Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BBS Le Mans (LM) ... dé klassieker onder de velgen ?
op de site van bbs zelf kun je de prijzen zien en je kunt ook zien welke velgen passen op welke auto
Yep. Now I see. Khad gisteren enkel gezien bij Collection, en da ging niet. Wel wa gevonden bij Program. Wel geen exacte prijzen per maat, maar onder mijn auto zou ik de kleinste en smalste velg moeten monteren. Zou dus goedkoopste tarief zijn. 495 euro x 4 dus.
Dan is het helaas pindakaas, want de Le Mans is niet in de steek te krijgen voor jouw auto. En met adapters werken is het stomste wat je kan doen (is trouwens wettelijk verboden, en terecht).
Stabiliteits- en stevigheidsproblemen. Bij tests (TÃœV) bleek een wagen met adapterschijven tussen velgen en wielflans vaak zelfs maar tot 1/3 te kunnen verdragen vergeleken met een wagen die de velgen rechtstreeks op de wielflans had liggen. Vandaar dat men het verbiedt.
Ja, OK. 18" zou ook wel passen onder mijn wagen. Nu speculeerde ik maar hoor. Ik geloof best dat die velgen niet passen. Ik vroeg me gewoon af wat zulke velgen kosten. Ik had nooit de intentie die velgen te kopen. Geen zin om 2000 euro uit te geven aan iets waarvan ik het verschil toch niet voel. Overigens zou ik mijn wagen ook ietsje moeten verlagen om het sportief te maken. Dempers die iets stugger afgesteld zijn.
Comment