Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autotuning - vragen & antwoorden

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ja, dat zou nu toch ni mogen vind ik...iedereen onmiddellijk zijn extra vermogen aangeven aub!!

Volgens mij gaat er dan wel ergens een file ontstaan om alles aan te geven + verzekeringsmaatschappijen gaan overuren mogen draaien om alle papieren aan te passen

Comment

• Aan de mensen van Heinz, wat kost een Eisenmann uitlaat voor een E46 325Ci plaatsing inbegrepen? Hoe ziet die eruit en kheb gehoord dat je moet oppassen dat je je kleppen niet verbrand, klopt dit?

Alvast bedankt!

Comment

• By the way, ik ga dinsdagmiddag terug naar Heinz voor terug op de testbank te gaan, en stage 2 te bespreken Eventueel ook eens wat extra programma's testen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani
          die is goed. dan zit hij te zeggen dat hij ons allemaal 10% korting geeft, en jij moet 10% meer betalen.

Ik heb het ook eens gevraagd en dat kwam op 50€ voor mij.
          Nee nee, ik geef dat hier niet op hoor

Comment

• Het hoort hier misschien niet echt thuis, maar 'k vind het wat nutteloos om hier een volledig nieuw topic voor te starten

'k heb hier iemand op MSN en die heeft ne vriend met ne Mazda 323 (1.4, 86pk standaard). Hij beweert dat hij er een chip van een Mercedes heeft laten insteken en nu heeft hij +-180pk!
            Ineens een vermogenswinst van 94pk, ofwel meer dan een verdubbeling!

Is dit echt mogelijk?

Mijn eerste gedacht was: "Straf! " maar 'k wou het toch ff "in de groep gooien"

Nog een foto'ke van de desbetreffende wagen:

Comment

• ik zie zo op foto de paarden al door de capot bulken, volgens mij kan het wel, zeker met een chip van mercedes

Comment

• ga er maar gerust langs staan met je eentje
                en daarna mag je hem deze reactie geven:

Comment

• Stel u voor wat het gegeven had met een chip van BMW

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SuperRace
                    Het hoort hier misschien niet echt thuis, maar 'k vind het wat nutteloos om hier een volledig nieuw topic voor te starten

'k heb hier iemand op MSN en die heeft ne vriend met ne Mazda 323 (1.4, 86pk standaard). Hij beweert dat hij er een chip van een Mercedes heeft laten insteken en nu heeft hij +-180pk!

Is dit echt mogelijk?

Damm, dan moet ik dringend eens langs mercedes voor zo'n peejkaa chipje...

Comment

Het hoort hier misschien niet echt thuis, maar 'k vind het wat nutteloos om hier een volledig nieuw topic voor te starten

Is dit echt mogelijk?

Nee, dat kan niet.
                      A Twist of the Wrist

Comment

Is dit echt mogelijk?
                        Of course!
                        100 aan de motor en 80 op de achterbank...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
                          Stel u voor wat het gegeven had met een chip van BMW
                          130pk ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door shauni
                            130pk ?
                            84 ==> 83 pk & een kapotte oliepomp.
                            A Twist of the Wrist

Comment

• Pfieuw... 'k begon al te denken dat ik serieus achter stond op auto-gebied

Thx for the hulp

EDIT: Hij staat zelfs te koop: 7.000€, een koopje!

EDIT2: Die motorkap is naar het schijnt een uniek stuk in Europa! Ge moogt er fier op zijn...
                              Last edited by ; 15/11/2005, 20:22.

Comment

• Hahaha, hoe grappig!

Tenzij er aan die chip nog een turbo of compressor bij aanhing natuurlijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Junni
                                  Hahaha, hoe grappig!

Tenzij er aan die chip nog een turbo of compressor bij aanhing natuurlijk
                                  En dan nog zal je veel moeite moeten doen om uit zo'n motor meer dan het dubbele van de pk's te halen.

Pure onzin dus

Comment

• Je reinste larie!

*denkt* Wie zegt er dat nou nog.

Comment

• Ikke ook zo'n chip willen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door shauni
                                        Mmm... tegen wij was gezegd 60€ (2wd) en 120€ (4x4).
                                        Een vriend van mij stuurt gisteren een mailtje voor z'n 4x4 en krijgt 100€ als antwoord.

officiele prijs bij Heinz is 60euro voor 2WD en 120euro voor 4WD , en zoals sommigen al ondervonden hebben maak ik daar altijd 50euro voor 2WD en 100euro voor 4WD van .

Das de korting die mijn vrienden krijgen en verder ook alle forum leden .

groetjes
                                        Bruno

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke
                                          Ikke ook zo'n chip willen
                                          wilt nog niet zeggen dat hij dan gaat starten hoor

Comment

Working...
                                          X