar dan zo hard op. Mijn afstand woon-werk is slechts 7km, maar ik rij die dan zo goed mogelijk warm (geen gebruik maken van verwarming). ge moet niet vragen. En dan doen ze zoiets in de garage? Het was zelfs met een klein gepiep van de banden. Ik had die gast op zijn oog kunnen slagen...
Dit hoor je wel meer. Waar ik vroeger ging gebruikten ze de wagens soms als "taxi" tss de twee vestigingen van de garage...elke keer +- 15km enkele reis
Waarom kan deze 190pk niet voor een 118d. Ik dacht dat het hier om dezelfde motor ging als een 120d.
Is de versnellingsbak misschien anders?
Nee, enkele elementen van de motor zijn anders zoals de turbo. Daarom haalt een 118d niet dezelfde waarden als de 120d. De versnellingsbak mag geen probleem opleveren.
Ik sta op't punt van een nieuwe firmawagen Renault Espace 1.9 dci Dynamique te bestellen.
'k Heb testgereden met zowel de 2.2 en de 1.9, maar het leasingbedrag is zoooo'n verschil dat ik er me de opties niet voor wilde laten.
Wat kost het mij om die 1.9 te laten "opkietelen" tot pakweg 140 pk, en is dit bij evtl panne te traceren?
De 1.9dci kunnen we zelfs makkelijk opkietelen naar 150pk , kost je 450euro en is niet traceerbaar (alles via OBD)
Doen jullie ook Saab? Ik had graag geweten hoeveel pk je krijg uit en 9-5 2.0t zonder da wagen pijn te doen met een hoge bedrijfzekerheid (maw de klopsensor hehouden)
Waarom kan deze 190pk niet voor een 118d. Ik dacht dat het hier om dezelfde motor ging als een 120d.
Is de versnellingsbak misschien anders?
Het grote verschil zit hem in het inspuitsysteem dat 1 model lager is van BOSCH en dus kleinere injectoren heeft en minder debiet van de hoge-druk pomp.
Getuigenis:
Vandaag bij Heinz geweest met paar bmw mannen
Vakkundige uitleg van bruno en Heinz.
Food and drinks
Ze nemen echt tijd om het perfekte resultaat te bekomen.
(tot 1O dyno runs if needed)
Veiligheidsmarge lijkt me meer dan gerespecteerd.
Vriendelijke mensen
Competitieve prijzen.
Aanrader!
@Bruno: hebben jullie al ervaring met de facelift S-klasse 320 CDI, vooral dan in het opzicht lange termijn. De auto heeft nu zo'n 75.000km en is 2 jaar oud. Wordt het afgeraden dan nog aan motor-tuning te doen ?
Getuigenis:
Vandaag bij Heinz geweest met paar bmw mannen
Vakkundige uitleg van bruno en Heinz.
Food and drinks
Ze nemen echt tijd om het perfekte resultaat te bekomen.
(tot 1O dyno runs if needed)
Veiligheidsmarge lijkt me meer dan gerespecteerd.
Vriendelijke mensen
Competitieve prijzen.
Aanrader!
'k kan hier alleen maar bevestigen wat je schrijft.
Na het warm rijden van men 320d zag Heinz dat mijn luchtmassameter defekt is.Eerst laten herstellen en dan pas tunen.
+ nog enkele andere tips die hij uitlegde.
Proffessioneel werken is dat. Nu weet 'k ook waarom iedereen tevreden is van Heinz!
'k kan hier alleen maar bevestigen wat je schrijft.
Na het warm rijden van men 320d zag Heinz dat mijn luchtmassameter defekt is.Eerst laten herstellen en dan pas tunen.
+ nog enkele andere tips die hij uitlegde.
Proffessioneel werken is dat. Nu weet 'k ook waarom iedereen tevreden is van Heinz!
Deze namiddag een hernemingstestje in 4de versnelling gedaan vanaf lage snelheid tussen een bone-stock WRX en een Carbon-zwarte 525d Touring (model E61) die deze voormiddag een deugdoende Heinz-kuur ondergaan had .
Dus heel goed werk geleverd door Heinz & Bruno (da's ook de reden waarom Heinz indertijd mijn E46 320d onderhanden mogen nemen heeft , foefelaars / prutsers komen daar niet aan ) .
En deze voormiddag heuglijk nieuws vernomen dat er binnenkort een ge-avanceerde 4X4 testbank komt bij Heinz , waardoor het mogelijk zal worden ook echte full-time 4-wielaangedreven wagens te testen .
Waaronder ook Subaru's
Smile !
En idd deze voormiddag degelijke & professionele uitleg gekregen + goeie service (maar dat was geen nieuws meer voor mij , dat had ik zelf met mijn 320d al ondervonden dat dit bij Autotune Heinz geen loze belofte is ) ,erg klantvriendelijk .
En alle werken gebeurden met waakzaam oog op bedrijfszekerheid en verkeersveiligheid (bvb bij montage v ophangingsonderdelen en dergelijke ) .
@Bruno: hebben jullie al ervaring met de facelift S-klasse 320 CDI, vooral dan in het opzicht lange termijn. De auto heeft nu zo'n 75.000km en is 2 jaar oud. Wordt het afgeraden dan nog aan motor-tuning te doen ?
dank voor antwoord
neen , das helemaal geen probleem , die wagen kan heel wat meer km's aan zonder probleem , zeker tunen een echte aanrader voor de 320...
Comment