Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Oorspronkelijk geplaatst door VWgolf ABT Caractere
ik hab identiek dezelfde wagen getuned door heinz. superprestaties achteraf voor een driecilinder! verbruik daalde zelfs! over duurzaamheid kan ik jammer genoeg niks zeggen
ben ook een langs de vw-garage geweest (beerens aan metropolis) waar ze "weeral" zo vriendelijk waren..daar kan ik hem ook laten tunen voor 1000 euro en volgens hem gaan ze dan van 70pk naar 110pk..ik denk dat hij lichtjes aan het overdrijven was of niet? Bij heinz gaan ze naar 95pk voor +-500 euro
ben ook een langs de vw-garage geweest (beerens aan metropolis) waar ze "weeral" zo vriendelijk waren..daar kan ik hem ook laten tunen voor 1000 euro en volgens hem gaan ze dan van 70pk naar 110pk..ik denk dat hij lichtjes aan het overdrijven was of niet? Bij heinz gaan ze naar 95pk voor +-500 euro
Ik ben vandaag op het autosalon geweest en heb ook eens een bezoekje gebracht aan de stand van Auto Tune Heinz. Zowel Heinz als Bruno waren van de partij.
Het loont echt de moeite om eens een kijkje te gaan nemen. Er stond een M3 CSL met maar liefst 400pk...een ervaren Ring-beest...
Ook stonden er prachtige velgen waaronder een setje 23" voor een Porsche Cayenne...
Zoals de meesten geven ook zij nu saloncondities...
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
die lijken mekaar allemaal rauw te lusten in die tuningwereld
Daar lijkt het sterk op. En omdat ze daar over elkaar geen enkel goed woord kwijt willen zou ik wel een onafhankelijke vergelijkende studie willen maken tussen de verschillende "tuners":
op een onafhankelijke vermogenbank.
Met een roetmeting voor en na de tuning.
Met een test van een bepaalde tijdsduur op vollast om te zien of het een degelijke/duurzame tuning is.
Met een controle van de herprogrammatie door een onafhankelijke expert.
Identieke brandstof.
Bvb: Heinz, Squadra, Inter-Tuning, CTH...
En wie de uitdaging niet aandurft, die heeft volgens mij al op voorhand al verloren.
Daar lijkt het sterk op. En omdat ze daar over elkaar geen enkel goed woord kwijt willen zou ik wel een onafhankelijke vergelijkende studie willen maken tussen de verschillende "tuners":
op een onafhankelijke vermogenbank.
Met een roetmeting voor en na de tuning.
Met een test van een bepaalde tijdsduur op vollast om te zien of het een degelijke/duurzame tuning is.
Met een controle van de herprogrammatie door een onafhankelijke expert.
Bvb: Heinz, Squadra, Inter-Tuning, CTH...
En wie de uitdaging niet aandurft, die heeft volgens mij al op voorhand al verloren.
zou mss eens goed zijn, maar om dat te kunnen verwezenlijken heb je macht (lees media) nodig! Mss iets voor de autowereld-redactie in medewerking van D'Ieteren of BMW of Toyota ... (een automerk dat hier ook een testbank heeft in België)
tenzij jullie zelf de apparatuur hebben, en je wilt samenwerken met autowereld
doet er niet toe.. ik ben er 2,2sec op vooruit gegaan, ik heb verschillende keren hetzelfde resultaat en ik meet altijd op dezelfde manier + er zijn er die beslist beter doen met dezelfde wagen/type dan ik..
doet er niet toe.. ik ben er 2,2sec op vooruit gegaan, ik heb verschillende keren hetzelfde resultaat en ik meet altijd op dezelfde manier + er zijn er die beslist beter doen met dezelfde wagen/type dan ik..
het is mogelijk hoor: als er vooral getuned is op de lage toerentallen, dan zal je maximum vermogen daarvoor niet stijgen, maar je kunt wel sneller optrekken
Comment