Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BBS Le Mans (LM) ... dé klassieker onder de velgen ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Man man man wat een S2000,welke voorbumper is dat?

Comment

• beetje off-topic, maar het is een OEM voorbumper met OEM frontlip erop gezet en onnodige zaken gecleaned (nr plaat houder, honda badge en xenon sproeiers)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
        k vind da da vanachter op niks trekt zo eigenlijk. Der klopt gelijk iets niet met de proporties tov de kont van de auto ofzo...

Comment

• Geschifte foto's van die S2000

Comment

• Zo'n BBS RR, zou dat wat passen op m'n A3? Met de nodige verlaging uiteraard.

Comment

En nog 'n andere die ze gekocht heeft (de replica's).

(let trouwens op de LED-nummerplaatverlichting, standaard vanaf 09/2007 en na te rusten in alle BMW '1 voor zo'n 20 EUR ongeveer)
              Ook na te rusten voor de E60 ?

Grtz,

R-M

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Racing-M Bekijk Berichten
                Ook na te rusten voor de E60 ?

Grtz,

R-M
                Ik dacht het wel, ja.

Check effe de onderdeelnummers op www.realoem.com -> veel kans dat die nummerplaatverlichting in zo goed als alle modellen dezelfde is. De '3 en de '1 hebben in ieder geval identieke dinges.

Comment

• Ik had deze velgen al lang onder mijn A3 8P willen leggen maar ze zijn niet te vinden in ET45-56. Vreemd dat er nog geen replica's met die ET waarde uitgekomen zijn, dat is toch een gat in de markt. Het is allemaal ET 35 die je ziet bij de replica's.

Comment

• die led verlichting is wel sjik.

en een et 45 moet wel te vinden zijn toch?, 56 is idd wel een heel groot getal

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
                      Ik had deze velgen al lang onder mijn A3 8P willen leggen maar ze zijn niet te vinden in ET45-56. Vreemd dat er nog geen replica's met die ET waarde uitgekomen zijn, dat is toch een gat in de markt. Het is allemaal ET 35 die je ziet bij de replica's.
                      8,5Jx18/19 ET35 past dan ook onder de meeste wagens, inclusief jouw Audi. Je wil een aftermarket velg toch niet even smalletjes zetten als de standaardvelgen, die moeten een beetje breder komen.

Comment

• Kijk 'es, hoe mooi die staan (dit zijn wederom replica's, 8,5Jx19" ET35 op een 8P) :

Comment

• Die replica's zien er toch helemaal niet zo slecht uit hé?

Comment

• 't zijn dan ook replica's hé.
                            enkel de boutjes zijn iets langer en de moeren zitten meer in het hart verschoven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                              't zijn dan ook replica's hé.
                              enkel de boutjes zijn iets langer en de moeren zitten meer in het hart verschoven.
                              Dat van die moeren heb je bij de BBS ook, dat heeft eigenlijk niks te maken met replica of niet, maar is enkel en alleen afhankelijk van de steek.

Bij Porsche heb je 5x130 nodig en dan zitten de gaten van de moeren al echt in het opstaande gedeelte van de spaken, voor een deel, en bij de Golf IV en zo heb je 5x100 nodig en dan zitten ze mooi in het diepste gedeelte.

De twee bijgevoegde foto's zijn allebei originele BBS LM, de eerste voor Porsche (steek 5x130) de andere voor VW/Audi/... (steek 5x100).
                              Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
                                Die replica's zien er toch helemaal niet zo slecht uit hé?
                                They don't, wel integendeel. Ze zien er eigenlijk zeer goed uit, ze zijn meticuleus nagemaakt en van een afstandje is het zeer zeer moeilijk om te zien of 't echte zijn of niet. Vaak zie je 't aan de auto natuurlijk, want een afgeragde Golf III cabrio met échte BBS Le Mans (zoals hier in Izegem), mjah, kans bestaat maar is klein toch.

Mooie velgen, die LM, en dus de replica's ook. 'k Heb ook héél eventjes met 't idee gespeeld om ze in huis te halen, maar dan ben ik beginnen rondlezen en de gebruikerservaringen hebben me overstag doen gaan. Ik wil geen zachte velgen met bedenkelijke lakkwaliteit.

Comment

Kijk 'es, hoe mooi die staan (dit zijn wederom replica's, 8,5Jx19" ET35 op een 8P) :

Dat die velg die vooraan ligt ET 35 zou zijn kan ik niet geloven. Ze zullen wel afgedraaid zijn. De originele velgen van een A3 8P hebben een ET waarde van 51. Als je velgen legt zoals ik nu liggen heb met een ET waarde van 45 komen ze vooraan juist niet buiten de kassen. Als je dus velgen legt met een ET waarde 35 dan komen ze nog 10mm meer naar buiten en trekt het ten eerste op niks en geraak je er niet mee door de keuring en ben je dus niet in regel. Ik heb vroeger nog velgen met ET35 op mijn wagen gelegd en dat ging dus niet vooraan, achteraan geen probleem.

Comment

... 'k Heb ook héél eventjes met 't idee gespeeld om ze in huis te halen, maar dan ben ik beginnen rondlezen en de gebruikerservaringen hebben me overstag doen gaan. Ik wil geen zachte velgen met bedenkelijke lakkwaliteit.
                                    Is het dan zo erg gesteld met dergelijke replica velgen? heb ook al een rondgekeken en replica's kosten rond 800-1000 €, voor dat geld verwacht je toch geen plastik met waterverf op?of wel?

Comment

Kijk 'es, hoe mooi die staan (dit zijn wederom replica's, 8,5Jx19" ET35 op een 8P) :

Ik vind dit te black. Het lijkt net op een wintervelg
                                      Met een diep randje chromé maak je hem zo

Comment

• Dit is pure racestyle,zie je veel op de ring Die met de chrome rand zijn BBS CH,en dat prijskaartje is nog wat anders zenne

Comment

• Deze vind ik übervet in combinatie met zwart en chromé

Comment

Working...
                                          X