Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BBS Le Mans (LM) ... dé klassieker onder de velgen ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• :o
      nls2000

Comment

• Heel chique velgen! Mag ook wel voor de prijs. Ook chique, vind ik die BBS-en met goudgele spaken en gepolijste buitenkant. Je ziet die wel eens in wedstrijden. Op de Porsche GT3 RS van het Recaro-team bv.
        120d Hatch Edition Sport

Comment

• dit vind ik persoonlijk een zeer mooi 1'tje

Comment

• Comment

• (Greenbeemer zijn toekomstige)

Comment

• Re: nog een paar foto's

Oorspronkelijk geplaatst door 320d touring

Die velgen van de erste 5-serie op de 3de foto, welke zijn dat nu weer??

Comment

• Ik denk Racing Dynamic's?

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                  2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                  2012-...
                  '07 BMW 118d

Comment

• Ik gok eerder op ac-schnitzer
                    Phantomschwarz Audi A3 2.0 TFSI quattro S-Line

Comment

• ik denk SSR GT

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske
                        Ik denk Racing Dynamic's?
                        De RS2's van Racing Dynamics bedoel je?

Comment

• Zijn dit ook LM's? Ik denk persoonlijk van wel, maar ik ben niet heel zeker. Deze velg bestaat trouwens ook met goudgeel gespoten spaken en middenste deel.

[/img]
                          120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak
                            Zijn dit ook LM's? Ik denk persoonlijk van wel, maar ik ben niet heel zeker. Deze velg bestaat trouwens ook met goudgeel gespoten spaken en middenste deel.

Heb even je foto aangepast

En neen het zijn geen lm's. Die hebben een plat binnenvlak terwijl deze een bolle kant hebben. Deze hebben trouwens een cetrale moer, terwijl LM gewone bouten hebben.

Comment

• Ah, ok. Ik dacht mss een wedstrijd-versie van de LM's. Sorry dus.
                              120d Hatch Edition Sport

Comment

Ah, ok. Ik dacht mss een wedstrijd-versie van de LM's. Sorry dus.
                                De le mans, hebben ze uitgebracht om de tuningsmiddens als vriend te houden. Is eigenlijk dus een tuningvelg die verschrikkelijk veel succes heeft.

Comment

• Ik begin die velg echt mooi te vinden... :o

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani
                                    Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak
                                    Ah, ok. Ik dacht mss een wedstrijd-versie van de LM's. Sorry dus.
                                    De le mans, hebben ze uitgebracht om de tuningsmiddens als vriend te houden. Is eigenlijk dus een tuningvelg die verschrikkelijk veel succes heeft.
                                    Yep, da had ik al door. Van Golf tot 911. Wa kosten die in 17" en een breedte die past voor een gewone middenklasser? Bandenmaat 205-225/+-40 dus. Ik vind da ni direct via Google. Het irritante is dat je via Google altijd van die idiote tweedehandssites het gemakkelijkst vindt.
                                    120d Hatch Edition Sport

Comment

• op de site van bbs zelf kun je de prijzen zien en je kunt ook zien welke velgen passen op welke auto

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AMGrulezzz
                                        op de site van bbs zelf kun je de prijzen zien en je kunt ook zien welke velgen passen op welke auto
                                        Yep. Now I see. Khad gisteren enkel gezien bij Collection, en da ging niet. Wel wa gevonden bij Program. Wel geen exacte prijzen per maat, maar onder mijn auto zou ik de kleinste en smalste velg moeten monteren. Zou dus goedkoopste tarief zijn. 495 euro x 4 dus.
                                        120d Hatch Edition Sport

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door AMGrulezzz
                                          op de site van bbs zelf kun je de prijzen zien en je kunt ook zien welke velgen passen op welke auto
                                          Yep. Now I see. Khad gisteren enkel gezien bij Collection, en da ging niet. Wel wa gevonden bij Program. Wel geen exacte prijzen per maat, maar onder mijn auto zou ik de kleinste en smalste velg moeten monteren. Zou dus goedkoopste tarief zijn. 495 euro x 4 dus.
                                          Jij rijdt een Mégane, als ik me niet vergis ?

Dan is het helaas pindakaas, want de Le Mans is niet in de steek te krijgen voor jouw auto. En met adapters werken is het stomste wat je kan doen (is trouwens wettelijk verboden, en terecht).

Comment

Working...
                                          X