Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VW Golf 5 TDI standaard nieuwe GTI front eropzetten

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
    koop dan direct een echt gti ipv een faker te zijn.
    ik maak veel kilometers en heb dus een tdi nodig en vind diesel sowiezo fijner rijden dus

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jaaaaaecht Bekijk Berichten
      ik maak veel kilometers en heb dus een tdi nodig en vind diesel sowiezo fijner rijden dus
      Argument voor de km's = ok
      Maar argument dat diesel fijner rijd.....?

Het enige goede gevoel dat je tijdens het rijden van een diesel krijgt is de afwezigheid van het gevoel van mhm "die benzine steelt hier stiekem briefjes van 50 uit mijn portemonnee".

Comment

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jaaaaaecht Bekijk Berichten
          Ik geloof nooit dat je een diesel fijner rijden vindt in vergelijking met een GTI.

Comment

Misschien es te rade gaan bij VH tuning. Weet wel niet of zij ook Volkswagen doen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ddk Bekijk Berichten
              Ik geloof nooit dat je een diesel fijner rijden vindt in vergelijking met een GTI.
              Je moest eens weten hoeveel mensen op den duur hun eigen verzinselen geloven Een tdi rijdt niet mis maar de dag dat het ongeveer even duur/goedkoop wordt vliegt hij de deur uit voor een benzinemotor. Let wel, een gelijkwaardige hé. Geen 1.4 van 60pk ofzo.
              Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FrE24 Bekijk Berichten
                Je moest eens weten hoeveel mensen op den duur hun eigen verzinselen geloven Een tdi rijdt niet mis maar de dag dat het ongeveer even duur/goedkoop wordt vliegt hij de deur uit voor een benzinemotor. Let wel, een gelijkwaardige hé. Geen 1.4 van 60pk ofzo.
                Zoals jeremy clarkson al zei " Diesel is the fuel of the devil "

Comment

Working...
                X