Open eens een topic over je 190
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BBS Le Mans (LM) ... dé klassieker onder de velgen ?
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWFREAK Bekijk Berichtendie velgen staan bloedgeil
knappe 190, moest direct denken aan zo'n 2.5 16klepper
alleen jammer van de koplampspoilertjes, maar da is elk zijn smaak hé
Zijn geen spoilertjes. Is aangelast aan de motorkap.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenOpen eens een topic over je 190
Staat bij mercedes tuning
Comment
-
In Japan hebben ze, naast de gewone (die bij ons ook verkrijgbaar is) en de gouden variant, een nieuwe Le Mans kleur :
Waarom hebben wij geen recht op al dat lekkers? Verdomme toch.
Dingen die dringend naar hier moeten worden geïmporteerd :- LM (Le Mans) goud
- LM (Le Mans) dbk
- LMR (Le Mans Racing)
- LMR (Le Mans Racing) zwart
- RE-Mg
- RS-GT goud
- RS-GT antraciet
- ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenIn Japan hebben ze, naast de gewone (die bij ons ook verkrijgbaar is) en de gouden variant, een nieuwe Le Mans kleur :
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichtenik snap niet goed waarom japan die wel krijgt. Ik ben deze zomer zelfs voorbij een BBS fabriek gereden in Italië...Japan ligt verder dan België
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenShopje van BBS zelf.
Hoe geil is dat!2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk BerichtenLM zie ik nog niet zo veel, meestal CH of CK, en zelfs die zie ik niet elke dag rijden...
Achja, tzijn mooie velgen, liever die veel te zien dan van die lelijke!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenIn Japan hebben ze, naast de gewone (die bij ons ook verkrijgbaar is) en de gouden variant, een nieuwe Le Mans kleur :
Waarom hebben wij geen recht op al dat lekkers? Verdomme toch.
Moet er nog zand zijn?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenDeze velg moest bij mij echt "groeien"....in het begin vond ik 'm veel te druk eigenlijk, te bling
Maar nu
Het kan een kar zohard maken!
Ik heb er lang gezocht maar voor mijn wagen zijn ze niet te vinden in replica of tweedehands origineel. Heb nog afgedraaide gevonden maar die kwamen nog te breed. Ik heb dan maar A6 BBS velgen gekocht, die kunnen zeker aan die LM's tippen.
Comment
Comment