Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BBS Le Mans (LM) ... dé klassieker onder de velgen ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Dane
    Die speciale Indendesign velgen en de BBS E28 gelijken goed op elkaar en het aantal vijsjes zijn gelijk , zouden het dezelfde zijn ??
    Neen, je ziet dat de BBS-velgen veel hoekiger zijn rond de bouten. Dat cirkeltje rond de bouten.

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
    2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
    2012-...
    '07 BMW 118d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske
      Oorspronkelijk geplaatst door Dane
      Die speciale Indendesign velgen en de BBS E28 gelijken goed op elkaar en het aantal vijsjes zijn gelijk , zouden het dezelfde zijn ??
      Neen, je ziet dat de BBS-velgen veel hoekiger zijn rond de bouten. Dat cirkeltje rond de bouten.
      Mij lijkt het dat die bouten van de indens meer verzonken zijn dan de BBS'er ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NextGen BlackFox
        Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske
        Oorspronkelijk geplaatst door Dane
        Mij lijkt het dat die bouten van de indens meer verzonken zijn dan de BBS'er ?
        Dat hangt af van de bouten, niet van de velgen.

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
        2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
        2012-...
        '07 BMW 118d

Comment

BBS LM velg 18" voor op de SLK ( 702€ )

Inden 3 delige 18" voor op de SLK (1150€)

Die Indendesign BBS velg is een hele stuk duurder, zou BBS speciale velgen maken voor IndenDesign omdat de gewone niet goed genoeg zijn ??
          De bovenste velg is een gewone BBS Le Mans met Inden Design plaatje als naafafdekking.

De onderste velg is een bij BBS geproduceerde en door BBS gelicentieerde velg, ontworpen door/voor Inden Design, die enkel bij Inden Design te krijgen is. Die laatste velg is dus géén BBS Le Mans.

Inden zal meer rekenen voor hun eigen velg, omdat het hun eigen velg is, zeker ? De BBS Le Mans niet goed, by the way ? Het is zowat de beste, sterkste, degelijkste velg die er bestaat op de markt !

Comment

De Inden Design velg heeft één ding gemeen met de E28 rensportvelg : de velgranden. Daarom dat je de Inden Design BBS-velg in meer verschillende offsets/breedtes kan krijgen dan de BBS Le Mans.

De velgster van de Inden Design velg is echter géén magnesium, wat bij de E28 wél het geval is.

Mijn oordeel : de BBS Le Mans is schitterend, de Inden Design velg vind ik lelijk. Veel te ... namakerig, gewoon. Ik vraag me echt af waarom je die zou kopen. Als je een iets rondere styling wil van spaken, dan koop je toch gewoon de RS-GT van BBS ? Die is nog altijd goedkoper dan de Inden (maar wel duurder dan de LM).

Comment

• Die velg onder een C-break (W202) is mijn droom
              nls2000

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nls
                Die velg onder een C-break (W202) is mijn droom
                Dus, de velg op 97% van de foto's hier, bedoel je ?

=)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                  Oorspronkelijk geplaatst door nls
                  Die velg onder een C-break (W202) is mijn droom
                  Dus, de velg op 97% van de foto's hier, bedoel je ?

=)

Comment

• Zo iets dan ?? BTW het is geen LM dus eigelijk

- Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
                    - VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014

Comment

• Mooie S4 (met RS4-bumper)

Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reno
                            Mooie S4 (met RS4-bumper)

Weet er hier iemand hoe men dit effect bekomt,met een digitale camera?

Comment

Zo iets dan ?? BTW het is geen LM dus eigelijk

idd
                              nls2000

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stevenvdv
                                Oorspronkelijk geplaatst door Reno

Als je een duurder modelletje hebt kan misschien je sluitertijd aanpassen, dus deze verlengen en dan zou het moeten lukken. BTW zorg dat je toestel op een statief staat, anders zal het niet lukken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke
                                  Oorspronkelijk geplaatst door stevenvdv

Als je een duurder modelletje hebt kan misschien je sluitertijd aanpassen, dus deze verlengen en dan zou het moeten lukken. BTW zorg dat je toestel op een statief staat, anders zal het niet lukken.
                                  En dat het heel donker is buiten, dan is die sluitertijd sowieso al lang.
                                  En zelfs met een statief is het wazig zoals je hier ziet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NextGen BlackFox
                                    Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke
                                    Oorspronkelijk geplaatst door stevenvdv

En dat het heel donker is buiten, dan is die sluitertijd sowieso al lang.
                                    En zelfs met een statief is het wazig zoals je hier ziet
                                    IK heb een Canon Powershot A60,ik denk wel dat dit mogelijk is,zal eens in het boekje moeten snuisteren want da staat toch altijd op auto bij mij.

Comment

• Comment

• ignore

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gwyllion
                                          Wow. De velgen van mijn maat (blauwe Corrado) zijn vannacht gestolen!

Moest iemand ze tegenkomen, gelieve dit te melden aan koen@corrado-club.be

Hij is ten einde raad. Het polijsten heeft meer dan 50 uur gekost en zoals een aantal mensen al opgemerkt hebben, zijn ze niet echt goedkoop...
                                          in denk dat je eens bij gTa moet gaan kijken

nee ff serieus dat is echt wel zonde, staat zijn auto 's nachts dan niet binnen? Denk wel dat die velgen zo gepolierd en met nieuwe banden op gauw 2500 a 3000 euro kosten voor een 18duim

Comment

Working...
                                          X