Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autotuning - vragen & antwoorden

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
    omdat ik toch niet van plan ben om de E90 te vervangen in 2008 heb ik dus besloten om hem te chippen , normaal bij Heinz
    normaal ging dit gebeuren begin januari 2008 maar de mail waarin ze mijn afspraak bevestigden is verloren gegaan door mijn PC crash

maar op het autosalon was er daar een stand van powerchips ,
    zijn er die deze firma kennen ?
    of toch maar naar Heinz gaan ?

nog eens de vraag stellen dus

Comment

• Ik zou misschien toch eens horen bij PPE, als ik jou was...

Power Plus Engineering, tegen Brussel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie Bekijk Berichten
        Ik zou misschien toch eens horen bij PPE, als ik jou was...

Power Plus Engineering, tegen Brussel.

oke thx Tommie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
          ?????
          ik zie dat het antwoord al gegeven is. In power plus engineering. Mijn wagen is er beter van geworden.
          2006 - E61 525d M pack - carbon black met zwart dakota leder
          2009 - E91 318d - saffierzwart met zwart leder (wife)

Comment

• amai

Toen ik mijn MINI afhaalde maakte de verkoper wat reclame voor een chiptuning ( Heinz ligt maar een 500m verwijderd van de BMW garage )

Toen zei hij 500 euro voor de chiptuning, zeg wel dat ik je gestuurd heb

wel een verschil met de 650 euro dat ik nu op de site lees

Pff, weggesmeten geld

Comment

• Heeft er iemand ervaring met Hartge chip-tuning?

Kostprijs is +/- 1500 euro, in elk geval een pak duurder dan Heinz.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bart9140 Bekijk Berichten
                Heeft er iemand ervaring met Hartge chip-tuning?

In der tijd hebben we ons eens geinformeerd bij onze dealer om onze E39 528i up te graden, eventueel bij Hartge. Maar m'n pa zat in met de verzekering en garantie e.d., hij wou dat alles in orde was. Ze wisten ons daar te vertellen dat enkel Alpina het behoud van de garantie kan beloven, Hartge & Co niet.

Verder geen informatie, dat was vroeger. Kan anders zijn nu...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door STA911 Bekijk Berichten
                  In der tijd hebben we ons eens geinformeerd bij onze dealer om onze E39 528i up te graden, eventueel bij Hartge. Maar m'n pa zat in met de verzekering en garantie e.d., hij wou dat alles in orde was. Ze wisten ons daar te vertellen dat enkel Alpina het behoud van de garantie kan beloven, Hartge & Co niet.

Verder geen informatie, dat was vroeger. Kan anders zijn nu...
                  Mijn schoonpa heeft ooit een E30 of vorig model 3-serie volledig laten ombouwen met een hartge kit (alles ! Motor, ophanging, onderstel, velgens, spoilers, ...). Dit werd allemaal door de BMW consessie voor hem geregeld met behoud van garantie

Was een 325i, opgeboord naar 2800 cc ofzo. Naar wat hij me verteld de leukste auto die hij ooit gehad heeft

Edit: Doet me eraan denken dat ik eens foto's moet vragen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                    Mijn schoonpa heeft ooit een E30 of vorig model 3-serie volledig laten ombouwen met een hartge kit (alles ! Motor, ophanging, onderstel, velgens, spoilers, ...). Dit werd allemaal door de BMW consessie voor hem geregeld met behoud van garantie

Was een 325i, opgeboord naar 2800 cc ofzo. Naar wat hij me verteld de leukste auto die hij ooit gehad heeft

Edit: Doet me eraan denken dat ik eens foto's moet vragen
                    Wel voila, hier is het tegendeel bewezen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten
                      amai

Toen ik mijn MINI afhaalde maakte de verkoper wat reclame voor een chiptuning ( Heinz ligt maar een 500m verwijderd van de BMW garage )

Toen zei hij 500 euro voor de chiptuning, zeg wel dat ik je gestuurd heb

wel een verschil met de 650 euro dat ik nu op de site lees

Pff, weggesmeten geld
                      ???? 123343

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bart9140 Bekijk Berichten
                        Heeft er iemand ervaring met Hartge chip-tuning?

Hartge >>>>>>>>> Heinz

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                          ???? 123343
                          Waarom +500 euro betalen voor gewoon wat digitale 0 en 1-tjes die mogelijks slecht zijn voor uw wagen?

Comment

Waarom +500 euro betalen voor gewoon wat digitale 0 en 1-tjes die mogelijks slecht zijn voor uw wagen?
                            Omdat het fun en comfortabel is!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                              Dit werd allemaal door de BMW consessie voor hem geregeld met behoud van garantie
                              Dit zou wel mooi zijn!

Comment

• Stuur een mail naar van de velde motors in wetteren
                                Dat is de invoerder.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                                  Stuur een mail naar van de velde motors in wetteren
                                  Dat is de invoerder.
                                  Mail is vertrokken!

Is wel raar want via Hartge Duitsland kwam in in contact met een garage in Dilbeek (dacht ik, zal het morgen eens nazien op m'n andere pc).

In elk geval merci voor de tip

Volgens Hartge Duitsland is officiele invoerder Hartge Belgie:
                                  Hartge Belgium
                                  A division of Van Den Broeck Group
                                  H.Moeremanslaan 146
                                  1700 Dilbeek
                                  tel:02/481 87 33
                                  Last edited by Bart9140; 25/01/2008, 10:00. Reden: Officiele invoerder Hartge

Comment

• Pogea Racing wordt binnekort in België beschikbaar. Staan bekend voor impressionante projecten (zoals dit: Pogea S2) maar ook voor hun chiptuning. Zit bijna over gans Europa, maar nu dus ook in België...

Chiptuning voor alle quasi merken, en alle chips worden door Pogea zelf ontwikkeld. Zouden erg mooi geschreven programma's.

Wordt door een maat van mij gestart hier in België, dus als er interesse is voor een chip -> pm maar
                                    Vestiging is hier in Sint-Niklaas, en test op vermogenbank is indien gewenst ook mogelijk (enkel 2wd)

Pogea Racing GmbH ist Magicmotorsport Vertrieb Deutschland und stellt Ihnen ein komplettes Tuningpaket zusammen. Ebenfalls bekommen Sie von uns einen vorinstallierten Laptop um sofort mit dem Tuning beginnen zu können.

Comment

Ja héél slecht. Je motor gaat er meestal wel binnen enkele 1000den kilometers van kapot hoor.

Comment

• TDCI : chippen of box ?

Binnenkort komt er hier een tdci binnen, maar met slechts 90 pk, geen zin om nodeloos tax te betalen voor pk's die we er op goedkopere wijze ook wel uitkrijgen.
                                        Commonrail wordt makkelijk bijgestuurd door een box, wel een Speedbuster, tuningbox.com of andere.
                                        Geen rommel van 80 euro.
                                        Of toch beter chippen ? een goeie box heb ik voor 300 euro, en haal ik er makkelijk weer tussenuit.
                                        Chippen, zijn er veel verschillende plekken om dit te laten doen, maar de prijzen zitten steevast rond de 500 euro.......

Comment

• Wij laten chiptuning voor onze klanten uitvoeren door CTH of Wetterauer.

De prijs zegt lang niet alles.

Comment

Working...
                                          X