Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autotuning - vragen & antwoorden

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• hallo bruno ...
    een vraagje , ben hier eigenlijk nog een beetje nieuw dus kweet hier nog
    niet goe alles gaat hier .
    ben zelf zeer geinteresseerd om mijn motor te tunen ( 320d e90 )
    is dit interessant om te doen en ziet de motor daar niet van af ?
    hoeveel pk zou er bij komen ? prijs ? levensduur auto ?
    enne werk jij daar of zo ? want iedereen richt zijn vragen naar jou .
    ik nu dus ook he !!!

Comment

• Een Mercedes laten tunen bij Heinz is niet zonder gevaar ......................................... stel dat die zodanig goed optrekt dat die ster in Uw ruit vliegt
      Last edited by ; 10/05/2005, 20:11.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TurboBoost
        Een Mercedes laten tunen bij Heinz is niet zonder gevaar ......................................... stel dat die zodanig goed optrekt dat die ster in Uw ruit vliegt
        Geen probleem, bij Carglass reparen ze sterren in uw ruit, ziet er uit als nieuw daarna ....

Comment

• @Bruno: In augustus wordt mijn seat ibiza geleverd. (1.9TDI,130Pk) Kan ik die onmiddellijk laten tunen? zo neen, hoeveel kilometers heb ik best voor ik langskom? En naar hoeveel pk en vermogen kunnen jullie hem brengen en wat gaat mij da kosten alles inbegrepen?
          Klopt het dat men bij die motor beter niet boven 170pk gaat?
          Alvast bedankt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door shadow
            (1.9TDI,130Pk) Kan ik die onmiddellijk laten tunen? zo neen, hoeveel kilometers heb ik best voor ik langskom? En naar hoeveel pk en vermogen kunnen jullie hem brengen en wat gaat mij da kosten alles inbegrepen?
            Klopt het dat men bij die motor beter niet boven 170pk gaat?
            Alvast bedankt
            Deze informatie kan je heel gemakkelijk zelf terug vinden.
            Er wordt aangeraden om minimum iets van een 5000km op de teller te hebben alvorens te tunen.
            En op www.autotuneheinz.be kun je zien dat voor 540 euro de Seat TDi 130pk kan worden opgevoerd naar 165pk en 385Nm.

Geen dank...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Don Q
              Er wordt aangeraden om minimum iets van een 5000km op de teller te hebben alvorens te tunen.
              En op www.autotuneheinz.be kun je zien dat voor 540 euro de Seat TDi 130pk kan worden opgevoerd naar 165pk en 385Nm.

Geen dank...
              Das een goeie.

Comment

• Zware verbouwingen bij Heinz:

Foto's zijn vandaag getrokken door Den Cabrio toen em ging voor zen 320d op te kietelen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pascal
                  Zware verbouwingen bij Heinz:

Foto's zijn vandaag getrokken door Den Cabrio toen em ging voor zen 320d op te kietelen...
                  Het was wel eventjes schrikken toen 'k bij Heinz aankwam deze morgen.
                  Maar mijn 320d-tje hebben ze nog gechipped.
                  Het is zalig rijden, bij inhalen heb je power op overschot en hij laat géén rookwolken zien.
                  Vakwerk!!!
                  Bedankt Heinz en Bruno.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Don Q

Geen dank...

Had wel gedacht dat ik eerst een aantal km ging moeten rijden.
                    Ik was uiteraard zelf al gaan kijken op de site van heinz maar waar ik mee zit is of die 540 euro alles in is?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pascal
                      Zware verbouwingen bij Heinz:

Is dat de vader van Heinz niet die op die stelling staat ? (Is van eind 2001 geleden dat ik daar geweest ben, dus het kan verkeerd gegokt zijn).

Comment

• dat is hem zeker!

Comment

• @Bruno
                          Ik weet dat je een 525d manueel kan tunen tot +/- 215pk en 480Nm.
                          Hoe zit het met een 525d automaat??heeft die meer Nm en minder pk??optimaalste configuratie dan é
                          thx

Comment

• Ook voor al uw uitlaten kunt u bij Heinz terecht
                            Instal deze morgen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door shadow
                              Had wel gedacht dat ik eerst een aantal km ging moeten rijden.
                              Ik was uiteraard zelf al gaan kijken op de site van heinz maar waar ik mee zit is of die 540 euro alles in is?
                              Het is normaal gezien 540 euro excl. BTW.

@pmmeke
                              Nette uitlaat.
                              Veel mooier dan het origineel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke
                                Ook voor al uw uitlaten kunt u bij Heinz terecht
                                Instal deze morgen
                                http://users.pandora.be/evahke/
                                Prachtige uitlaat, en voel je een verschil in het aanpakke van de motor? En is het geluid beter?

Comment

• @ Bruno : tunen jullie ook de 2.0D van Jaguar ?

Ik zie hem niet op de site staan (of valt ie onder de 2.0D van Ford (Mondeo)) ?

Comment

Instal deze morgen
                                    Welke aanpassingen zijn er nodig geweest om de uitlaat passend te maken?Ik zie dat ze moeten slijpen,lassen hebben.En hoe word dit dan afgewerkt m.b.t eventuele latere roestvorming?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stevenvdv
                                      Welke aanpassingen zijn er nodig geweest om de uitlaat passend te maken?Ik zie dat ze moeten slijpen,lassen hebben.En hoe word dit dan afgewerkt m.b.t eventuele latere roestvorming?
                                      Wat je ziet kun je geen aanpaswerknoemen. Op evas e46 zit een custom lijn dat is pas aanpassen lol daar is minstens een dag werk aan

Dit was in half uurke gebakken want de uitlaat is een speciaal mtech model speciaal voor de mtech bumper. De gewone bmw 5 Eisenman paste niet voor de mtech. Heb er 4 weken mogen op wachten vandaar

Dit was de buis afslijpen terug de andere buis aanwerken en een roest specie erop en de trildemper van de oem uitlaat overzetten.

Comment

Instal deze morgen
                                        Dju, ik heb al spijt dat ik mijn kromme pijpjes niet heb laten vervangen door een Eisenmann. Nu heb ik wel die rechte pijpjes van BMW, maar wat ik moet missen is de toch wel betere sound. Misschien ga ik nog eens wisselen. Derde keer, goede keer...
                                        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Grappig vond ik op een bepaald tuning forum dat iemand die niet vertrouwd was met bmw stukken en Eisenman de reaktie had: he wat een rommel ding is dat ze kunnen niet eens de pijpen gelijk lassen. Dacht dat het een mislukte was terwijl dat echt een kenmerk is van Eisenman. Nu ja begrijpelijke reaktie misschien maar ze verwonderde mij omdat dat voor mij zo vanzelfsprekend is dat ik nog nooit nagedacht heb over die 2 verschillende pijpen

Comment

Working...
                                          X