Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Dat betwijfel ik.
Ik rijd zelf met een 530d, en heb al meerdere malen gereden met een Mini Cooper S. Ik kan je verzekeren dat een 530d veel sneller herneemt dan een Cooper S. Een Cooper S heeft wel degelijk hoge toeren nodig om echt te presteren. Een Cooper S is zo slap in lage toeren, dat ik van dit wagentje zelfs licht teleurgesteld ben.
Ik zou eens moeten de cijfertjes opzoeken, maar ik heb zowel twee stoplichtsprintjes gewonnen tegen een 530d, als hernemen van zo'n 40 tot 100 per uur ... Heb toen thumbs up gekregen van de 530d-eigenaar
Ik heb al met beide auto's gereden en ik moet ook zeggen dat de 530d sneller aanvoelt, maar het blijkbaar niet is ...
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
kunnen we zeker doen , enkele jaren geleden hebben ze er bij Heinz enkele getuned , resultaat een +25pk en +20Nm en de v-max eruit (1 volledig dag werk op de testbank voor af te stellen prijs 790euro)
Niet dat ik een dergelijke auto heb, maar op de site van Auto Tune Heinz vond ik het volgende terug:
Audi A3 3.2 V6 250 pk --> met biturbo-kit tot 650 pk???!!!
Is dit een typefout of inderdaad werkelijk mogelijk? Want dat is dan toch een serieuze verandering... een toename van 160 % ???!!!
Wel niet mis natuurlijk!
"Oh, kijk daar een A3'ke, zal wel weer zo'n mazoutstoof zijn zeker..., die zullen we eens rap iets laten zien..."
*trekt een sprintje*
"ow... "
kunnen we zeker doen , enkele jaren geleden hebben ze er bij Heinz enkele getuned , resultaat een +25pk en +20Nm en de v-max eruit (1 volledig dag werk op de testbank voor af te stellen prijs 790euro)
groetjes
Bruno
@Bruno
Bedankt voor de info!
@Mbman
Foto's van de auto in kwestie heb ik niet bij de hand maar wel enkele van een gelijkaardig model. Hij heeft dezelfde velgen als de 190E Evo2.
Niet dat ik een dergelijke auto heb, maar op de site van Auto Tune Heinz vond ik het volgende terug:
Audi A3 3.2 V6 250 pk --> met biturbo-kit tot 650 pk???!!!
Is dit een typefout of inderdaad werkelijk mogelijk? Want dat is dan toch een serieuze verandering... een toename van 160 % ???!!!
Wel niet mis natuurlijk!
"Oh, kijk daar een A3'ke, zal wel weer zo'n mazoutstoof zijn zeker..., die zullen we eens rap iets laten zien..."
*trekt een sprintje*
"ow... "
Dat doen ze toch ook met die Golf R32'jes, en als ik me niet vergis hebben die dezelfde krachtbron onder de capot
De enzo zal nog altijd sneller zijn, zal in hernemingen mischien nipt verliezen ma kwa topsnelheid geraakt de audi/golf toch niet over de 280/290 volgens mij.
De enzo zal nog altijd sneller zijn, zal in hernemingen mischien nipt verliezen ma kwa topsnelheid geraakt de audi/golf toch niet over de 280/290 volgens mij.
Volgens jou...
en jij hebt dat effe mooi berekent.
Weet je dat er vorig jaar een test was op de hogesnelheidsbaan van Nardo met een Golf getuned tot 515/540 pk, en die haalde al meer dan 315 km/h.
Dus die Golf met 650 pk zal nog een pak sneller zijn.
Weet je dat er vorig jaar een test was op de hogesnelheidsbaan van Nardo met een Golf getuned tot 515/540 pk, en die haalde al meer dan 315 km/h.
Dus die Golf met 650 pk zal nog een pak sneller zijn.
Ja volledig gestripped en getuned , waarschijnlek nog op hoogwaardige benzine bij ideale omstandigheden. En na 2 ronden is em al naar de zak !
Dat haal je niet met een gewone personewagen.
Als je weet dat RUF turbo's in gewone omstandigheden in een rechte lijn met moeite 315/320 halen, en die zijn dan nog is zeer aerodynamisch afgesteld van RUF uit.
Heb trouwens al een enzo gezien met 360 op de teller dus, vergeet dat maar.
Comment