Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
+- 20pk en 20Nm voor 690euro .
verschil is wel merkbaar , wagen is vlotter en directer op de gas.
groetjes
Bruno
Merci voor de info.
20pk en 20Nm extra zou wel leuk zijn Dan kan ik het misschien halen van een 535d
Ik heb al op de site gekeken en jullie bieden compressorkits aan op de oude 3liter. Ook op de nieuwe? Puur voor info want dat kost nogal wat duiten
woensdag mijn auto laten tunen door bruno
1.9 TDI 100 pk/240nm naar ongeveer 140pk/310nm (juiste waarden kom ik te weten als de verbouwingen bij Heinz voorbij zijn).
Voor de tuning ongeveer 9.5s van 0 to 100km/u, nu slechts 8.3s.
Very nice dus.
woensdag mijn auto laten tunen door bruno
1.9 TDI 100 pk/240nm naar ongeveer 140pk/310nm (juiste waarden kom ik te weten als de verbouwingen bij Heinz voorbij zijn).
Voor de tuning ongeveer 9.5s van 0 to 100km/u, nu slechts 8.3s.
Very nice dus.
Idd, welke wagen is dat? Met slechts 100pk in 9.5 naar 100?
Tevreden van de tuning? Waar merk je het meeste verschil?
voor de nieuwe hebben we ook 3 compressor stages beschikbaar :
stage 1 : +50pk en +50Nm voor 5500euro
stage 2 : +75pk en +75Nm voor 7000euro
stage 3 : +100pk en +100Nm voor 8000euro
onnodig te zeggen dat stage 3 echt heel leuk is
groetjes
Bruno
Jawadde. Dat zou echt ongelooflijk leuk zijn. 358 pk in het voororder. Maar €8000 is inderdaad een serieuze som.
De wagen inrijden, wat sparen en hopelijk tegen begin volgend jaar een compressor erop
Idd, welke wagen is dat? Met slechts 100pk in 9.5 naar 100?
Tevreden van de tuning? Waar merk je het meeste verschil?
Dat was dus met een seat ibiza.
9.5s kan verschillen want dat was manueel getimed tijdens het rijden.
Maar die 8.3s was door de passagier van de mini cooper s getimed waartegen ik spurtjes aan het trekken was. Dus dat zal wel just zijn.
Het verschil zit em in het koppel dat continu aanwezig is van 2000-4000rpm. De acceleratie stopt nu gewoon niet, ge zit zo aan 180. Topsnelheid is ook hoger (ben bij 215km/u gestopt). Wreed content dus want de cooper s rijdt mij niet meer (zomaar) voorbij.
ik ben overtuigd dat er nog stukken openbare weg zijn waar men met relatief weinig risico's de topsnelheid eens kan testen (indien de chauffeur genoeg ervaring heeft). ze zijn zeer zeldzaam, maar ze bestaan.
maar aangezien dat ik niet weet waar jij 220 hebt gereden, kan ik hier geen oordeel over geven of dit onverantwoord was.
De E40, Brussel-Kust, het stukje tussen de wissel waar je van Gent-Zuid komende Kortrijk of Kust kunt nemen tot aan de Autokeuring, waar er eveneens een oprit is...
Op dat tussenstuk zit nagenoeg nooit volk, de meesten gaan eraf voor de wissel en nieuwe bestuurders komen er terug op terhoogte van de autokeuring, daar kan je nog eens deftig doortrekken, bij voorkeur 's nachts
Heb daar trouwens nog nooit iets of iemand weten staan flitsen, ondanks de bruggen waaronder je doorrijdt
edit: toch maar ff duidelijk maken dat ik eigenlijk niets heb tegen snel rijden, maar doe het dan wel met een stevige auto. Zelf heb ik ook al snel gereden op de autostrade, maar dan wel met een Merc S
Comment