Oorspronkelijk geplaatst door Dane
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BBS Le Mans (LM) ... dé klassieker onder de velgen ?
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door MercedeskeOorspronkelijk geplaatst door DaneDie speciale Indendesign velgen en de BBS E28 gelijken goed op elkaar en het aantal vijsjes zijn gelijk , zouden het dezelfde zijn ??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NextGen BlackFoxOorspronkelijk geplaatst door MercedeskeOorspronkelijk geplaatst door DaneDie speciale Indendesign velgen en de BBS E28 gelijken goed op elkaar en het aantal vijsjes zijn gelijk , zouden het dezelfde zijn ??
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DaneBBS LM velg 18" voor op de SLK ( 702€ )
Inden 3 delige 18" voor op de SLK (1150€)
Die Indendesign BBS velg is een hele stuk duurder, zou BBS speciale velgen maken voor IndenDesign omdat de gewone niet goed genoeg zijn ??
De onderste velg is een bij BBS geproduceerde en door BBS gelicentieerde velg, ontworpen door/voor Inden Design, die enkel bij Inden Design te krijgen is. Die laatste velg is dus géén BBS Le Mans.
Inden zal meer rekenen voor hun eigen velg, omdat het hun eigen velg is, zeker ?De BBS Le Mans niet goed, by the way ? Het is zowat de beste, sterkste, degelijkste velg die er bestaat op de markt !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DaneDie speciale Indendesign velgen en de BBS E28 gelijken goed op elkaar en het aantal vijsjes zijn gelijk , zouden het dezelfde zijn ??
De velgster van de Inden Design velg is echter géén magnesium, wat bij de E28 wél het geval is.
Mijn oordeel : de BBS Le Mans is schitterend, de Inden Design velg vind ik lelijk. Veel te ... namakerig, gewoon.Ik vraag me echt af waarom je die zou kopen. Als je een iets rondere styling wil van spaken, dan koop je toch gewoon de RS-GT van BBS ? Die is nog altijd goedkoper dan de Inden (maar wel duurder dan de LM).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stevenvdvOorspronkelijk geplaatst door RenoMooie S4 (met RS4-bumper)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGiokeOorspronkelijk geplaatst door stevenvdvOorspronkelijk geplaatst door RenoMooie S4 (met RS4-bumper)
En zelfs met een statief is het wazig zoals je hier ziet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NextGen BlackFoxOorspronkelijk geplaatst door DéGiokeOorspronkelijk geplaatst door stevenvdvOorspronkelijk geplaatst door RenoMooie S4 (met RS4-bumper)
En zelfs met een statief is het wazig zoals je hier ziet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gwyllionWow. De velgen van mijn maat (blauwe Corrado) zijn vannacht gestolen!
Moest iemand ze tegenkomen, gelieve dit te melden aan koen@corrado-club.be
Hij is ten einde raad. Het polijsten heeft meer dan 50 uur gekost en zoals een aantal mensen al opgemerkt hebben, zijn ze niet echt goedkoop...
nee ff serieus dat is echt wel zonde, staat zijn auto 's nachts dan niet binnen? Denk wel dat die velgen zo gepolierd en met nieuwe banden op gauw 2500 a 3000 euro kosten voor een 18duim
Comment
Comment