![](http://www.nordicaudi.com/arkivet/bildarkivet/ttr/bilder/Audi%20TT_CARACTERE_rear_01.jpg)
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BBS Le Mans (LM) ... dé klassieker onder de velgen ?
Collapse
X
-
Heel chique velgen! Mag ook wel voor de prijs. Ook chique, vind ik die BBS-en met goudgele spaken en gepolijste buitenkant. Je ziet die wel eens in wedstrijden. Op de Porsche GT3 RS van het Recaro-team bv.
Comment
-
-
Zijn dit ook LM's? Ik denk persoonlijk van wel, maar ik ben niet heel zeker. Deze velg bestaat trouwens ook met goudgeel gespoten spaken en middenste deel.
[/img]
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BikefreakZijn dit ook LM's? Ik denk persoonlijk van wel, maar ik ben niet heel zeker. Deze velg bestaat trouwens ook met goudgeel gespoten spaken en middenste deel.
En neen het zijn geen lm's. Die hebben een plat binnenvlak terwijl deze een bolle kant hebben. Deze hebben trouwens een cetrale moer, terwijl LM gewone bouten hebben.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscaniOorspronkelijk geplaatst door BikefreakAh, ok. Ik dacht mss een wedstrijd-versie van de LM's. Sorry dus.Wa kosten die in 17" en een breedte die past voor een gewone middenklasser? Bandenmaat 205-225/+-40 dus. Ik vind da ni direct via Google. Het irritante is dat je via Google altijd van die idiote tweedehandssites het gemakkelijkst vindt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AMGrulezzzop de site van bbs zelf kun je de prijzen zien en je kunt ook zien welke velgen passen op welke auto
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BikefreakOorspronkelijk geplaatst door AMGrulezzzop de site van bbs zelf kun je de prijzen zien en je kunt ook zien welke velgen passen op welke auto
Dan is het helaas pindakaas, want de Le Mans is niet in de steek te krijgen voor jouw auto. En met adapters werken is het stomste wat je kan doen (is trouwens wettelijk verboden, en terecht).
Comment
Comment