Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autotuning - vragen & antwoorden

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten

Zie maar naar Freud zijn Alfa. 140 pk. Alle onderdelen kunnen dat perfect aan ... Ik denk dat hij net even vergeten was dat die bak slechts 250 nM aankon toen hij er zo even +300 uithaalde ...
    en dat vind ik niet kunnen bij een Tuner. Een tuner op dat niveau moet gewoon weten wat die boite aankan, wat de zwakke punten zijn op die wagen, waar hij voor opletten...

Anders neem je dus onverantwoorde risico's en pruts je met andermans gerief... en bekom je problemen.

Daarom ben ik voorstander van tuners die zich specifiek richten op bepaalde merken. Bv squadra voor alfa/fiat/... en JD en Hartog voor VAG.

Comment

• Ik heb al héél goede ervaringen met http://www.bull-power.be

En daar zal ik ook mijn Audi binnensteken...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Caractere Bekijk Berichten
        Gechipt of niet? zoja, waar?
        Sinds dat hij binnenmoest voor culasseprobleem staat hij standaard uiteraard. juli 2005 gechipt door Bruno/Heinz. In december van dat jaar is hij geoptimaliseerd door Intertuning (luchtfilter, verdere afstelling, minder bruut bovenin, meer koppel, ...)

Wagen heeft nog maar 36.000 km en is nog geen 2 jaar oud, dus alles is onder garantie verlopen. Ik zit ook nog met een Wecare onderhoudscontract, dus ik zit nu wel min of meer veilig qua kosten, maar het is toch lastig om telkens je wagen te moeten binnendoen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BART7457 Bekijk Berichten
          wax -it, ook van oudenaarde? Foto's van de gti zijn aan de kluisbos getrokken zeker?
          Ik woon idd in Oudenaarde
          Ben ook veel in Ronse daar mijn familie daar woont.
          Het waxen gebeurt ook in Ronse btw

Foto's zijn getrokken op de Beausite in St. Sauveur

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tdr Bekijk Berichten
            Is jouw Sportback ook gechipt? Hem gekocht bij Latem Motors?

'k Heb geen slechte ervaringen met Heinz, maar 'k vind het allemaal beetje overdreven geworden met de pk's...
            Ja, al 2 maal. Bij Heinz.
            2 weken terug een complete Milltek lijn laten steken. Downpipe + achterdemper.
            In combinatie met een bmc pannel filter geeft dat wel nog een mooi resultaat boven op de standaard tuning.
            Hierover meer in het topic dat ik over de A3 ga openen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
              Ja, al 2 maal. Bij Heinz.
              2 weken terug een complete Milltek lijn laten steken. Downpipe + achterdemper.
              In combinatie met een bmc pannel filter geeft dat wel nog een mooi resultaat boven op de standaard tuning.
              2 x ? 'k Ben curieus!

Opent maar snel dat topic!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                Doen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tdr Bekijk Berichten
                  2 x ? 'k Ben curieus!

Opent maar snel dat topic!
                  Ow, en de GTI en TT zijn daar ook getuned hé

Comment

• Iemand ervaring of kennissen met ervaringen met DMTuning in Oostmalle??
                    Heb daar eens voor mijne Vectra gaan horen en ik denk dat ze ofwel traag werken (al +8 maanden geleden) of teveel werk hebben...
                    2007 Audi A6 Avant 2.7tdi S-line Quattro Tiptronic

Comment

• vandaag mijn A3 terug origineel laten zetten, is wel een groot verschil.

Koppeling slipt niet meer, ben aan het twijfelen of ik hem wel nog zou terug tunen

Comment

• wax -it aan hoeveel Pk kom je nu? heb je ook andere koppeling?

maakt die uitlaat ander lawaai?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BART7457 Bekijk Berichten
                          wax -it aan hoeveel Pk kom je nu? heb je ook andere koppeling?

maakt die uitlaat ander lawaai?
                          Komt in mijn topic

Comment

• laat het eens weten wanneer je topic online is he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fa820373@SKYNET Bekijk Berichten
                              Iemand ervaring of kennissen met ervaringen met DMTuning in Oostmalle??
                              Heb daar eens voor mijne Vectra gaan horen en ik denk dat ze ofwel traag werken (al +8 maanden geleden) of teveel werk hebben...
                              Kennissen van ons hebben daar hun mobilhome laten tunen en waren er toch tevreden van...
                              Heb hun ooit een mail gestuurd en toch redelijk snel een reactie op gehad

Comment

• hoor hier veel mensen praten over pk's
                                vergeet nie me ne diesel da t over u koppel gaat
                                en laat u nie te rap wijsmaken da ge ineens 20 pk bij hebt,want me de pk's word nog al eens rap gesmeten

Comment

• Koppel inderdaad, en veel belangrijker dan cijfers: RIJPLEZIER !!

Comment

• amen 2 that!

Comment

• Ik weet niet direct waar het anders te plaatsen dus vraag ik het hier maar:

Hebben Ad-sport en Kempower iets met elkaar te maken? Het viel me immers op dat deze 2 bedrijven buren van elkaar waren (klaverbladstraat 23 en klaverbladstraat 25 te Lummen...). Iemand enig idee?

En wie heeft er met 1 van deze 2 ervaring?

Comment

• Ik ken mensen die hun auto laten chippen bij kempower en zweren nooit meer ergens anders te gaan ... maar ik ken er bij andere tuners ook.

Eén tip als je interesse hebt: ga er eens langs, maak een praatje, praat met enkele wachtende klanten, ...
                                        2012 Nissan Qashqai 1.5 DCI Urban - 40.000 km
                                        2015 Opel Insignia 2.0 CDTI Cosmo OPC Line - 10.000 km

Comment

• persoonlijk heb ik goede ervaringen bij TAM carworks,ligt op de oude baan van tienen naar leuven
                                          staan dan ook constant fameuze wagens
                                          porsche 996 turbo,toyota supra,chevrolet camaro,....
                                          mss kun je daar ook eens informeren

www.tamcarworks.be

Greetz

Kristof

Comment

Working...
                                          X