Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autotuning - vragen & antwoorden

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Idd prijs mag zeker geen indicatie zijn. Ik weet niet of Heinz nog korting geeft voor forumleden. Ik weet nog in de tijd dat ik mijn A3 liet chippen een mooie korting gegeven werd aan leden 750 --> 450. Altijd tevreden over geweest!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door IceBlue Bekijk Berichten
      Idd prijs mag zeker geen indicatie zijn. Ik weet niet of Heinz nog korting geeft voor forumleden. Ik weet nog in de tijd dat ik mijn A3 liet chippen een mooie korting gegeven werd aan leden 750 --> 450. Altijd tevreden over geweest!
      Als je nu met meerdere tegelijk gaat. Bijvoorbeeld met 3, 4 of 5 krijg je dan meer korting?

En als je nu forumlid bent EN met meerdere gaat moet je toch zeker korting krijgen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MiniCooper Bekijk Berichten
        Als je nu met meerdere tegelijk gaat. Bijvoorbeeld met 3, 4 of 5 krijg je dan meer korting?

En als je nu forumlid bent EN met meerdere gaat moet je toch zeker korting krijgen
        bij chiptuning van meerdere wagens gelijk kan u bij ons idd een korting krijgen.

Comment

• Iemand ervaring met Wetterauer? Hier in de buurt is er iemand die als partner van Wetterauer auto's chiptuned. Het is geen standaard programma en het zou TUV approved zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tiso Bekijk Berichten
            Iemand ervaring met Wetterauer? Hier in de buurt is er iemand die als partner van Wetterauer auto's chiptuned. Het is geen standaard programma en het zou TUV approved zijn.
            Wij werken zelf ook samen met Wetterauer en zijn er tevreden van

Maar TUV approved wil hier helemaal niks zeggen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Blue Darkness Bekijk Berichten
              Wij werken zelf ook samen met Wetterauer en zijn er tevreden van

Maar TUV approved wil hier helemaal niks zeggen!
              die TUV geeft mij alleen een beetje meer vertrouwen

Comment

Working...
              X