Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VW Golf 5 TDI standaard nieuwe GTI front eropzetten
VW Golf 5 TDI standaard nieuwe GTI front eropzetten
Ik heb een normale golf 5 tdi van 2004, zie onderstaande foto en wil er een gti voorkant opzetten. wie weet adressen waar ik dit kan laten gebeuren of waar de onderdelen te koop zijn ?
heb je misschien ook een prijsindicatie en moet de bumper ook veranderd worden ? Ik heb niet zoveel verstand van tuning, zowel optisch als motorisch. Weet iemand trouwens ook of de VW Golf TDI standaard koplampen anders zijn dan de Golf V GTI koplampen
heb je misschien ook een prijsindicatie en moet de bumper ook veranderd worden ? Ik heb niet zoveel verstand van tuning, zowel optisch als motorisch. Weet iemand trouwens ook of de VW Golf TDI standaard koplampen anders zijn dan de Golf V GTI koplampen
Euhm die GTI front houdt in de bumper en grill, logische dus dat je bumer vervangen gaat worden
De Polo GTI heeft wel donkere koplampen maar of de golf dat ook heeft weet ik niet. Het lijkt wel zo op de foto
Prijs incuslief spuiten gok ik op 750€
Je kan ook eens zoeken bij 2dehands spullen of replica stukken kopen
als je toch zo graag een sportiever front wilt neem dan een andere bumper dan het gti-front. er zijn zoveel andere bumpers die sportiever overkomen en goedkoper zullen zijn.
en zonder dat ze hier allemaal faker beginnen te roepen.
als je toch zo graag een sportiever front wilt neem dan een andere bumper dan het gti-front. er zijn zoveel andere bumpers die sportiever overkomen en goedkoper zullen zijn.
zoals bv. caractere
Ik vind die eigenlijk zeker even knap en origineler.
Comment