Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BBS Le Mans (LM) ... dé klassieker onder de velgen ?
Weet er hier iemand hoe men dit effect bekomt,met een digitale camera?
Als je een duurder modelletje hebt kan misschien je sluitertijd aanpassen, dus deze verlengen en dan zou het moeten lukken. BTW zorg dat je toestel op een statief staat, anders zal het niet lukken.
En dat het heel donker is buiten, dan is die sluitertijd sowieso al lang.
En zelfs met een statief is het wazig zoals je hier ziet
IK heb een Canon Powershot A60,ik denk wel dat dit mogelijk is,zal eens in het boekje moeten snuisteren want da staat toch altijd op auto bij mij.
meeste toestellen hebben een extreem lange sluitertijd-functie
het statief is wel verplicht (elk toestel heeft dezelfde standaard "groef" voorzien daarvoor)
ook wel leuk is zo een dingetje die ge op uw toestel kunt plaatsen, dat toelaat om op "de" knop te duwen, maar via zo een kabeltje. Niet voor afstandsbediening, maar wel om te verhinderen dat uw toestel tweemaal nen boenk krijgt als ge op die knop ramt.
Bij mijn weten is dit laatste enkel voorzien op professionele toestellen, dus niet op een PowerShot (alhoewel ik niet wil zeggen dat dat een slecht toestel is, heb zelf een A40)
Comment