Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Novitec Rosso 430 Scuderia

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Novitec Rosso 430 Scuderia

Ik weet niet of deze goed staat, normaal gezien ben ik ook niet zo voor tuning, maar dit is ongelooflijk.

Info:
    De belangrijkste troefkaart van Novitecs creatie is het extra vermogen: door de aanwezigheid van twee superchargers stijgt het vermogen van 510 naar 717 pk. Hierdoor stijgt de topsnelheid van 320 naar 348 kilometer per uur. Indrukwekkender nog is de stijging van het maximumkoppel: van 470 naar 722 Nm. Een geheel nieuw motormanagement zorgt ervoor dat de motor ook op langere termijn nog goed functioneert.
    Novitec monteert lichtmetalen wielen met een diameter van 20 inch, een inch meer dan de exemplaren onder de 430 Scuderia. De speciale high-performance banden zijn afkomstig van Pirelli.
    Om de auto ook in de stad bruikbaar te maken, monteert Novitec een speciaal systeem waarmee de bestuurder de auto 40 millimeter hoger op z’n wielen kan laten staan. Erg handig bij de onvermijdelijke verkeersdrempels. Als de speciale Scuderia een snelheid van 80 kilometer per uur bereikt, zakt de auto weer naar z’n oude hoogte. Binnenin onderscheidt Novitecs creatie zich met een nieuw stuurwiel en grotere ‘flippers’ om de F1-Superfast2 transmissie orders te geven.
    Wat foto's:

Comment

Comment

Comment

Comment

Ik ga m'n mond spoelen, maar ik vind dat dit er vele malen geiler en meer racy uitziet dan een standaard Scuderia...
            Geel en zwart, ik vind het een geweldige combo. Maar ze hadden hem atmosferisch moeten laten, met supercharger verpest je de ziel van deze auto vind ik. Al zijn de specs wel knap...

Comment

Performance of the Scuderia benefits accordingly: The tuned Scuderia sprints from rest to 100 km/h in just 3.5 seconds and reaches 200 km/h after just 10.1 seconds. Only 26.1 seconds pass before the two-seater reaches a speed of 300 km/h. But the NOVITEC ROSSO Bi-Kompressor also improves performance beyond those speeds: Equipped with optionally available longer gear ratios top speed increases to 348 km/h.

Comment

Novitec Rosso 430 Scuderia: 510 plus 207 pk!

Ferrari |

Uiteraard is er meer uit zo’n Scuderia te halen. Wat dacht je van 717 pk en een topsnelheid van 348 km/u?
                Standaard heeft de Ferrari 430 Scuderia een vermogen van 510 pk, met een topsnelheid van 320 km/u. De jongens van NOVITEC ROSSO hebben op basis van die specs een zeer nette winst behaald. Dit alles dankzij een speciale twin-supercharger versie van de achtcilinder uit de Scuderia. Het max koppel steeg van 470 Nm naar 722 Nm (6,250 rpm).
                De getunede Scuderia gaat in 3,5 seconden naar de 100 en zit na 10,1 seconden op 200 km/u! Na slechts 26,1 seconden doorbreekt de supersnelle Italiaan de grens van 300 km/u.

Ook aan het uiterlijk is natuurlijk het één en ander aangepast. Wat denk je van driedelige 20-inch sloffen in plaats van die magere 19-inchers? En er is gebruik gemaakt van diverse “discrete componenten” zoals zwarte achterlichten, laterale richtingaanwijzers en reflectoren.
                Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

In tegenstelling tot andere creaties van Novitec kan ik deze wel smaken.

Comment

eigenlijk geen topic waard. novitec is een tuner. niets meer, niets minder

Comment

Fantastisch gedaan, werkelijk prachtig.

Comment

10s naar 200 Ik bedoel dat kan met 600pk ook..

Comment

Verplaatst naar aftermarket aanpassingen en individualisering.

Comment

Euhm ik vind 'm zaaaalig knap. Kleurencombo is subliem mooi, velgen zijn magnifiek, en de specs tsjah, nice zeker?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                              10s naar 200 Ik bedoel dat kan met 600pk ook..

In dat bereik is koppel en gewicht wel belangrijk. De murci doet dat bijvoorbeeld iets over de 11 seconden

Comment

Working...
                              X