Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Chiptunen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten

idd ik heb zo de indruk dat franky dat wel regel(d)(t) voor mij. die haalt zijn gereedschap boven vloekt eens en van schrik krijg ik 40pk meer.
    vraag 't maar aan Avantus, ik heb amper gevloekt toen ik aan zijn kar aan 't klooien was.

wel 1 keertje nogal gevaarlijk gegrold.

Comment

@Bruno of iemand anders

Wat is nu juist het verschil tussen de c200 cdi en c220 cdi (W204)?
      Krijg je de 200cdi op het niveau van de c220cdi?
      Is dit EDC17, want ik zie nog geen nieuwe waardes op heinz.be
      Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

De nieuwe 200 en 220 CDI zijn niet meer hetzelfde, de 200 CDI krijg je rond de 170PK, de 220 rond de 200PK...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
          De nieuwe 200 en 220 CDI zijn niet meer hetzelfde, de 200 CDI krijg je rond de 170PK, de 220 rond de 200PK...
          Hoeveel Nm halen ze dan uit de 220, want 400 Nm standaard is al .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
            Spijtig, waar zit juist het verschil?
            Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Corneel Bekijk Berichten
              Hoeveel Nm halen ze dan uit de 220, want 400 Nm standaard is al .
              460 ongeveer
              Oorspronkelijk geplaatst door lele Bekijk Berichten
              Spijtig, waar zit juist het verschil?
              Turbo en intercooler vooral denk ik.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lele Bekijk Berichten
                @Bruno of iemand anders

Wat is nu juist het verschil tussen de c200 cdi en c220 cdi (W204)?
                Krijg je de 200cdi op het niveau van de c220cdi?
                Is dit EDC17, want ik zie nog geen nieuwe waardes op heinz.be
                Verschil zit in turbo en injectoren , maar de ECU is meestal een delphi DCM ( soms bosch EDC17 ) , je moet eerst nakijken welke ECU erin zit en daarna kunnen we zeggen of die al dan niet getuned kan worden , DELphi DCM 3.2 / 3.3 gaan wel , DCM 3.4 niet , EDC17 gaat ook nog niet op mercedes

groetjes
                Bruno

Comment

Kan er eens iemand zijn rijervarigen posten van voor en achter de chiptuning, trouwens iemand ervaringen met bullpower?

Comment

Achter chiptuning hebben sommigen veel roet, ervoor hopelijk lege wegen.

sorry, kon het niet laten

Het is in ieder geval een wereld van verschil, je auto rijdt veel comfortabeler en soepeler

Comment

Hoe zit dat nu met de originele garantie als je laat chiptunen? Volgens de verkoper in de audi-garage (Hasselt) is de chiptuning die zij aanbieden nog altijd onder garantie van audi zelf? (word door Abt gechipt dacht ik).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Michelin Bekijk Berichten
                        Hoe zit dat nu met de originele garantie als je laat chiptunen? Volgens de verkoper in de audi-garage (Hasselt) is de chiptuning die zij aanbieden nog altijd onder garantie van audi zelf? (word door Abt gechipt dacht ik).
                        Yep, mijn nonkel zijn turbodarm is er 3 keer afgevlogen, turbo kapot gegaan, ... en de wagen is uiteindelijk een maand binnen geweest bij D'Ieteren zelf. Was gechipt door ABT bij VAG zelf en daar hebben ze nooit een probleem van gemaakt. Nu met een nieuwe motor zonder tuning zijn de problemen zo goed als over
                        '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                        '15 Volvo XC60 D3

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
                          Yep, mijn nonkel zijn turbodarm is er 3 keer afgevlogen, turbo kapot gegaan, ... en de wagen is uiteindelijk een maand binnen geweest bij D'Ieteren zelf. Was gechipt door ABT bij VAG zelf en daar hebben ze nooit een probleem van gemaakt. Nu met een nieuwe motor zonder tuning zijn de problemen zo goed als over
                          Nice! Thx vr de info!

Comment

Working...
                          X