Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
nog ff een vraagje ivm met chiptuning: vanaf hoeveel km is het niet meer aan te raden uw wagen te laten chippen? 50.000km, 100.000? :
Hangt volledig van de staat van de motor af , maar op 150.000km met een goed onderhoude motor mag je nog steeds tunen zonder probleem , er zijn mensen die 300.000km met een gechipte wagen hebben dus wat dat betreft geen probleem.
Wat die Porsche betreft , het was een VW phaeton (vriend van de Porsche eigenaar ) die de V-max eraf wou hebben , die porsche wou enkel velgen .
Een BMW 530d wordt bij Heinz getuned tot 580Nm heb ik gelezen. Maar een 535d heeft standaard 560Nm en deze heeft al een aangepaste versnellingsbak dacht ik. Dus kan de versnellingsbak van de 530d die 580Nm wel aan?
BMW E61 525d LCI '09
Suzuki Bandit 1250NA /07
Fiesta Red Edition '16
Een BMW 530d wordt bij Heinz getuned tot 580Nm heb ik gelezen. Maar een 535d heeft standaard 560Nm en deze heeft al een aangepaste versnellingsbak dacht ik. Dus kan de versnellingsbak van de 530d die 580Nm wel aan?
De versnellingsbak van de 535d is uiteraard niet dezelfde als die van de 530d , een ander koppel verloop , spreiding en topsnelheid zijn hiervan uiteraard de oorzaak . De versnellingsbak van de 530d kan een 600Nm aan zonder probleem , die van de 535d kan makkelijk 670Nm hebben .
ik heb hier op dit forum me eigen even aangemeld omdat me pa zijn auto ook wil laten tunnen alleen hij weet nie hoe een computer werkt mja
bmw 325dt 2.5L bj1996
wilt die een prijsindicatie hebben en waar het kan
en nu zag ik over wel veel aangeboden en naar veel zoeken en veel goede reackties over heinz gelezen te hebben lijkt me dat wel goed en betrouwbaar
dus zou iemand mijn het tellefoon nummer kunnen geven
of in een pm/pb sturen
en waar die ergens precies zit
heb wel wat gelezen maar kan er niet helemaal wijs uit worden
Ik heb effe vlug dit topic doorgenomen.
Het klopt dus dat ge een 320d danig kunt tunen dat die even snel trekt als een 330d. Not bad at all als dat beneden de 8sec. naar 100km/u gaat!
@ Bruno: Hoeveel kosten die E60 M5 replica velgen bij jullie?
bel eens even naar Heinz want dat weet ik niet uit mijn hoofd , dacht dat er in de showroom een set stond van 1700€ met band ?? enfin kan me vergissen
@ Bruno: Hoeveel kosten die E60 M5 replica velgen bij jullie?
bel eens even naar Heinz want dat weet ik niet uit mijn hoofd , dacht dat er in de showroom een set stond van 1700€ met band ?? enfin kan me vergissen
greetyzz
Bruno
Ze kosten dus voor 18" 200€
BMW E61 525d LCI '09
Suzuki Bandit 1250NA /07
Fiesta Red Edition '16
Comment