Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BBS Le Mans (LM) ... dé klassieker onder de velgen ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• BBS in het algemeen is een o zo zalig merk.

De LM is één van de zaligste velgen, maar ze hebben er nog meer die (afhankelijk van de wagen) een auto AF kunnen maken.
    Ik ben er iig aan verslaafd

Comment

• een nieuwe variant.
      de RR (Racing Revolution)

Comment

• Ik ben blij dat ik mijn setje vorig jaar goed verkocht heb gekregen, die replicashit maakt de markt kapot!

Comment

• Die le mans met zwart binnehart is ferm,
          maar vermoedelijk weer een hel om in te voeren naar belgie... cfr de RS-GT..
          Ge moet maar is op de japanse site van BBS kijken... daar staat heel wat lekkers tussen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
            een nieuwe variant.
            de RR (Racing Revolution)

Yep, nieuw modelletje. Knap, vind ik! Wel enkel nog maar beschikbaar in 18".

Al blijft de Le Mans (dit is een ander model, eigenlijk) nog knapper.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Odan.be Bekijk Berichten
              Die le mans met zwart binnehart is ferm,
              maar vermoedelijk weer een hel om in te voeren naar belgie... cfr de RS-GT..
              Ge moet maar is op de japanse site van BBS kijken... daar staat heel wat lekkers tussen...

http://www.bbs-japan.co.jp/index.html
              BBS Japan heeft al jaren een pak vettere velgen dan wij hier. 'k Heb hier al geregeld piccies gepost van Japans heet spul.

Die "le mans met zwart binnenhart" is geen Le Mans, maar de RR (ander model), trouwens.

En de RS-GT is hier ook perfect beschikbaar, hoezo zou je die moeten importeren?

Comment

• kan zijn da em hier al staat, geen zin om het hele forum door te spitten:

da zijn toch de juste he?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                  BBS Japan heeft al jaren een pak vettere velgen dan wij hier. 'k Heb hier al geregeld piccies gepost van Japans heet spul.

Die "le mans met zwart binnenhart" is geen Le Mans, maar de RR (ander model), trouwens.

En de RS-GT is hier ook perfect beschikbaar, hoezo zou je die moeten importeren?
                  Ik had het eerder over een kleurencombo met de rs-gt gTa my bad..
                  De RS-GT met antraciet binnehart is hier niet te krijgen....

Comment

• Ja, da's jammer, daar waar de rijstkorrels zo groot zijn dat je ervan moet spleetoogkakken, hebben ze al die velgen in vette kleurtjes. Hier niet.

Comment

• gTa, ik zie dat je in izegem woont, ik zie geregeld een zwarte audi a4 avant met LM's, is dit de jouwe?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GTI-30 Bekijk Berichten
                        gTa, ik zie dat je in izegem woont, ik zie geregeld een zwarte audi a4 avant met LM's, is dit de jouwe?
                        Nope, en 't zijn replica's trouwens.

Comment

• Hoi.

Zijn geen echte BBS Le Mans, maar de "BB5 lemans look" (ééndelige China-replica's).

Comment

• En nog 'n andere die ze gekocht heeft (de replica's).

(let trouwens op de LED-nummerplaatverlichting, standaard vanaf 09/2007 en na te rusten in alle BMW '1 voor zo'n 20 EUR ongeveer)

Comment

• De zwarte hoger heeft 8,5Jx19" ET35 rondom met achteraan 10mm spacers. Heeft binnenwielkas achteraan licht moeten aanpassen.

De witte heeft 8,5Jx19" ET35 vooraan en 9,5Jx19" ET35 achteraan, rubber 225 en 255. Heeft binnenwielkas achteraan aangepast en wielkasranden omgeplooid en wat gerokken.

Comment

• Echt knap gTa,denk jij ook om deze velgen te monteren onder de uwe?

Comment

• En nog.

Comment

• Comment

• Weet iemand waar die in België te koop zijn, een zaak of iets dergelijks,.. want ik vind maar niets

Comment

• De fabrikant is "5Star", en 't model heet "BB5".

Verschillende bandenboeren hebben ze in 't aanbod. Sommigen proberen je diets te maken dat ze gemaakt zijn door een iets gekender, Europees replica-merk, maar da's fout. Made in China. Wat niet noodzakelijk een slecht iets hoeft te zijn... maar toch oppassen.

Op ebay.de vind je ze 't goedkoopst.

Comment

• Als grote liefhebber van de BBS LM...een beetje post-whoren met mijn realisatie :

BBS LeMans (de echte ofcourse...)
                                          vooraan 8x18 (et50)
                                          achteraan 9,5x18 (et55)
                                          steek : 5x114,3 (slechts op 1 wijze gemaakt voor S2000 door BBS)

Aangepakt door Puc Polish ( lente 2008 )
                                          - centers in Silverstone grey gespoten (koetswerkkleur S2000)
                                          - ringen hoogglans gepolijst
                                          - rode BBS centercaps met gouden BBS letters (imported)
                                          (resulaat = replica van BBS LM '04 "MS anniversary edition" - enkel verdeeld in Japan)

Comment

Working...
                                          X