Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Hoe noemt die bekende zaak weer die zich vooral bezighoudt met replica velgen ? Er was een website bij die zich per velg vele foto's op verschillende auto's kon voorstellen ? Ik zoek namelijk een mooi setje replica velgen in 17" voor mijn Mini !
Heel correct, wordt niet gelogen over vermogens en geen roet itt Heiznz...
Voor wagens van de VAG groep... JD, is wel een stukje rijden, maar ik had voor de zekerheid gekozen.
2006 - E61 525d M pack - carbon black met zwart dakota leder 2009 - E91 318d - saffierzwart met zwart leder (wife)
Alleen jammer dat ze nog niet in orde zijn met hun homologatieattesten die je nu nodig hebt op de keuring! Hopelijk komt daar binnenkort verandering in of ik zit met een probleem...
Om hier even op terug te komen...
Ondertussen zijn de validatieattesten van Eisenmann al een tijdje beschikbaar en kan je dus probleemloos door de keuring met zo een ding.
Feit is wel dat ze bij Heinz €15 aanrekenen om hun printer even aan te zetten en dat validatieverslag af te drukken. Voor een uitlaat die €570 (incl plaatsing) gekost heeft en bij hen is aangekocht mocht dat in mijn ogen gerust gratis geweest zijn maar ja...
Ondertussen zijn de validatieattesten van Eisenmann al een tijdje beschikbaar en kan je dus probleemloos door de keuring met zo een ding.
Feit is wel dat ze bij Heinz €15 aanrekenen om hun printer even aan te zetten en dat validatieverslag af te drukken. Voor een uitlaat die €570 (incl plaatsing) gekost heeft en bij hen is aangekocht mocht dat in mijn ogen gerust gratis geweest zijn maar ja...
570€ voor alleen een eindpotje...damn die gast durft doorrekenen.
15€ voor een papier dat hij direct moest meegegeven hebben.
hopelijk heb je met BC betaald.
570€ voor alleen een eindpotje...damn die gast durft doorrekenen.
Ik wou destijds per sé een deftige achterste pot die de oem look van een 6-cil benzine benaderde. 't Is ook volledig in inox dus ik hoef me daar nooit geen zorgen meer in te maken. Ok €570 is veel geld maar Eisenmann is gewoon niet goedkoop dus op dat vlak kan ik Heinz niets verwijten je beslist tenslotte zelf of je dat bedrag er al dan niet voor over hebt.
15€ voor een papier dat hij direct moest meegegeven hebben.
hopelijk heb je met BC betaald.
Het probleem is dat eind 2004 de keuringprocedure nog niet was wat ze nu is. Op die moment was er dus nog geen sprake van die validatieattesten want je geraakte toen nog door de keuring zonder zo een papierke. Nu is dat, zoals je weet, enigzins anders en heb je dat attest wel nodig. Maar ik heb die regel niet in het leven geroepen en dan vind ik dat je als verkoper van tuningmateriaal zo een attest nadien gerust gratis mag afleveren ook al bestond dit alles nog niet bij aankoop van mijn uitlaat.
Ze noemen dat een mooie service na-verkoop maar nee ze vragen €15 voor op "print" te drukken.
Moraal van het verhaal:
Nu alle diesels tegenwoordig rond de 150pk zitten en ik bij wijze van spreken zelfs geen 118d meer kan bijhouden was ik van plan mijn auto een vitaminekuur te geven. Dat zal dus niet in Aalst gebeuren!
Toen ik een attest nodig had voor mijn devil uitlaat ben ik naar Carequipment geweest en heb ik het gewoon meegekregen hoor.
Die gasten drukken dat ook gewoon van één of andere site af...
Ik zoek een chipke of een powerbox voor mijn 306. Spijtig genoeg vind ik hier niets over op het internet. Het is de 1.9TD-motor met 90 pk waarover het gaat. Zulke powerboxen als bij die tdi's(zo één als Mercedeske heeft steken) bestaan zeker niet? Weet hier misschien iemand iets meer omtrent dit?
Hoe noemt die bekende zaak weer die zich vooral bezighoudt met replica velgen ? Er was een website bij die zich per velg vele foto's op verschillende auto's kon voorstellen ? Ik zoek namelijk een mooi setje replica velgen in 17" voor mijn Mini !
Ik zoek een chipke of een powerbox voor mijn 306. Spijtig genoeg vind ik hier niets over op het internet. Het is de 1.9TD-motor met 90 pk waarover het gaat. Zulke powerboxen als bij die tdi's(zo één als Mercedeske heeft steken) bestaan zeker niet? Weet hier misschien iemand iets meer omtrent dit?
Alvast bedankt
Ik denk dat ge zelf ook de turbodruk wat kunt opvoeren bij zo'n oud motorke. bij vw 1.6d gaat dat toch. De inspuiting rijker zetten helpt ook wat.
samen met chiptuning gaat dat wel problemen geven.
Ik denk dat ge zelf ook de turbodruk wat kunt opvoeren bij zo'n oud motorke. bij vw 1.6d gaat dat toch. De inspuiting rijker zetten helpt ook wat.
samen met chiptuning gaat dat wel problemen geven.
Is dat te riskeren? Want de chiptuning vind ik te veel geld voor slechts 20 pk. Ik wil mijn motor ook niet kapot rijden... Stijgt het verbruik hier mee? Spijtig is wel dat er zo geen powerbox bestaat zoals Mercedeske één heeft, voor 150 euro 30 pk meer
je moet de peugeot/tuning forums eens afzoeken.
Er zal wel marge zijn waar je de turbodruk kan opvoeren zodat het veilig blijft. Zo lang je de motor niet teveel hard belast kan dat normaal geen kwaad wat logisch is. Verbruik stijgt als de inspuiting rijker staat.
Comment