Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Autotuning - vragen & antwoorden
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie Bekijk BerichtenIk zou misschien toch eens horen bij PPE, als ik jou was...
Power Plus Engineering, tegen Brussel.
oke thx Tommie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten?????2006 - E61 525d M pack - carbon black met zwart dakota leder
2009 - E91 318d - saffierzwart met zwart leder (wife)
Comment
-
amai
Toen ik mijn MINI afhaalde maakte de verkoper wat reclame voor een chiptuning ( Heinz ligt maar een 500m verwijderd van de BMW garage )
Toen zei hij 500 euro voor de chiptuning, zeg wel dat ik je gestuurd heb
wel een verschil met de 650 euro dat ik nu op de site lees
Pff, weggesmeten geld
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bart9140 Bekijk BerichtenHeeft er iemand ervaring met Hartge chip-tuning?
Kostprijs is +/- 1500 euro, in elk geval een pak duurder dan Heinz.
Verder geen informatie, dat was vroeger. Kan anders zijn nu...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door STA911 Bekijk BerichtenIn der tijd hebben we ons eens geinformeerd bij onze dealer om onze E39 528i up te graden, eventueel bij Hartge. Maar m'n pa zat in met de verzekering en garantie e.d., hij wou dat alles in orde was. Ze wisten ons daar te vertellen dat enkel Alpina het behoud van de garantie kan beloven, Hartge & Co niet.
Verder geen informatie, dat was vroeger. Kan anders zijn nu...
Was een 325i, opgeboord naar 2800 cc ofzo. Naar wat hij me verteld de leukste auto die hij ooit gehad heeft
Edit: Doet me eraan denken dat ik eens foto's moet vragen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenMijn schoonpa heeft ooit een E30 of vorig model 3-serie volledig laten ombouwen met een hartge kit (alles ! Motor, ophanging, onderstel, velgens, spoilers, ...). Dit werd allemaal door de BMW consessie voor hem geregeld met behoud van garantie
Was een 325i, opgeboord naar 2800 cc ofzo. Naar wat hij me verteld de leukste auto die hij ooit gehad heeft
Edit: Doet me eraan denken dat ik eens foto's moet vragen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichtenamai
Toen ik mijn MINI afhaalde maakte de verkoper wat reclame voor een chiptuning ( Heinz ligt maar een 500m verwijderd van de BMW garage )
Toen zei hij 500 euro voor de chiptuning, zeg wel dat ik je gestuurd heb
wel een verschil met de 650 euro dat ik nu op de site lees
Pff, weggesmeten geld
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bart9140 Bekijk BerichtenHeeft er iemand ervaring met Hartge chip-tuning?
Kostprijs is +/- 1500 euro, in elk geval een pak duurder dan Heinz.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten???? 123343
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk BerichtenWaarom +500 euro betalen voor gewoon wat digitale 0 en 1-tjes die mogelijks slecht zijn voor uw wagen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenDit werd allemaal door de BMW consessie voor hem geregeld met behoud van garantie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk BerichtenStuur een mail naar van de velde motors in wetteren
Dat is de invoerder.
Is wel raar want via Hartge Duitsland kwam in in contact met een garage in Dilbeek (dacht ik, zal het morgen eens nazien op m'n andere pc).
In elk geval merci voor de tip
Volgens Hartge Duitsland is officiele invoerder Hartge Belgie:
Hartge Belgium
A division of Van Den Broeck Group
H.Moeremanslaan 146
1700 Dilbeek
tel:02/481 87 33
Comment
-
Pogea Racing wordt binnekort in België beschikbaar. Staan bekend voor impressionante projecten (zoals dit: Pogea S2) maar ook voor hun chiptuning. Zit bijna over gans Europa, maar nu dus ook in België...
Chiptuning voor alle quasi merken, en alle chips worden door Pogea zelf ontwikkeld. Zouden erg mooi geschreven programma's.
Wordt door een maat van mij gestart hier in België, dus als er interesse is voor een chip -> pm maar
Vestiging is hier in Sint-Niklaas, en test op vermogenbank is indien gewenst ook mogelijk (enkel 2wd)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk BerichtenWaarom +500 euro betalen voor gewoon wat digitale 0 en 1-tjes die mogelijks slecht zijn voor uw wagen?
Ja héél slecht. Je motor gaat er meestal wel binnen enkele 1000den kilometers van kapot hoor.
Comment
-
TDCI : chippen of box ?
Binnenkort komt er hier een tdci binnen, maar met slechts 90 pk, geen zin om nodeloos tax te betalen voor pk's die we er op goedkopere wijze ook wel uitkrijgen.
Commonrail wordt makkelijk bijgestuurd door een box, wel een Speedbuster, tuningbox.com of andere.
Geen rommel van 80 euro.
Of toch beter chippen ? een goeie box heb ik voor 300 euro, en haal ik er makkelijk weer tussenuit.
Chippen, zijn er veel verschillende plekken om dit te laten doen, maar de prijzen zitten steevast rond de 500 euro.......
Comment
Comment