Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Citaat:
Origineel gepost door serial krijgen members van dit forum ook korting op het chiptunen zelf?
Citaat:
Origineel gepost door Bruno tuurlijk !
Geldt dit nog altijd?
Ik heb voor donderdag een afspraak met m'n Vectra!
Kan iemand dat bevestigen of dat klopt?
En zoja, hoe moet je dan een afspraak maken..; gewoon via de website met de vermelding forum autowereld?
Hoeveel bedraagt de korting dan? Iemand een idee?
heeft er hier nog iemand problemen met de site van Heinz?
ik heb het al een paar keer geprobeerd de voorbije week, ik krijg eerst 'thank you for visiting...' dan druk ik op re-enter en dan krijg ik een minuscuul schermpje waar niets op te lezen valt
dit zowel de intro als de rest van de website...
ik heb het al een paar keer geprobeerd de voorbije week, ik krijg eerst 'thank you for visiting...' dan druk ik op re-enter en dan krijg ik een minuscuul schermpje waar niets op te lezen valt
Wie kan mij eens uitleggen hoe het komt dat als je een financieel toegeknepen versie van een motor (dus zelfde motor, turbo, uitlaatlijn, intercooler ed.) laat chiptunen, die niet het vermogen krijgt van een gechiptunede originele motor?
Wie kan mij eens uitleggen hoe het komt dat als je een financieel toegeknepen versie van een motor (dus zelfde motor, turbo, uitlaatlijn, intercooler ed.) laat chiptunen, die niet het vermogen krijgt van een gechiptunede originele motor?
vb: audi a6 2.7 tdi
163 pk, na tuning 220 pk
180 pk, na tuning 230 pk
Waar haal je dat? Uit de toegeknepen versie haal je zelfs 240pk bij Heinz... om je maar te zeggen dat ze beide normaal gezien hetzelfde resultaat halen.
En daarmee is dat echt een totaal andere wagen, van 170pk naar 240pk is een enorm verschil voor die wagen. Meer moet je ook echt niet hebben, al kan het geen kwaad om nog meer vermogen te hebben zeker?
Nee, de eerste versnelling is dankzij dat vermogen totaal nutteloos geworden nu, maar daarover zullen we niet klagen.
bij mijn vw garage (rietje) kost het 857 euro (excl montagekosten) om ne 1.4TDI motor te chippen..zou da bij elke vw garage zo zijn er die goedkoper zijn vb. degene die met heinz samenwerken? Bij heinz is het 450 euro (excl btw)
dan zou hij veel wagens moeten hebben.
er rijden hier TT's, cupra's, TDI's, bmw's in alle modellen rond met allen een tuned by heinz stickertje op. Krijg je gewoon mee als je hem laat chippen
Bij Heinz halen ze die waardes ook uit hetzelfde blokje hoor
Ik heb de 2 topics van Intertuning en AutoTune Heinz samengevoegd. Uit deze 2 topics heb ik dit topic gevormd en de naam veranderd. Het zat me al langer dwars dat AutoTune Heinz een volledig en uitgebreid topic had en andere firma's huppelden er een beetje achteraan.
Sorry als het cru overkomt, maar waar ik voordien zo graag met mijn audi rond reed heb ik nu altijd een soort van schrik op men geweten dat er iets kapot gaat gaan, fun of driving is niet verbeterd, het is er gewoon iet meer.
Je hebt de prijs voor "langste zin ooit" gewonnen ... proficiat!
Ferme roetwolken zijn compleet normaal bij een gechipte turbodiesel, en ze hebben het allemaal, zowel BMW als VW als Audi als alle andere. Uiteraard zullen de auto's die een roetfilter hebben steken, nog altijd erg weinig of geen roetwolken uitstoten als je ze op hun staart trapt, maar al de rest (zonder roetfilter) gaat enorm hard "roken" als ze zijn gechipt en je zijdt ze plankgas.
Het gevolg daarvan is dus dat je gechipte kar een pak meer "rookt". Je bent niet alleen, 't is bij elke gechipte diesel zo (tenzij dus indien er een partikelfilter op steekt), ook bij de andere gechipte diesels hier op 't forum.
Rest enkel nog jouw "power-probleem". Dat moet je met Heinz of Bruno zelf zien te regelen, vrees ik. Immers als ik me niet vergis levert Heinz, net zoals vele andere tuners, een "niet tevreden geld terug" garantie.
Comment