Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BBS Le Mans (LM) ... dé klassieker onder de velgen ?
Collapse
X
-
Op een M3 CSL mogen ze toch echt geen CH's leggen hoor. CH's zijn mooi natuurlijk, maar de velgen van de CSL zijn toch mooier. Met die CH's is het net alsof de eigenaar niet bijster trots is op zijn CSL. Bovendien zie je CH's al op gewone wagens als een Audi TT (onlangs nog tegengekomen).
Comment
-
@ JanCleynen
Waarom toch post jij (bijna) alle foto's die ik nog geen drie dagen geleden in dit topic postte, allemaal opnieuw ? Specifieke reden daarvoor ?
Allez, hoe meer gepost wordt, hoe beter. Daar niet van. Maar 't is toch wel straf dat je dezelfde site opzoekt als die die ik vond, en daar dan 'es 90% dezelfde foto's eruit pikt om ze hier allemaal opnieuw te gaan posten. Toch ?
Comment
-
gTa, ik nam 5 bladzijden door voor ik die foto's postte. Daar stonden er heel wat op, dus het kan best zijn at er enkele dubbeltjes tussen zitten. Sorry daarvoor, ik kan toch moeilijk van iedere foto checken of hij hier al stond. Nu, een ramp is het niet, maar ik begrijp je wel. Er zitten er toch ook heel wat nieuwe tussen? Anyway, om het voor jou overzichtelijk te houden zal ik voortaan wat beter uit m'n doppen kijken. Trouwens, had jij toevallig ook het BBS-topic van VW-vortex?
Comment
Comment