Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BBS Le Mans (LM) ... dé klassieker onder de velgen ?
Hmmm in beweging vond ik het een schitterende velg voor de 996 GT3, nu ik die foto's zie twijfel ik weer, iets te hoekige velg voor dit model precies...
Ik vond het al wel speciaal toen, maar men pa heeft die 996 nooit gezien...
't Zijn die foto's uit Auto Motor Sport die hem voor cobaltblauw hebben doen beslissen ipv carrerawit
Hier finden Sie alles zum Thema Auto: ausführliche Tests, exklusive Erlkönig-Bilder, Kaufberatung, alles zu Verkehr & Politik, Formel 1 und aktuellen News.
Zalig... Ik hou wel van die Japanse tuningkarren...[/quote]
Hello aangezien jullie allemaal freaky zijn op Le Mans ... zit ik nu met een moeilijke vraag waar ik jullie mening wil van weten ik rij namelijk met een S2000 met BBSkes eronderen heb ook nog een kit liggen KW variant 2 waarmee ik mijn S tegen de grond ga smijten ...
Nu komt het ik ga van de winter mijn boorden van de Le mans laten polieren maar ben er nog ni uit of of mijn ziel van de velg int zwart zou doen of ni ...
Jullie beslissen
Hello aangezien jullie allemaal freaky zijn op Le Mans ... zit ik nu met een moeilijke vraag waar ik jullie mening wil van weten ik rij namelijk met een S2000 met BBSkes eronderen heb ook nog een kit liggen KW variant 2 waarmee ik mijn S tegen de grond ga smijten ...
Nu komt het ik ga van de winter mijn boorden van de Le mans laten polieren maar ben er nog ni uit of of mijn ziel van de velg int zwart zou doen of ni ...
Jullie beslissen
Je foto's zijn spijtiggenoeg nogal klein, maar als het resultaat wordt zoals op deze foto:
Dan zou ik zeggen, doen! Al zou ik zeker eerst experimenteren met PhotoShop.
De BBS Le Mans is vanaf nu ook verkrijgbaar in 20" met 5x120 steek voor BMW !! Weliswaar enkel nog maar in Japan (daar geproduceerd, dus niet de Duitse exemplaren), maar dat zal wel komen vermoed ik.
En de 2006 Special Edition van BBS Japan is bekend... en 't is wederom de Le Mans geworden.
"Champion Edition", naar aanleiding van het afscheid van M.Schumacher
Verkrijgbaar in alle (in Japan verkrijgbare) maten. Velgrand is spiegelgepolierd, de velgster is ook gepolierd. Rode naafafdekkap, en rode BBS-logo's op de velgrand.
Dit waren de vorige Special Editions :
2002 : LM met hoogglansgepolierde velgrand en speciaal kleurtje (geen gepolierde velgster)
2003 : RE in speciale kleur (zilver met rode accenten)
2004 : RE in gunmetal met rode accenten (de 2003 Special Edition bleef beschikbaar)
In 2005 was er geen, en nu dus opnieuw de volledig hoogglansgepolierde Le Mans met rode accenten.
Hebbedingetjes, maar quasi niet te krijgen alhier, of je moet ze zelf importeren en dan mag je de aankoopprijs aldaar x 1,5 doen om de totaal betaalde prijs (invoerrechten, shipping) te bekomen. Dure dingen dus...
Comment