Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autotuning - vragen & antwoorden

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door bruno320D
    is geinstalleerd en alles is volledig in glas , dus je kan in alle veiligheid achter het veiligheidsglas op 40cm van je wagen alles zien .

greetyzz
    Bruno
    Bedankt voor de info

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bruno320D
      heb nog geen enkele Mercedes B gehad om te testen dus daarover kan ik nog niets zeggen . De 730D 231pk geven we een 34pk en 60Nm extra .

groetjes
      Bruno
      Mercikes. Hij zal eens langskomen voor een vitaminekuurtje nadat ie fatsoenlijk is ingereden

Comment

• Hey,

Is er nog plaats voor een Limburger voor het bedrijfsbezoek bij Heinz ?

Zo ja, dan zou ik ook graag die dag het vermogen van mijn E60 525D willen laten tunen (is dit mogelijk Bruno? En wat zal het gaan kosten ?)

Thanks

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW4ever
          Hey,

Is er nog plaats voor een Limburger voor het bedrijfsbezoek bij Heinz ?

Zo ja, dan zou ik ook graag die dag het vermogen van mijn E60 525D willen laten tunen (is dit mogelijk Bruno? En wat zal het gaan kosten ?)

Thanks

stel je vraag daar eens opnieuw, ik denk dat er nog een plaatsje vrij is

Comment

• Brunoooooooooooooooooooooooo

mijne cruise control werkt nie meer sinds de tuning

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Le Big Letomski
              Brunoooooooooooooooooooooooo

Heb net hetzelfde voor maar heb het gewoon niet ter sprake gebracht omdat ik niet zeker wist of het rechtstreeks met de tuning te meken had

Comment

• Wees content dat al de rest al terug werkt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pascal
                  Heb net hetzelfde voor maar heb het gewoon niet ter sprake gebracht omdat ik niet zeker wist of het rechtstreeks met de tuning te meken had
                  tjien bij mij geen probs met de cc

Comment

• Autotune HEINZ

Hallo Bruno,

Wat kan ik bijwinnen aan PK's en Nm met mijn BMW E46 320d ( 150Pk) bouwj 2003
                    Via chiptunning of OBD ??

Wat is de kostprijs

Dank u

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kawa ZZR 600
                      Hallo Bruno,

Wat is de kostprijs

Dank u
                      Ik heet niet Bruno, maar bon.

Ze toveren makkelijk 180 pk en 380 Nm uit je kar (bij kouder weer is zelfs met de vingers in de neus een 190 pk en 400 Nm te meten) en dat voor - geloof ik - zeshonderd euro.

Vraag anders 'es na bij Sega hier op 't forum, hij liet z'n 320d chippen (ik ook maar enkel voor een uurtje of zo).

Comment

Hallo Bruno,

Wat is de kostprijs

Dank u
                        Check de site even http://www.autotuneheinz.be/ En op 'tuning' klikken.
                        U wagen staat er normaal gezien tussen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani
                          Wees content dat al de rest al terug werkt
                          Het dak kon evengoed omlaag blijven

Comment

• hoi tjoeners

hoe zat het met de roetuitstoot bij de diesels, sega's en dragons cars zouden een pak meer smoren nu...is dit zo, is er een verschil ??

Comment

Hallo Bruno,

Wat is de kostprijs

Dank u
                              Dit is na de tuning van Sega zijn wagen

[QUOTE=Sega]update:

177pk en +/- 370Nm koppel!!!!

Big thanks to HEINZ en Bruno
                              2014 Bmw 118d Estorill //M
                              2000 Bmw 320d
                              2008 Bmw 335i touring Alpinweiss //M Sport 361pk 541 Nm by BR Performance
                              2011 Bmw 1M Coupé (Verkocht, dank u wel Di Rupo.)
                              https://www.facebook.com/Food-Factory-486630784806254/

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                              "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
                              Gelieve volgende link eens te lezen,het kost je maar een minuutje...
                              http://www.autoforum.be/showthread.p...-met-de-wereld
                              Rekening nummer: Lieve Van Hove BE26 3770 7528 0929

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pascal
                                Ik heb daar geen problemen mee gehad na de tuning.

Ook ik heb hier géén problemen mee na de tuning, eventjes bellen met Bruno of Heinz, Bruno zit hier niet dagelijks op het forum
                                2014 Bmw 118d Estorill //M
                                2000 Bmw 320d
                                2008 Bmw 335i touring Alpinweiss //M Sport 361pk 541 Nm by BR Performance
                                2011 Bmw 1M Coupé (Verkocht, dank u wel Di Rupo.)
                                https://www.facebook.com/Food-Factory-486630784806254/

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
                                Gelieve volgende link eens te lezen,het kost je maar een minuutje...
                                http://www.autoforum.be/showthread.p...-met-de-wereld
                                Rekening nummer: Lieve Van Hove BE26 3770 7528 0929

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                                  hoi tjoeners

hoe zat het met de roetuitstoot bij de diesels, sega's en dragons cars zouden een pak meer smoren nu...is dit zo, is er een verschil ??
                                  Ik heb bij Heinz mijne E60 525d (met patrikelfilter) ook wat laten opkittelen en heb op de ca. 800 km die ik inmiddels gereden heb nog geen enkele roetuitstoot opgemerkt.
                                  Heinz heeft me wel de opmerking gemaakt dat ik niet zou moeten verschieten als er ineens wel een roetuitstoot zou zijn omdat de BMW's met een bepaalde regelmaat de partikelfilters schoonmaken en dan een roetuitstoot zouden geven, de frekwentie hiervan had hij echter nog niet kunnen achterhalen.
                                  Last edited by ; 09/07/2005, 09:04.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Le Big Letomski
                                    Brunoooooooooooooooooooooooo

Oh, de cruise control uitschakelen dat is een extra optie bij Heinz dat kost normaal 300 euro extra ! Zijn ze dat vergeten aan te rekenen ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragon
                                      Dit is na de tuning van Sega zijn wagen : 177pk en +/- 370Nm koppel!!!!
                                      En dat is dan nog gemeten in omstandigheden waarbij de meting "voor" hoogst waarschijnlijk geen 150 pk en 330 Nm zal hebben opgeleverd.

Immers, mijn Babs heeft luidens BMW 126 pk en 330 Nm, en bij de run voor tuning leverde dat nagenoeg die waarden op (127 pk en 328 Nm). Na de tuning leverde de dyno-run een resultaat van 191 pk en 405 Nm (ongeveer). Dus 't zou me verwonderen dat Sega "maar" 177 pk en 370 Nm zou hebben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Adrie
                                        Bestaat dat?
                                        Edit gedaan voor de dikke blunder !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW4ever
                                          Ik heb bij Heinz mijne E60 525d (met patrikelfilter) ook wat laten opkittelen en heb op de ca. 800 km die ik inmiddels gereden heb nog geen enkele roetuitstoot opgemerkt.
                                          Heinz heeft me wel de opmerking gemaakt dat ik niet zou moeten verschieten als er ineens wel een roetuitstoot zou zijn omdat de BMW's met een bepaalde regelmaat de partikelfilters schoonmaken en dan een roetuitstoot zouden geven, de frekwentie hiervan had hij echter nog niet kunnen achterhalen.
                                          mersie bmw4ever voor uwe feedback !
                                          en de rest, zonder patrikelfilter ?

Comment

Working...
                                          X