Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BBS Le Mans (LM) ... dé klassieker onder de velgen ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• mijn droomberline:

Comment

• Comment

• Comment

• Onder zo'n Porsche 911 turbo met nog van die gigantische walrusstaarten staat het toch echt prachtig hoor

Laatst nog zo'n rode gezien, mét van die goude BBS LM's

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jelle
            Tis net een beeld uit GT4

Comment

• beestige foto:

Comment

• 2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                2012-...
                '07 BMW 118d

Comment

• Comment

• 2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                    2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                    2012-...
                    '07 BMW 118d

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 0DAVID0
                        Ik kan er niet aan doen maar ik vind dit echt lelijk velgen
                        Je bent verre van de enige. Veel mensen zijn de BBS cross spokes beu, en hebben geen oog voor de bijna op CNC-gefreesde en ultrakwalitatieve techno-looks van de velg.

De velg is hard, rechtlijning, racy en géénszins elegant van styling, en maakt van zowat elke wagen plots een halve "wannabe circuitwagen" qua looks. Dat laatste toch in de ogen van velen.
                        Dat eerste is net wat de Le Mans zo anders maakt van alle kopie-velgen, zoals de Inden Design (zie vorige pagina op de zwarte SLK), of bepaalde andere BBS velgen (zoals de RS-GT) : z'n ultrastrakke, koele, hightech design.

't Is zoals bij b.v. mountainbikes. Je hebt mensen die alle parts in een mooie matte kleur willen en liefst rond en glad van design, maar je hebt ook freaks (like me) die kicken op die CNC gefreesde aluminiumparts : véél sterker, duur, scherp/hard/strak van design ... Daarop lijkt de BBS Le Mans 'n beetje vind ik.

Je moet ervoor zijn. Ik wel, velen niet.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske
                            :shocked!: :onfire:

Dang

Ik ben al hopeloos op zoek naar een lambo met BBS LM's, maar het lukt nie echt

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                                Oorspronkelijk geplaatst door 0DAVID0
                                Ik kan er niet aan doen maar ik vind dit echt lelijk velgen
                                Je bent verre van de enige. Veel mensen zijn de BBS cross spokes beu, en hebben geen oog voor de bijna op CNC-gefreesde en ultrakwalitatieve techno-looks van de velg.

De velg is hard, rechtlijning, racy en géénszins elegant van styling, en maakt van zowat elke wagen plots een halve "wannabe circuitwagen" qua looks. Dat laatste toch in de ogen van velen.
                                Dat eerste is net wat de Le Mans zo anders maakt van alle kopie-velgen, zoals de Inden Design (zie vorige pagina op de zwarte SLK), of bepaalde andere BBS velgen (zoals de RS-GT) : z'n ultrastrakke, koele, hightech design.

't Is zoals bij b.v. mountainbikes. Je hebt mensen die alle parts in een mooie matte kleur willen en liefst rond en glad van design, maar je hebt ook freaks (like me) die kicken op die CNC gefreesde aluminiumparts : véél sterker, duur, scherp/hard/strak van design ... Daarop lijkt de BBS Le Mans 'n beetje vind ik.

Je moet ervoor zijn. Ik wel, velen niet.
                                Deze twee foto's onderlijnen m'n (hopelijk enigzins duidelijke) onderscheid relatief goed : de eerste is een BBS LM [puur alu, strak, scherpe lijnen en kanten, functioneel, no nonsense, ...], de tweede is de Inden Design velg die er héél hard op lijkt [ronder, speelser, door al dat chroom ook nog meer "pimp", ... duidelijk minder mooi naar mijn smaak]/

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• redelijk mislukt hier: veel te kleine velg en/of te weinig verlaagd...

Comment

• Comment

Working...
                                          X