Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autotuning - vragen & antwoorden

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door jelle
    nog ff een vraagje ivm met chiptuning: vanaf hoeveel km is het niet meer aan te raden uw wagen te laten chippen? 50.000km, 100.000? :
    Hangt volledig van de staat van de motor af , maar op 150.000km met een goed onderhoude motor mag je nog steeds tunen zonder probleem , er zijn mensen die 300.000km met een gechipte wagen hebben dus wat dat betreft geen probleem.

Wat die Porsche betreft , het was een VW phaeton (vriend van de Porsche eigenaar ) die de V-max eraf wou hebben , die porsche wou enkel velgen .

greetyzzz
    Bruno

Comment

• Een BMW 530d wordt bij Heinz getuned tot 580Nm heb ik gelezen. Maar een 535d heeft standaard 560Nm en deze heeft al een aangepaste versnellingsbak dacht ik. Dus kan de versnellingsbak van de 530d die 580Nm wel aan?
      BMW E61 525d LCI '09
      Suzuki Bandit 1250NA /07
      Fiesta Red Edition '16

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best
        Een BMW 530d wordt bij Heinz getuned tot 580Nm heb ik gelezen. Maar een 535d heeft standaard 560Nm en deze heeft al een aangepaste versnellingsbak dacht ik. Dus kan de versnellingsbak van de 530d die 580Nm wel aan?
        Where is bruno?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kristof
          Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best
          Een BMW 530d wordt bij Heinz getuned tot 580Nm heb ik gelezen. Maar een 535d heeft standaard 560Nm en deze heeft al een aangepaste versnellingsbak dacht ik. Dus kan de versnellingsbak van de 530d die 580Nm wel aan?
          Where is bruno?
          Misschien hier even proberen:

Comment

De versnellingsbak van de 535d is uiteraard niet dezelfde als die van de 530d , een ander koppel verloop , spreiding en topsnelheid zijn hiervan uiteraard de oorzaak . De versnellingsbak van de 530d kan een 600Nm aan zonder probleem , die van de 535d kan makkelijk 670Nm hebben .

groetjes
            Bruno

Comment

• ik heb hier op dit forum me eigen even aangemeld omdat me pa zijn auto ook wil laten tunnen alleen hij weet nie hoe een computer werkt mja
              bmw 325dt 2.5L bj1996
              wilt die een prijsindicatie hebben en waar het kan
              en nu zag ik over wel veel aangeboden en naar veel zoeken en veel goede reackties over heinz gelezen te hebben lijkt me dat wel goed en betrouwbaar

dus zou iemand mijn het tellefoon nummer kunnen geven
              of in een pm/pb sturen
              en waar die ergens precies zit
              heb wel wat gelezen maar kan er niet helemaal wijs uit worden

zovast bedankt voor het andwoord

Comment

• Auto Tune Heinz,
                Moorselbaan 334 9300 Aalst
                053 77 71 72

Comment

• Heb de titel van 't topic aangepast naar een ietwat meer algemeen Heinz-topic.

Comment

• Vanaf wanneer kan een 320d Business door Heinz onder handen genomen worden ? Vanaf km 0 ? Of wacht ik beter wat km'kes ?

Comment

• Bruno (of wie dan ook).

Naar hoeveel kunt ge een 118d tunen? Et quanta costa?

Dank bij voorbaat.
                      Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
                      • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
                      • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
                      • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door D Squaloid
                        Bruno (of wie dan ook).

Dank bij voorbaat.
                        Kijk even op zijn site

Comment

• Ik heb effe vlug dit topic doorgenomen.
                          Het klopt dus dat ge een 320d danig kunt tunen dat die even snel trekt als een 330d. Not bad at all als dat beneden de 8sec. naar 100km/u gaat!
                          Peugeot 307 Sw 1.4HDI
                          & BMW E36 318TDS Touring

Wanna hear&see some fantastic cars ? It's the Gumball:
                          http://www.passion-gt.com/video/GumB..._PassionGT.mpg

Ode aan de eigen wagen!
                          Terroristen bombarderen enkel openbaar vervoer!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door D Squaloid
                            Bruno (of wie dan ook).

Dank bij voorbaat.
                            Tot hoeveel we hem kunnen tunen , of tot waar het betrouwbaar blijft ?

groetjes
                            Bruno

Comment

• Bruno,

Tot hoeveel kan je een 318D E46 van 11/2004 tunen ?
                              Tot hoeveel kan je een 318D E46 van 11/2004 tunen zodat het betrouwbaar blijft ?

€€€?

Grtz,
                              Tom

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani
                                Oorspronkelijk geplaatst door D Squaloid
                                Bruno (of wie dan ook).

Dank bij voorbaat.
                                Kijk even op zijn site
                                Dat is één goede tip!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bruno320D
                                  Oorspronkelijk geplaatst door D Squaloid
                                  Bruno (of wie dan ook).

Dank bij voorbaat.
                                  Tot hoeveel we hem kunnen tunen , of tot waar het betrouwbaar blijft ?

groetjes
                                  Bruno
                                  Beide. Maar ik zal direct eens gaan zien op jullie site.

Comment

• betrouwbaar = 145pk en 340Nm
                                    haalbaar enkel via electronica ~= +- 160pk en 420Nm

greetyzzz
                                    Bruno

Comment

• @ Bruno: Hoeveel kosten die E60 M5 replica velgen bij jullie?
                                      BMW E61 525d LCI '09
                                      Suzuki Bandit 1250NA /07
                                      Fiesta Red Edition '16

Comment

@ Bruno: Hoeveel kosten die E60 M5 replica velgen bij jullie?
                                        bel eens even naar Heinz want dat weet ik niet uit mijn hoofd , dacht dat er in de showroom een set stond van 1700€ met band ?? enfin kan me vergissen

greetyzz
                                        Bruno

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bruno320D
                                          Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best
                                          @ Bruno: Hoeveel kosten die E60 M5 replica velgen bij jullie?
                                          bel eens even naar Heinz want dat weet ik niet uit mijn hoofd , dacht dat er in de showroom een set stond van 1700€ met band ?? enfin kan me vergissen

greetyzz
                                          Bruno

Ze kosten dus voor 18" 200€
                                          BMW E61 525d LCI '09
                                          Suzuki Bandit 1250NA /07
                                          Fiesta Red Edition '16

Comment

Working...
                                          X