Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VERCHROOMDE nieren

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• VERCHROOMDE nieren

Standaard heb ik nu een sierrooster met zwarte spijltjes in de nieren van mijn BMW 520D 2008.
    Maar zie liever een beetje meer chroom ,daarom nu mijn vraag wat zou de beste oplossing zijn om in het sierrooster ook verchroomde spijltjes te krijgen?

Naar garage gaan en nieuwe chroom rooster bestellen ? (kost wel €135 zonder btw )
    Of kan men dat ook ergens laten chromeren? (in omgeving van Gent) en wat zou prijs daarvan zijn?
    Is er ergens een plaats waar men goedkoper die chroom spijltjes kan kopen dan in BMW garage?

Te vinden op ebay.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fast Ace Bekijk Berichten
      Te vinden op ebay.
      nergens te vinden op Ebay
      er staat wel chroom nieren voor E60 maar het zijn chroom kapjes om boven de nieren te kleven(ziet er dan uit als 6 reeks of 3 reeks)

Comment

Bel eens naar Belien in Neerpelt ( zie gele gids oa ), ben vrij zeker dat ze daar minder kosten als jij daar aangeeft.
        Ik heb dezelfde wagen ( type en bouwjaar) en heb ze kunnen afpingelen van de verkoper, maar dacht dat ze daar rond de 60 euro te krijgen waren. Ok, het was dan wel een wagen van hun...

R-M

Comment

klik -> 120 EUR incl. BTW excl. verzending
          (site is betrouwbaar)

klik -> namaak, 55 EUR nieuw excl. verzending

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Racing-M Bekijk Berichten
            Bel eens naar Belien in Neerpelt ( zie gele gids oa ), ben vrij zeker dat ze daar minder kosten als jij daar aangeeft.
            Ik heb dezelfde wagen ( type en bouwjaar) en heb ze kunnen afpingelen van de verkoper, maar dacht dat ze daar rond de 60 euro te krijgen waren. Ok, het was dan wel een wagen van hun...

R-M
            Ga eens rond bellen naar garage's in de buurt . En eens luisteren als er ook prijsverschil is tegenover mijn garage. (niet aangadacht in de aankoop om ze er bij te vragen)
            Zou er nog bij moeten betaald worden om ze te plaatsen Ziet er naar uit dat het heel weinig werk is om ze te plaatsen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
              klik -> 120 EUR incl. BTW excl. verzending
              (site is betrouwbaar)

klik -> namaak, 55 EUR nieuw excl. verzending
              Bedankt,

Zelf heb ik meer dan uur zitten zoeken en niets gevonden En krijg nu van U twee adressen . Ga nu eerst eens rond bellen in de buurt en kijken als het de moeite loont er te bestellen via betrouwbare site want er komt nog verzendingkosten bij .

Comment

Hello Meire. Hoe zit het met je zoektocht naar de chromegrill ondertussen?
                Reeds wat gevonden?
                Ben zelf ook aan het rondkijken vandaar de vraag.

Comment

Heb prijs gevraagd in 5 of 6 verschillend garage's via telefoon en dat is overal gelijk in prijs.
                  81.40 € met btw per stuk .En via een site heb ik nog nooit iets gekocht , en het prijsverschil met verzendkosten erbij is ook niet zo een groot verschil vind ik(120€+17€ verzendkosten) . Dus ik heb nog altijd gewone zwarte nieren . Als u er mocht kopen via een site laat me zeker ook eens iets weten AUB.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door meire Bekijk Berichten
                    Heb prijs gevraagd in 5 of 6 verschillend garage's via telefoon en dat is overal gelijk in prijs.
                    81.40 € met btw per stuk .En via een site heb ik nog nooit iets gekocht , en het prijsverschil met verzendkosten erbij is ook niet zo een groot verschil vind ik(120€+17€ verzendkosten) . Dus ik heb nog altijd gewone zwarte nieren . Als u er mocht kopen via een site laat me zeker ook eens iets weten AUB.
                    No prob

Comment

Working...
                    X