Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autotuning - vragen & antwoorden

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door de Pé
    Hoeveel pk en Nm kunnen jullie puren uit een nieuwe 530i (standaard 258pk)?
    En wat is dan de prijs?
    +- 20pk en 20Nm voor 690euro .
    verschil is wel merkbaar , wagen is vlotter en directer op de gas.

groetjes
    Bruno

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze
      1.9 dci renault 2004 tuning kostprijs ?
      Resultaten in pk en Nm ?
      welke versie heb je ? (hoeveel pk standaart ?)
      prijs is voor alle DCI van renault 450euro voor forum leden.

groetjes
      Bruno

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie
        Euhm... even bij evenementen gaan kijken misschien ???
        zaterdag 25 juni

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bruno320D
          +- 20pk en 20Nm voor 690euro .
          verschil is wel merkbaar , wagen is vlotter en directer op de gas.

groetjes
          Bruno
          Merci voor de info.
          20pk en 20Nm extra zou wel leuk zijn Dan kan ik het misschien halen van een 535d
          Ik heb al op de site gekeken en jullie bieden compressorkits aan op de oude 3liter. Ook op de nieuwe? Puur voor info want dat kost nogal wat duiten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door de Pé
            Puur voor info want dat kost nogal wat duiten
            voor de nieuwe hebben we ook 3 compressor stages beschikbaar :

stage 1 : +50pk en +50Nm voor 5500euro
            stage 2 : +75pk en +75Nm voor 7000euro
            stage 3 : +100pk en +100Nm voor 8000euro

onnodig te zeggen dat stage 3 echt heel leuk is

groetjes
            Bruno

Comment

• woensdag mijn auto laten tunen door bruno
              1.9 TDI 100 pk/240nm naar ongeveer 140pk/310nm (juiste waarden kom ik te weten als de verbouwingen bij Heinz voorbij zijn).
              Voor de tuning ongeveer 9.5s van 0 to 100km/u, nu slechts 8.3s.
              Very nice dus.

Comment

• Is mss een Polo, Fabia of Ibi...

Comment

• Nen SDI van VW zo beetje laten opdrijven heeft niet veel zin zeker...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ddk
                    woensdag mijn auto laten tunen door bruno
                    1.9 TDI 100 pk/240nm naar ongeveer 140pk/310nm (juiste waarden kom ik te weten als de verbouwingen bij Heinz voorbij zijn).
                    Voor de tuning ongeveer 9.5s van 0 to 100km/u, nu slechts 8.3s.
                    Very nice dus.
                    Idd, welke wagen is dat? Met slechts 100pk in 9.5 naar 100?

Tevreden van de tuning? Waar merk je het meeste verschil?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bt.
                      Nen SDI van VW zo beetje laten opdrijven heeft niet veel zin zeker...
                      Nope, geen turbo :s

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bruno320D
                        voor de nieuwe hebben we ook 3 compressor stages beschikbaar :

stage 1 : +50pk en +50Nm voor 5500euro
                        stage 2 : +75pk en +75Nm voor 7000euro
                        stage 3 : +100pk en +100Nm voor 8000euro

onnodig te zeggen dat stage 3 echt heel leuk is

groetjes
                        Bruno
                        Jawadde. Dat zou echt ongelooflijk leuk zijn. 358 pk in het voororder. Maar €8000 is inderdaad een serieuze som.
                        De wagen inrijden, wat sparen en hopelijk tegen begin volgend jaar een compressor erop

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KVG

Dit klopt langs geen kanten. Mijn drie deurs 115pk doet dit nog niet. Dus zal de 100pk het zeker niet doen

greetz
                          FrE
                          Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KVG

Dat was dus met een seat ibiza.
                            9.5s kan verschillen want dat was manueel getimed tijdens het rijden.
                            Maar die 8.3s was door de passagier van de mini cooper s getimed waartegen ik spurtjes aan het trekken was. Dus dat zal wel just zijn.
                            Het verschil zit em in het koppel dat continu aanwezig is van 2000-4000rpm. De acceleratie stopt nu gewoon niet, ge zit zo aan 180. Topsnelheid is ook hoger (ben bij 215km/u gestopt). Wreed content dus want de cooper s rijdt mij niet meer (zomaar) voorbij.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Adrie
                              Zal wel niet vlugger gaan... Anders hebt gij wel een hele speciale auto...
                              Toch daarnet 220 gereden/ Ik had nog marge, maar de wijzerplaat stopt bij 220 dus ik zal nooit weten hoe snel hij nu kan.

Mensen die het niet geloven mogen altijd eens meerijden
                              Last edited by ; 28/05/2005, 04:41.

Comment

• Liever niet

Met een Ibiza 220 En dan per ongeluk controle over het stuur verliezen en een meisje dat naar school vertrekt meemaaien zeker.

Nene, rij zelf maar in uw ongeluk

edit: tenzij dit op circuit was, maar ik betwijfel het
                                Last edited by ; 28/05/2005, 09:49.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mbman
                                  Liever niet

Met een Ibiza 220 En dan per ongeluk controle over het stuur verliezen en een meisje dat naar school vertrekt meemaaien zeker.

Nene, rij zelf maar in uw ongeluk

edit: tenzij dit op circuit was, maar ik betwijfel het
                                  dat was wel iets anders hé, die gast haalde iemand in in een bocht en was dan ook nog dronken.

ik ben overtuigd dat er nog stukken openbare weg zijn waar men met relatief weinig risico's de topsnelheid eens kan testen (indien de chauffeur genoeg ervaring heeft). ze zijn zeer zeldzaam, maar ze bestaan.

maar aangezien dat ik niet weet waar jij 220 hebt gereden, kan ik hier geen oordeel over geven of dit onverantwoord was.
                                  A Twist of the Wrist

Comment

• de autstrade 's nachts

Comment

• De E40, Brussel-Kust, het stukje tussen de wissel waar je van Gent-Zuid komende Kortrijk of Kust kunt nemen tot aan de Autokeuring, waar er eveneens een oprit is...

Op dat tussenstuk zit nagenoeg nooit volk, de meesten gaan eraf voor de wissel en nieuwe bestuurders komen er terug op terhoogte van de autokeuring, daar kan je nog eens deftig doortrekken, bij voorkeur 's nachts

Heb daar trouwens nog nooit iets of iemand weten staan flitsen, ondanks de bruggen waaronder je doorrijdt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door greg´
                                        de autstrade 's nachts
                                        En je vindt dat zelf verantwoord ?

220 km/u rijden met een Seat Ibiza Dat is 61 meter pér seconde he. En dan vragen velen zich af waarom er 's nachts in het weekend zoveel ongevallen met jongeren gebeuren. Die zich op hun beurt afvragen waarom ze zoveel aan verzekering moeten betalen.
                                        Om nog maar te zwijgen over de kosten bij een eventuele zoektocht naar je lichaamsdelen

edit: toch maar ff duidelijk maken dat ik eigenlijk niets heb tegen snel rijden, maar doe het dan wel met een stevige auto. Zelf heb ik ook al snel gereden op de autostrade, maar dan wel met een Merc S
                                        Last edited by ; 28/05/2005, 11:36.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mbman
                                          En je vindt dat zelf verantwoord ?

220 km/u rijden met een Seat Ibiza Dat is 61 meter pér seconde he. En dan vragen velen zich af waarom er 's nachts in het weekend zoveel ongevallen met jongeren gebeuren. Die zich op hun beurt afvragen waarom ze zoveel aan verzekering moeten betalen.
                                          Om nog maar te zwijgen over de kosten bij een eventuele zoektocht naar je lichaamsdelen
                                          Da's wel een feit, 220 met een Ibiza, ik betwijfel indien het chassis ed erop voorzien is, laat staan de stabiliteit...

Comment

Working...
                                          X