Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autotuning - vragen & antwoorden

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Bdrie
    Waarom denk je dat? De 530 d heeft ook 231 pk...
    Ja inderdaad achterlaten is veel gezegd natuurlijk, ik denk eerder dat je hem net kan bijhouden ofzo...

Comment

• ga er dan toch eens moeten binnen springen bij heinz

Comment

• Bruno, enkele vraagskes ik heb een hyundai tucson 2.0 CRDI 112PK, met een tuning is het resultaat dan voelbaar bij een tucson, ga ik ook minder verbruiken en hoeveel zou mij da kosten dus met BTW in?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frigobox
          Pfff, ik ga toch eens stilaan moeten beslissen of ik het doe of niet want aangezien den auto weg moet na ongeveer 100.000km en ik nu aan 15.000 zit

Het enige waaraan ik twijfel is de betrouwbaarheid. Mijn VW dealer wist me alvast te zeggen dat enkel ABT tuning volgens hem met behoud van garantie kon... Als er iets gebeurd, dan zit ik er wel mee
          Gewoon doen! echt waar! tis de max! nu 4000 km verder en zaaaaaaaaaaaaaalig!
          2012 Nissan Qashqai 1.5 DCI Urban - 40.000 km
          2015 Opel Insignia 2.0 CDTI Cosmo OPC Line - 10.000 km

Comment

• naar hoeveel pk/nm kunnen jullie een CLS 320CDI(211pk) brengen ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sleeps
              naar hoeveel pk/nm kunnen jullie een CLS 320CDI(211pk) brengen ?
              carrièrewending

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke
                carrièrewending
                nope, mijn stiefvader is aant shoppe

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door smoke
                  ga er dan toch eens moeten binnen springen bij heinz
                  Ik heb ook veel zin om mijn wagen es door heinz onder handen te laten nemen. Ik heb een benzine motor. Ik denk dat ik chip tuning + een andere uitlaat wil. Afhankelijk van de prijs.

Vraagje: hoe komt het dat bij diesel motoren er meer pk's kan gewonnen worden met chip tuning? (ik denk door de turbo en/of hoge druk inspuiting?)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW driver
                    Vraagje: hoe komt het dat bij diesel motoren er meer pk's kan gewonnen worden met chip tuning? (ik denk door de turbo en/of hoge druk inspuiting?)
                    Zoiets ja ..
                    Het is trouwens niet alleen bij diesels, maar ook bij bezinemotoren met turbo, maar vermits deze iets zeldzamer zijn hoor je daar dus niet echt veel van ..

Comment

• Vraagje voor bruno: Ik zit met een 535d en op zich vind ik hem al zeer goed presteren , het feit dat ik er altijd nogal serieus mee doorga houdt mij eigenlijk een beetje tegen om een tuning te overwegen. Ik ben een beetje bang dat als je dan dikwijls gaat kickdownen , dat je de mechaniek veel geweld gaat aandoen , met alle gevolgen van dien voor de garantie...Mijn vraag is nu echter of ik de snelheidsbegrenzing niet gewoon kan weglaten , dat is het enige wat nog een beetje verschil kan maken als het op een confrontatie uitkomt , en dat ga ik ook niet te dikwijls gebruiken.Ofwel een systeem waarmee je de tuning kan activeren en desactiveren naar wens...een beetje zoals de knop in de M5. Dan kan je dagdagelijks gewoon rijden , en indien nodig gas geven. Is ook zeer interessant voor als de vrouw ermee rijdt.

Comment

• bmw 320d 136pk

naar hoeveel pk kunnen jullie een bmw 320d 136 pk krijgen?
                        groeten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wannes
                          Vraagje voor bruno: Ik zit met een 535d en op zich vind ik hem al zeer goed presteren , het feit dat ik er altijd nogal serieus mee doorga houdt mij eigenlijk een beetje tegen om een tuning te overwegen. Ik ben een beetje bang dat als je dan dikwijls gaat kickdownen , dat je de mechaniek veel geweld gaat aandoen , met alle gevolgen van dien voor de garantie...Mijn vraag is nu echter of ik de snelheidsbegrenzing niet gewoon kan weglaten , dat is het enige wat nog een beetje verschil kan maken als het op een confrontatie uitkomt , en dat ga ik ook niet te dikwijls gebruiken.Ofwel een systeem waarmee je de tuning kan activeren en desactiveren naar wens...een beetje zoals de knop in de M5. Dan kan je dagdagelijks gewoon rijden , en indien nodig gas geven. Is ook zeer interessant voor als de vrouw ermee rijdt.
                          tjoenen die handel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wannes
                            Ofwel een systeem waarmee je de tuning kan activeren en desactiveren naar wens...een beetje zoals de knop in de M5. Dan kan je dagdagelijks gewoon rijden , en indien nodig gas geven. Is ook zeer interessant voor als de vrouw ermee rijdt.
                            Volgens mij had Bruno zijn ex golf dat? (als het al die van Bruno was, weet het niet meer precies )

Comment

• chippen die 535, die kan daar wel tegen!
                              2012 Nissan Qashqai 1.5 DCI Urban - 40.000 km
                              2015 Opel Insignia 2.0 CDTI Cosmo OPC Line - 10.000 km

Comment

• Meer dan 300pk is die 535 te krijgen.

En ik vrees dat die tuning in/uitschakelen enkel gaat als je een motec-systeem ofzo installeerd, aangezien je 2 verschillende programma's moet draaien, en ik weet niet of dat op de standaard computer kan...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JelleM
                                  Zoiets ja ..
                                  Het is trouwens niet alleen bij diesels, maar ook bij bezinemotoren met turbo, maar vermits deze iets zeldzamer zijn hoor je daar dus niet echt veel van ..
                                  Merci voor u reactie. Van benzinemotoren met turbo hoor je inderdaad heel weinig. Ik zat dus wel juist met m'n veronderstelling.

Comment

• Zo'n Eisenmann uitlaat lijn is wel erg prijzig. Zo'n 2000 euro, had ik wel niet verwacht.

Comment

• echt niemand die weet hoever je een 136pk 320d bmw kan chipp'n?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mrgoolie
                                        echt niemand die weet hoever je een 136pk 320d bmw kan chipp'n?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mrgoolie
                                          echt niemand die weet hoever je een 136pk 320d bmw kan chipp'n?
                                          Op de site staat van 136pk naar 163pk en van 280Nm naar 360Nm voor de prijs van 540€ ex. BTW

Comment

Working...
                                          X