Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Wat is nu juist het verschil tussen de c200 cdi en c220 cdi (W204)?
Krijg je de 200cdi op het niveau van de c220cdi?
Is dit EDC17, want ik zie nog geen nieuwe waardes op heinz.be
Wat is nu juist het verschil tussen de c200 cdi en c220 cdi (W204)?
Krijg je de 200cdi op het niveau van de c220cdi?
Is dit EDC17, want ik zie nog geen nieuwe waardes op heinz.be
Verschil zit in turbo en injectoren , maar de ECU is meestal een delphi DCM ( soms bosch EDC17 ) , je moet eerst nakijken welke ECU erin zit en daarna kunnen we zeggen of die al dan niet getuned kan worden , DELphi DCM 3.2 / 3.3 gaan wel , DCM 3.4 niet , EDC17 gaat ook nog niet op mercedes
Hoe zit dat nu met de originele garantie als je laat chiptunen? Volgens de verkoper in de audi-garage (Hasselt) is de chiptuning die zij aanbieden nog altijd onder garantie van audi zelf? (word door Abt gechipt dacht ik).
Hoe zit dat nu met de originele garantie als je laat chiptunen? Volgens de verkoper in de audi-garage (Hasselt) is de chiptuning die zij aanbieden nog altijd onder garantie van audi zelf? (word door Abt gechipt dacht ik).
Yep, mijn nonkel zijn turbodarm is er 3 keer afgevlogen, turbo kapot gegaan, ... en de wagen is uiteindelijk een maand binnen geweest bij D'Ieteren zelf. Was gechipt door ABT bij VAG zelf en daar hebben ze nooit een probleem van gemaakt. Nu met een nieuwe motor zonder tuning zijn de problemen zo goed als over
Yep, mijn nonkel zijn turbodarm is er 3 keer afgevlogen, turbo kapot gegaan, ... en de wagen is uiteindelijk een maand binnen geweest bij D'Ieteren zelf. Was gechipt door ABT bij VAG zelf en daar hebben ze nooit een probleem van gemaakt. Nu met een nieuwe motor zonder tuning zijn de problemen zo goed als over
Comment