Oorspronkelijk geplaatst door Nitrox
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Autotuning - vragen & antwoorden
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door turbomanEuh.Nee
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door will't Zou moeilijk zijn daar ook eh. Ze hebben de snelheid geloof ik nog wat naar beneden gehaald op dat stuk, maar 'k moet zeggen het is wel redelijk tot zeer lang geleden dat ik daar nog gepasseerd ben. Dus totaal niet meer bij met wat er ginder gaande is dezer dagen.Is wel niet slim om het kot daar open te trekken want er zijn daar enkele zijbaantjes en het is ni echt overzichtelijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door smokeik heb een bmw 525d(e60)van 2004,met 73000km op de teller.
mag ik die nog laten tunen(chip)of is dat al teveel km
en zo ja is er dan een vershil merkbaar aangezien de wagen op zich al vlot rijd
Comment
-
Heb ééns geïnformeerd wat ze kunnen doen met een Golf III 1.9 TDI 90pk 202Nm. Ze zeiden het volgende;
Beste Jasper,
Jouw wagen staat er inderdaad niet meer tussen, maar dit wil niet zeggen dat hij niet kan getuned worden. Chiptuning op jouw wagen levert een vermogentoename van 25pk/50Nm. Dit is een toename van bijna 30%. Hiermee wordt de topsnelheid verlegt van 178 naar 195km/u. De sprint van naar 100km/h neemt ruim een seconde minder in beslag. Een absolute aanrader!
De kostprijs hiervoor bedraagt 450 euro, inclusief meerdere vermogenmetingen. Deze zijn noodzakelijk om het resultaat te kunnen controleren. Je krijgt tevens een grafiek mee met het vermogen voor en na.
Sportieve groeten,
Stijn Cooremans
Auto Tune Heinz
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door smokeik heb een bmw 525d(e60)van 2004,met 73000km op de teller.
mag ik die nog laten tunen(chip)of is dat al teveel km
en zo ja is er dan een vershil merkbaar aangezien de wagen op zich al vlot rijd
heeft er nu 115 op de klok (na 3 maand) en ben er heel erg tevreden over..
Heb van 75000km tot 100000km met powerbox gereden en dit is zelf niet met chiptuning te vergelijken..
de 525 wordt eerst naar 176pk gebracht omdat die bmw van jou "begrenst" is tot 163pk wegen takstoestanden daarna dan wordt hij gechipt..
op de site staat 220pk (toename van een 55pk, niet slecht) optioneel kan je zelf tot 230pk gaan en 5OONm
Dan laat je die 530D achter je hoor
Comment
-
Pfff, ik ga toch eens stilaan moeten beslissen of ik het doe of niet want aangezien den auto weg moet na ongeveer 100.000km en ik nu aan 15.000 zit
Het enige waaraan ik twijfel is de betrouwbaarheid. Mijn VW dealer wist me alvast te zeggen dat enkel ABT tuning volgens hem met behoud van garantie kon... Als er iets gebeurd, dan zit ik er wel mee
Comment
Comment