Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gps info Garmin

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Gps info Garmin

Bestaat er voor een GPS Garmin type Nuvi 310 een mogelijkheid om extra kaarten van Europa aan te schaffen?

Via downloaden of externe memorycard?

Iemand een idee wat zo'n een kaartje kost? Of waar ik deze downloads vind en deze direct op m'n GPS kan zetten?

Alvast bedankt.

Alle info's en updates vindt u via mygarmin.com

Eerst uw toestel registreren, formulier in de doos van het toestel, en klaar is kees.

Comment

Kan dat rechtstreeks op het geheugen van de gps of moet dit via en apart memorykaartje?

Comment

Dus eerst uw toestel registreren via mygarmin.com, registratiecode van uw toestel staat vermoedelijk op een geel formulier in de doos van uw garmin, dan inloggen,kijken of er updates zijn, deze dan dowloaden naar uw computer en dan uw gps aansluiten op uw pc.

Capiche?

Comment

Ok gedaan. Maar ik heb gezien dat ik nog steeds geen bestemming in Italie kan intypen. Type gps zou nt voldoen voor gratis software of zoiets. Is er een andere mogelijkheid om aan deze software te geraken gratis?

Comment

Zijn die extra kaarten gratis?

Comment

Voor oudere modellen kan je kaarten enkel kopen via internet, voor recentere modellen (ben ni zeker waaronder de 310 valt) kan je een DVD kopen of een SD geheugenkaart met laatste versies van de maps op. Deze kan je normaal bij elke Garmin verdeler krijgen. Maar ook deze (en je toestel) moet je eerst via mygarmin.com registreren voor je ze kan installeren. Ik heb het onlangs gedaan en vind het een vrij complexe procedure, maar het is uiteindelijk gelukt.

Comment

Working...
              X