Netjes, maar misschien té zwart?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BBS Le Mans (LM) ... dé klassieker onder de velgen ?
Collapse
X
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door MercedeskeEn sindsdien overtuigd van de kleur?
Ik vond het al wel speciaal toen, maar men pa heeft die 996 nooit gezien...
't Zijn die foto's uit Auto Motor Sport die hem voor cobaltblauw hebben doen beslissen ipv carrerawit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CH.kweet ni ze, want den deze heeft een ander nummerplaat, die vanop de ring had GT3 CAM, of hij heeft een nieuwe nrplaat
Misschien de reden waarom ik ze op die rijdende wel écht knap vind...
Comment
-
Zalig... Ik hou wel van die Japanse tuningkarren...[/quote]
Hello aangezien jullie allemaal freaky zijn op Le Mans ... zit ik nu met een moeilijke vraag waar ik jullie mening wil van weten ik rij namelijk met een S2000 met BBSkes eronderen heb ook nog een kit liggen KW variant 2 waarmee ik mijn S tegen de grond ga smijten ...
Nu komt het ik ga van de winter mijn boorden van de Le mans laten polieren maar ben er nog ni uit of of mijn ziel van de velg int zwart zou doen of ni ...
Jullie beslissenBijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BladerunnerHello aangezien jullie allemaal freaky zijn op Le Mans ... zit ik nu met een moeilijke vraag waar ik jullie mening wil van weten ik rij namelijk met een S2000 met BBSkes eronderen heb ook nog een kit liggen KW variant 2 waarmee ik mijn S tegen de grond ga smijten ...
Nu komt het ik ga van de winter mijn boorden van de Le mans laten polieren maar ben er nog ni uit of of mijn ziel van de velg int zwart zou doen of ni ...
Jullie beslissen
Dan zou ik zeggen, doen! Al zou ik zeker eerst experimenteren met PhotoShop.
Knappe wagen trouwens! Heb je al een topic?nls2000
Comment
-
En de 2006 Special Edition van BBS Japan is bekend... en 't is wederom de Le Mans geworden.
"Champion Edition", naar aanleiding van het afscheid van M.Schumacher
Verkrijgbaar in alle (in Japan verkrijgbare) maten. Velgrand is spiegelgepolierd, de velgster is ook gepolierd. Rode naafafdekkap, en rode BBS-logo's op de velgrand.
Dit waren de vorige Special Editions :
2002 : LM met hoogglansgepolierde velgrand en speciaal kleurtje (geen gepolierde velgster)
2003 : RE in speciale kleur (zilver met rode accenten)
2004 : RE in gunmetal met rode accenten (de 2003 Special Edition bleef beschikbaar)
In 2005 was er geen, en nu dus opnieuw de volledig hoogglansgepolierde Le Mans met rode accenten.
Hebbedingetjes, maar quasi niet te krijgen alhier, of je moet ze zelf importeren en dan mag je de aankoopprijs aldaar x 1,5 doen om de totaal betaalde prijs (invoerrechten, shipping) te bekomen. Dure dingen dus...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenIk heb hier 2 LM velgjes liggen, behoor ik nu tot de LM kwijlclub?
Comment
Comment