Ik vroeg me zo stiekem af tot hoeveel je een Zafira A 2.0DTI Prefacelift kon opkittelen....
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Autotuning - vragen & antwoorden
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door woutebHet is niet nM maar Nm. Iemand enig idee tot hoeveel ze een Vectra A 1.6 kunnen opkietelen?
Anders moet je al beginnen met de kop te vlakken enzo. maar dat is allemaal veel moeite voor een kleine winst.A Twist of the Wrist
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mike5Bij Heinz kunnen ze een land rover freelander td4 tunen van 112pk naar 1150!!! pk.
Straffe mannen :-))))(150 pk is toch niet slecht ?? Een typefoutje en ze zitten op de mensen hun dak eh ???
)
Comment
-
volgende week wordt mijn wagen gechipt en die van mijn kameraad (td5)
denk dat er iets meer onder zit dan de 122pk ik schat zo een 130pk..
zullen zien wat het geeft
Comment
-
Hallo Bruno,
Ik ga binnenkort een Volvo S60 2.4D kopen met 126pk. Nu zou ik deze graag tunen naar +-200pk.
Maar ik zit nog met een paar vragen:
1) Dus die 195pk, die jullie aanbieden op die 2.4D van MY2005, is dat ook mogelijk op MY2006?
MY2005 heeft standaard 130pk met 280NM
MY2006 heeft er 126pk met 300Nm
2) Moet mijn wagen eerst al ingereden zijn vooralleer ik deze tune?
Of blijft dat gelijk?
Je voelt wel het verschil voor en na als je er al een tijd mee gereden hebt hé. En dan weet je of dat het geld waard was.
Alvast bedankt voor de reactie en nog een prettig eindejaar
Kenny
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kenny HHallo Bruno,
Ik ga binnenkort een Volvo S60 2.4D kopen met 126pk. Nu zou ik deze graag tunen naar +-200pk.
Maar ik zit nog met een paar vragen:
1) Dus die 195pk, die jullie aanbieden op die 2.4D van MY2005, is dat ook mogelijk op MY2006?
MY2005 heeft standaard 130pk met 280NM
MY2006 heeft er 126pk met 300Nm
2) Moet mijn wagen eerst al ingereden zijn vooralleer ik deze tune?
Of blijft dat gelijk?
Je voelt wel het verschil voor en na als je er al een tijd mee gereden hebt hé. En dan weet je of dat het geld waard was.
Alvast bedankt voor de reactie en nog een prettig eindejaar
Kenny
Hey Kenny,
Zoals geantwoord via email is de 2.4 MY2006 een electronisch begrensde versie van de D5 185pk MY2006 . Wij brengen beiden na tuning op +-225pk .
Onnodig te zeggen dat van 126pk naar 225pk gewoon GEWELDIG is .
groetjes
Bruno
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PanterkenYuuw,
Zeg klein vraagske... Mn auto [Audi A3 1.9TDi] rookt nogal beetje als em juist gestart is.. Een of andere niet optimale mengeling tussen compressie, brandstof inspuiting en turbodruk veronderstel ik ..
[Alhoewel de auto goed is gerodeert en altijd pas doorgereden als de motor op temperatuur staat]
T'gaat ier niet over een overdreven wolk maar k'stel mij gelijk toch de vraag wat dit eventueel gaat geven na chiptuning ?!
Roetanalyse kan hier niet zoveel aan doen zeker ?
Vriendelijke AW groeten,
Sven
De 1.9 TDI rookt inderdaad een beetje als je start , al is dat de laatste jaren al sterk verbeterd . Na tuning gaat die zeker niet meer roken als nu . Aan het starten zelf veranderen we overigens helemaal niets en dus gaat die bij het starten exact evenveel roken .
groetjes
Bruno
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bruno320DTot mijn grote spijt (en woede) heeft vorige maand een klant van mij zich op deze manier nog laten vangen toen Olivier ( Jap_speed ) hem wijsmaakte dat zijn wagen ( diesel dan nog wel) te arm stond !
da gaat er over, een diesel te arm ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door carguruVraagje voor Bruno:
Op de site staat 220 pk voor een audi 2.7tdi.
In optie is er ook 240 pk mogelijk.
Wat wordt er hier dan anders gedaan?
Wegens het gebrek aan testkilometers konden we toen geen garantie geven op de 240pk versie vandaar de "optional" (hier is geen garantie op betrouwbaarheid) . De dag van vandaag hebben we ondertussen genoeg testkilometers gedaan en bieden we de optional niet meer aan , de stage 1 is nu 230pk met garantie (en we werken aan een optional met 250pk , deze zal catalysator vervangers hebben en een aangepaste luchtinlaat) .
groetjes
Bruno
PS onze website is dus door de constante evolutie en ontwikkeling niet altijd up-to-date , dus best even emailen als je twijfeld.
Comment
Comment