Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BBS Le Mans (LM) ... dé klassieker onder de velgen ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Overigens is de BBS Le Mans in 17" niet mooi, eigenlijk. De velg heeft eigenlijk 19" nodig om écht mooi te zijn, 18" kan er nog net mee door.

Maar in 17", ieuw. Effe fotootje zoeken.

Comment

• Kijk mama, een lelijke auto !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
        Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak
        Oorspronkelijk geplaatst door AMGrulezzz
        op de site van bbs zelf kun je de prijzen zien en je kunt ook zien welke velgen passen op welke auto
        Yep. Now I see. Khad gisteren enkel gezien bij Collection, en da ging niet. Wel wa gevonden bij Program. Wel geen exacte prijzen per maat, maar onder mijn auto zou ik de kleinste en smalste velg moeten monteren. Zou dus goedkoopste tarief zijn. 495 euro x 4 dus.
        Jij rijdt een Mégane, als ik me niet vergis ?

Dan is het helaas pindakaas, want de Le Mans is niet in de steek te krijgen voor jouw auto. En met adapters werken is het stomste wat je kan doen (is trouwens wettelijk verboden, en terecht).
        waarom dan?

Comment

• Stabiliteits- en stevigheidsproblemen. Bij tests (TÃœV) bleek een wagen met adapterschijven tussen velgen en wielflans vaak zelfs maar tot 1/3 te kunnen verdragen vergeleken met een wagen die de velgen rechtstreeks op de wielflans had liggen. Vandaar dat men het verbiedt.

Comment

Overigens is de BBS Le Mans in 17" niet mooi, eigenlijk. De velg heeft eigenlijk 19" nodig om écht mooi te zijn, 18" kan er nog net mee door.

Maar in 17", ieuw. Effe fotootje zoeken.
            Ja, OK. 18" zou ook wel passen onder mijn wagen. Nu speculeerde ik maar hoor. Ik geloof best dat die velgen niet passen. Ik vroeg me gewoon af wat zulke velgen kosten. Ik had nooit de intentie die velgen te kopen. Geen zin om 2000 euro uit te geven aan iets waarvan ik het verschil toch niet voel. Overigens zou ik mijn wagen ook ietsje moeten verlagen om het sportief te maken. Dempers die iets stugger afgesteld zijn.
            120d Hatch Edition Sport

Comment

• een passat met LM's

Comment

• Comment

• Wat zou trouwens de prijs zijn van BBS LM in maat 18*8F en 18*9.5R van bovenstaande S2000 :

En welke bandenmaat :

Comment

• 2008 Opel Corsa 1.7CDTI
                    2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• mjamie

Comment

• Serieuze sloffen achteraan

Comment

• 19 inch met achteraan 265

Comment

• weet iemand of deze velg bestaat voor onder een A3 8p? en eventueel een prijs?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door IceBlue
                              weet iemand of deze velg bestaat voor onder een A3 8p? en eventueel een prijs?
                              www.bbs.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door IceBlue
                                weet iemand of deze velg bestaat voor onder een A3 8p? en eventueel een prijs?
                                www.bbs.com
                                ja daar had ik al gekeken. Maar daar staan ze niet bij voor de A3 . Maar voor de golf IV ook niet en ik heb hier toch al een paar fotos van gezien :

Comment

• Zijn dit BBS LM's? Normaal is er nog een ringetje ronde de bouten zeker?
                                  nls2000

Comment

• hier se nog 10 tekens tippen en dan kan ik posten

Comment

• Die voorste velg lijkt echt, maar die laatste!
                                      nls2000

Comment

• Topic ff terug bovenhalen met de nodige foto ..

Comment

• Proper!
                                          . . . . .
                                          nls2000

Comment

Working...
                                          X